Sja, het was óf Peter óf Jeroen.. ben toch blij dat het Peter is geworden dan :pquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:21 schreef FuTilE het volgende:
[..]
lol, dat had ik niet verwacht... Ergens wel jammer, tho.

ze heeft ook lekker in de verfdoos gezeten en op der ogen gesmeerd, mooi is andersquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is het topique waarmee het allemaal begon
What to do with your cat?

Buiten dat, je kát vermoorden, dan spoor je toch gewoon niet? En het dan nog kunst noemen ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze heeft ook lekker in de verfdoos gezeten en op der ogen gesmeerd, mooi is anders

Ja, dat zeker...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:22 schreef NrTH het volgende:
[..]
Sja, het was óf Peter óf Jeroen.. ben toch blij dat het Peter is geworden dan :p

Nog niet, en de rest heeft de tandenborstels nog in hun kleding zak zitten, omdat ze alles in moesten pakken voor de exit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
heeft Marielin (wie heeft mijn peukjes toevallig gezien) de opdracht gehaald van die tandenborstels?

Nee, dan heb je ze echt niet op een rijtje, maar dat zeg ik toch wel de laatste tijd bij mezelf, God heeft rare Kostgangers.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Buiten dat, je kát vermoorden, dan spoor je toch gewoon niet? En het dan nog kunst noemen ook.

Dat is toch wel te doen, en dan fase 4 met echt helemaal niks meer dan alleen basis behoefte.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt mij te vroeg, dan zitten ze nog 6 4 dagen met 3 overlevers.

Ach, wat sneu, wat jammer nou, echt zielig......Dat betekentquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:25 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nog niet, en de rest heeft de tandenborstels nog in hun kleding zak zitten, omdat ze alles in moesten pakken voor de exit.
Dus de borstels zitten nog in hun eigen tasjes en ze heeft nog maar een half uur om ze te jatten

Ik ben zo blij dat de plaatjes het niet meer doen. Echt walgelijk. Bah!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is het topique waarmee het allemaal begon
What to do with your cat?
Van kunst hoor je niet misselijk te worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat was kunst Mazaru met een grote K

quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach, wat sneu, wat jammer nou, echt zielig......Dat betekent

Bij Danny of Knorretje denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
ff klein vraagje offtopic, bij wie kan ik me melden over problemen met mn wachtwoord op Fok?

Ze had ze vanmiddag al moeten jatten, dan had Jeroen of Peter de schuld gekregen, nu gaat het haar nooit meer lukkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
Marielin wacht dus echt totdat ze 23:45 uur hun tanden gaan poetsen en denkt ze daarna te jatten
Maar wel een lastige natuurlijk, omdat ze hun spullen moesten inpakken.

heeft ze de deo van Eline gebruikt ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is in 1 dag al de 3e sanctie die ze de groep kost (te lang slapen, deo van Eline gebruiken, opdracht mislukt).. ze maakt zichzelf daar niet zo populair vandaag

dus 3 keer? vind, moet een zware sanctie op, inplaats van lekkere peukjes gewoon vette sigaren en dan 24 uur achter elkaar wegpaffen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is in 1 dag al de 3e sanctie die ze de groep oplevert (te lang slapen, deo van Eline gebruiken, opdracht mislukt).. ze maakt zichzelf daar niet zo populair vandaag

Idd. wat dat aangaat denkt ze niet echt vooruit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:31 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze had ze vanmiddag al moeten jatten, dan had Jeroen of Peter de schuld gekregen, nu gaat het haar nooit meer lukken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |