Uhm, ten eerste... blijf uit de buurt van R4 klonen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:56 schreef Noelle06 het volgende:
Zeker wel.
Me spellen doen het goed.
Moonshell 2 erop gezet speciaal voor dsi, die ik van fabrikant/leverancier erbij had mee gekregen.
edit... OPGELOST
Had zelf een film in dpg omgezet en was te groot namelijk 393kb.
Nu een kleinere film erop gezet van onder de 300 kb en doet het wel![]()
Grootste nadeel van de DSTT is dat je geen mappenstructuur kunt hebben. Je flikkert gewoon alles op je kaartje, en bij het opstarten van je DSTT maakt hij er één lijst van, van alle roms en homebrew op je MicroSD-kaartje. Totaal geen overzicht dus. Verder werkt de DSTT voor zover ik weet prima (behalve dat het menu er verschrikkelijk lelijk uitziet, maar daar koop je geen flashcard voorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Dank je.
Ik zie gewoon het verschil niet tussen Acekards en DSTT en weet ik veel wat, alleen dat er iets was met de R4. Micro-SD reader heb ik nog, of tenminste, zo'n dingetje waar ik een micro-SD in kan doen en die vervolgens in de kaartlezer van de PC kan.
Ik zou even checken of je een fake hebt (eentje van m3adaptes ofzo).quote:Op zondag 19 juli 2009 15:54 schreef mickeyD het volgende:
ehmm.. kun je geen multiplayer games doen met een M3 kaartje in je DS lite?
krijg hier steeds connection error op de DS die probeert te connecten.
met een originele braintraning cassete dr in gaat t wel.
Wat voor kaart gebruik je?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:24 schreef Twinky het volgende:
hmmm... hij slaat heel veel van mijn spelletjes helemaal niet op! Dan ben ik aan het spelen en kan ik de volgende keer gewoon weer bij nul beginnen...
Oei, dank jequote:Op zaterdag 12 september 2009 17:36 schreef seventhseagulll het volgende:
@Jesse_
Er is een fix voor de DSTTi uit.
Welke mediaspeler gebruik je?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zeg, ik had een filmpje op mijn M3 gezet, maar die hapert nog wel eens, hebben jullie dat ook wel of?
Mocht er verder nog iets opstaan, kopieer dit dan naar je computer, formatteer de MicroSD-kaart, en zet het weer terug. Als er verder niets opstaat, hoef je alleen maar te formatteren, en dan zou het moeten werken. Je hebt dat vreemde bestand in ieder geval niet nodig.quote:Op zondag 13 september 2009 00:14 schreef nazarian12 het volgende:
Hoi iedereen ik heb een probleem met me r4 ik weet niet hoe het is gebeurd ik deed paar dingen maar nu is er zo een bestand in die sd kaart het heet : USBCfê (kheb het precies gekopieerd zoals het er staat)
En voor de rest staat er niks op me sd kaart die 2gig groot is dus als ik de firmware bestanden erop wil zetten zegt ie dat er niet genoeg plaats is terwijl er staat dat dat onbekend bestand 0 kb is en als ik het probeer te verdwijderen komt er dit te staan :
De opgegeven bestandsnaam is ongeldig of te lang.
Probeer het opnieuw met een andere naam.
Opnieuw proberen. Annuleren
Het is erg iritant ik hoop dat iemand me kan helpen![]()
want ik word er egt gek van![]()
groetjes Richard
Die SD formatter is allemaal leuk en aardig, maar je kunt dus mooi met Windows niet meer op je kaartje als je die gebruikt hebt, tot je hem opnieuw formatteert met Windows.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:13 schreef e-wok het volgende:
Probeer het eens met de Panasonic SD Formatter Version, wordt aangeraden op gbatemp.
http://gbatemp.net/index.php?download=4003 (dit is geen warez...)
Wel ff backupen zoals de post hierboven zegt.
Onzinquote:Op donderdag 17 september 2009 22:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Die SD formatter is allemaal leuk en aardig, maar je kunt dus mooi met Windows niet meer op je kaartje als je die gebruikt hebt, tot je hem opnieuw formatteert met Windows.
Ik vind gbatemp wel betrouwbaar, dus als ze daar zeggen dat het werkt zal het wel zo zijn. Ik heb het zelf niet gebruiktquote:Op donderdag 17 september 2009 22:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Die SD formatter is allemaal leuk en aardig, maar je kunt dus mooi met Windows niet meer op je kaartje als je die gebruikt hebt, tot je hem opnieuw formatteert met Windows.
Getestquote:
Je doet het dan verkeerd.quote:
Ik raad de Acekard2i in ieder geval niet aan, aangezien hier naar mijn weten de loader niet te updaten is. Je kunt beter kijken naar de SuperCard DSOnei. Deze heeft een speciale reader om de loader bij te werken.quote:Op zondag 20 september 2009 15:57 schreef Klonk het volgende:
ik ben de weg ff kwjit weer, heb nu een ds lite, ding is langzaam dood aan het gaan en daar zit nu een M3 kaartje in, doet de DSi daar niet moeilijk over (lees links en rechts iets over firmwareupdates van de DSi waarbij de een geen problemen heeft en de andere wel.)
kortom, nieuwe DSi, nieuw kaartje kopen, zo ja welke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |