Tjah maar ik denk niet dat er oneindig ds games worden gemaaktquote:Op zondag 14 juni 2009 23:58 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Omdat Acekard open-source is en dus oneindig doorontwikkeld kan worden. Dus per definitie langste levensduur (softwarematig)
10-14 dagen? Ik heb dik 4 weken op m'n Acekard van DealExtreme gewacht, en de micro SD die ik erbij besteld had is nog steeds onderweg (inmiddels 5 weken). Het is maar even ee waarschuwing aan diegenen die haast hebben: DealExtreme is ongekend langzaam.quote:[..]
Als je er geen problemen mee hebt om 10 a 14 dagen te wachten tot je het kaartje binnen hebt kan je inderdaad daar bestellen. Als je hem binnen enkele dagen in huis wil hebben zijn er zat websites die vanuit Nederland opereren. Dan heb je je kaartje vaak na betaling binnen 1 of 2 werkdagen in huis.
De Edge kaartjes zijn echt uitstekend. Alle games werken hierop en hij is heel snel.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:24 schreef Fatihtjuh het volgende:
En hoe zijn de EDGE FlashCards dan? Want ik heb gehoord dat ze snel zijn en de game comptability bets wel goed is.
Ik gebruik hem vrijwel niet voor commerciele DS gamesquote:Op maandag 15 juni 2009 09:52 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Tjah maar ik denk niet dat er oneindig ds games worden gemaakt.
En ik zie mezelf niet over 5 jaar dit ding nog gebruiken.
De acekard schijnt snel kapot te gaan vandaar dat ik koos voor edge.
Inderdaad andere firmware. Verder is die zonder dat schroefje aan je beschrijving te zien een DSTT-kloon met R4-stickertje (ja jongens, dat gaat lekker zo!) en zou ik er erg mee uitkijken, aangezien deze klonen nog wel eens kortsluiting in je DS willen veroorzaken, en de firmware updates na een paar maanden stoppen, of er soms zelfs nooit nieuwe firmware uitkomt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:33 schreef Twinky het volgende:
o er gaat iets helemaal mis
wat ik heb:
1. nieuwe Nintendo DSlite (zwartje)
2. 1 oude Nintendo DS (crappy)
2 verschillende R4kaartjes (schroefje en geenschroefje)
2 verschillende microsdkaartjes
Nou wil ik op mijn nieuwe DS spelletjes spelen maar er gaat iets mis. Hij start op en zegt dan met een sip hoofd 'Menu?'. Ik heb alle dingen van het oude microsdkaartje naar het nieuwe gekopieerd maar dan werkt het nog steeds niet. Sterker nog: het werkt gewoon niet met die R4-kaart, ook niet als ik daar het oude microsdkaartje instop.
hoe kan ik dit oplossen? ik heb het trouwens hier in China gekocht en kan niet terug om te ruilen ofzo, de mensen vonden me na een hoop afgeding niet meer echt aardig. Maar ik zou eventueel wel nog naar een ander stalletje kunnen gaan
Op dit moment worden micro-sd kaartjes niet geleverd door DX omdat er een micro-sd crisis is in China. Het schijnt dat daar een complete container met micro-sd is vernietigd. (waarom precies, we'll never know)quote:Op maandag 15 juni 2009 10:22 schreef Morri het volgende:
[..]
10-14 dagen? Ik heb dik 4 weken op m'n Acekard van DealExtreme gewacht, en de micro SD die ik erbij besteld had is nog steeds onderweg (inmiddels 5 weken). Het is maar even ee waarschuwing aan diegenen die haast hebben: DealExtreme is ongekend langzaam.
Als je je kaart zo intensief gebruikt waarom koop je dan geen duurdere? Die hebben nog meer opties en werken soepeler! de interface van acekard is niet bepaald de mooistequote:Op maandag 15 juni 2009 20:08 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem vrijwel niet voor commerciele DS games![]()
Ik lees boeken, kijk films, luister muziek, en draai vooral veel homebrew en emulators op m'n Acekard.
Ok, ik zal je vanavond mailen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:35 schreef PieterFo het volgende:
[..]
Ja dat is geen enkel probleem. Neem maar even contact met me op via de site
Sorry, maar EDGE-kaartjes zijn een ripoff van de CycloDS Evolution. Ik zou je dan ook aanraden het origineel te kopen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:23 schreef PieterFo het volgende:
[..]
De Edge kaartjes zijn echt uitstekend. Alle games werken hierop en hij is heel snel.
Vreemdgenoeg kiezen mensen vaak liever voor een fake R4 kaartje waar bijvoorbeeld GTA zowiezo niet op werkt. Komt toch omdat R4 een naam heeft opgebouwd in de loop der tijd.
quote:Budget: AceKard 2.1
Kwaliteit: CycloDS Evolution
Ze zijn duidelijk geen ripoff van de CycloDS Evo, de kaart zijnn chip enzo zijn heel anders.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Sorry, maar EDGE-kaartjes zijn een ripoff van de CycloDS Evolution. Ik zou je dan ook aanraden het origineel te kopen.![]()
Ik blijf bij mijn advies:
[..]
jawel, ze hebben de software gejat en naar eigen hand gezet. Alle kaarten zijn hetzelfde, anders passen ze namelijk niet in de dsquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:45 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Ze zijn duidelijk geen ripoff van de CycloDS Evo, de kaart zijnn chip enzo zijn heel anders.
Dit is lariekoek.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Sorry, maar EDGE-kaartjes zijn een ripoff van de CycloDS Evolution. Ik zou je dan ook aanraden het origineel te kopen.![]()
Ik blijf bij mijn advies:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |