ja, focalprice..ook steekt ie een beetje uit en gaat ie er moeilijk inquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:08 schreef joepie91 het volgende:
Hmm dat was bij deze niet hoor. Ik zou even contact opnemen met waar je hem vandaan hebt (FocalPrice dus?). Is iig niet de bedoeling, kan een teken zijn dat er intern iets niet goed zit. Overigens is mijn eigen kaartje (kutbouwkwaliteit en kartonnen binnenkant van verpakking) ook een 2.1, dus ik denk dat ze gewoon zonder aan te kondigen hun QC hebben verbeterd
Acekard 2i is perfect voor een DSi.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:30 schreef GreatThomas het volgende:
hallo ik zit hier met een probleempje.
ik zoek een goedkope flashkaart voor gewoon normaal gebruik, ik heb de dsi.
maar welke is het beste? Op dealextreme staan er zoveel.
Wie kan mij helpen?
Ik zou voor een DSTTi of een Acekard2i gaan. DSTTi is goedkoper, maar heeft iets slechtere compatibaliteit en vooral het menu is gewoon zwaar ruk. Mocht je firmware upgrades gaan uitvoeren, dan raad ik de EZFlash/Supercard aan (ik weet niet meer precies welke, moet je even voor kijken), hierbij kun je met een aparte reader de loader van je kaartje bijwerken en zo om de blokkeringen in firmwareupdates heen werken.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:30 schreef GreatThomas het volgende:
hallo ik zit hier met een probleempje.
ik zoek een goedkope flashkaart voor gewoon normaal gebruik, ik heb de dsi.
maar welke is het beste? Op dealextreme staan er zoveel.
Wie kan mij helpen?
Je kunt gaan voor de DS browser, die werkt erg goed, maar kost zo'n 40 euro in de winkel. Mocht je het gratis willen doen, dan moet je even DSOrganize downloaden (homebrew, dus gratis) en een EZFlash 3-in-1 kopen voor je DS (anders kun je nauwelijks afbeeldingen laden). Als je de DS Browser koopt, zit hier al een geheugenuitbreiding bij.quote:Op maandag 6 juli 2009 07:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil weleens proberen te internetten met mijn DS Light. Is er een browser die jullie kunnen aanraden en is internetten een beetje te doen met zo'n ding?
Het plastic zelf is niet zoveel slechter, het probleem is hoe het in elkaar is gezet. Als je een R4 ernaast houdt (en dan bedoel ik een originele) zie je dat een R4 als het ware met de twee delen in elkaar "gehaakt" is, net als bij orignele DS cartridges. Bij een Acekard2 zijn de delen echter op elkaar geklikt. Verder houdt een Acekard het prima uit hoor, maar het is toch jammer (hij gaat hier al enkele maanden mee met intensief gebruik en vaak erin en eruit).quote:Op maandag 6 juli 2009 19:14 schreef e-wok het volgende:
[..]
ja, focalprice..ook steekt ie een beetje uit en gaat ie er moeilijk inHij werkt verder wel gewoon. Het geluid komt omdat ik hem op mijn subwoofer aangesloten heb, daar ben ik inmiddels achter... Verder vind ik de kwaliteit van het plastic minder als die van mijn r4ds(sdhc)
De GUI vernieuwd? Volgens mij niet hoor :|quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:38 schreef Patrickfovic het volgende:
Ik heb een Acekard2i besteld voor me DS Lite, gaat dit werken? Ik las dat de GUI van de vernieuwd was, vandaar dat ik deze besteld heb.
Uiteraard. Wel bij alle Slot-1 cards in ieder geval (de kaartjes die op DS-spellen lijken), bij Slot-2 (kaartjes die op GBA-spellen lijken) weet ik het niet zeker.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:23 schreef flashcard het volgende:
Hallo,
Ik wil een DS Lite kopen, maar werkt bij alle flashcards het touchscreen ook bij de spellen?
Ik heb deze inmiddels besteld bij bol.com (had nog wat cadeaubonnen van zequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:05 schreef joepie91 het volgende:
Je kunt gaan voor de DS browser, die werkt erg goed, maar kost zo'n 40 euro in de winkel. Mocht je het gratis willen doen, dan moet je even DSOrganize downloaden (homebrew, dus gratis) en een EZFlash 3-in-1 kopen voor je DS (anders kun je nauwelijks afbeeldingen laden). Als je de DS Browser koopt, zit hier al een geheugenuitbreiding bij.
Beide zijn goedkoper bij DealPerfect: http://www.dealperfect.comquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:21 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Uiteraard. Wel bij alle Slot-1 cards in ieder geval (de kaartjes die op DS-spellen lijken), bij Slot-2 (kaartjes die op GBA-spellen lijken) weet ik het niet zeker.
Maar koop ALSJEBLIEFT geen R4, N5, of weet ik hoe al die klonen heten. Ik zou als beginner gewoon voor een DSTT of een Acekard zijn, dat zijn betrouwbare (en goedkope) kaartjes. Dan kun je later altijd nog overstappen op een Supercard, EZFlash, of CycloDS.
DSTT is zo'n 6 dollar (~4,50 euro) en Acekard is zo'n 11 dollar (~8 euro) op www.dealextreme.com.
Klopt. Was ik even vergetenquote:Op zondag 12 juli 2009 16:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Beide zijn goedkoper bij DealPerfect: http://www.dealperfect.com
je data moet toch ergens op dus ik zou zeggen jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:59 schreef rosey het volgende:
Maar nou vraag ik me nog één ding af. Als ik de AceKard bestel op dealextreme dan moet ik toch ook nog een microSD geheugenkaartje apart bestellen om alles werkend te krijgen?
En bij DX is hij 4.98 :pquote:Op maandag 13 juli 2009 12:41 schreef Patrickfovic het volgende:
Heren, Dealperfect heeft de DSTT in de aanbieding voor $4,99
Bij de acekard moet je sowieso versie 2.1 hebben en niet de DSI versie, ik heb deze:quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:01 schreef joepie91 het volgende:
Wat betreft de Acekard2i, die is voor de DSi gemaakt. Je kunt beter gewoon de normale Acekard2 kopen (en dan de Compact Edition zonder reader, die is toch van baggerkwaliteit) en http://dealextreme.com/details.dx/sku.11294 erbij. Maak wel even een ticket aan dat je van die MicroSD-reader de witte versie wilt hebben (oranje schijnt vaak DOA te zijn). Ik heb zelf dezelfde combinatie gekocht, en ben er erg tevreden mee
Verzending zelf ligt meestal tussen de 5 dagen en 3 weken. Maar je moet niet vergeten dat het misschien al lang onderweg is, maar gewoon de status nu pas is bijgewerkt. Kan dus net zo goed over 2 dagen aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |