abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70017446
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:58 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Omdat Acekard open-source is en dus oneindig doorontwikkeld kan worden. Dus per definitie langste levensduur (softwarematig)
Tjah maar ik denk niet dat er oneindig ds games worden gemaakt .
En ik zie mezelf niet over 5 jaar dit ding nog gebruiken.

De acekard schijnt snel kapot te gaan vandaar dat ik koos voor edge.
pi_70018197
quote:
[..]

Als je er geen problemen mee hebt om 10 a 14 dagen te wachten tot je het kaartje binnen hebt kan je inderdaad daar bestellen. Als je hem binnen enkele dagen in huis wil hebben zijn er zat websites die vanuit Nederland opereren. Dan heb je je kaartje vaak na betaling binnen 1 of 2 werkdagen in huis.
10-14 dagen? Ik heb dik 4 weken op m'n Acekard van DealExtreme gewacht, en de micro SD die ik erbij besteld had is nog steeds onderweg (inmiddels 5 weken). Het is maar even ee waarschuwing aan diegenen die haast hebben: DealExtreme is ongekend langzaam.
pi_70019874
Het is ook een beetje geluk hebben, ik heb nooit langer dan twee weken hoeven wachten terwijl ik al een stuk of twintig keer iets besteld heb bij DealExtreme.
pi_70019887
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 00:24 schreef Fatihtjuh het volgende:
En hoe zijn de EDGE FlashCards dan? Want ik heb gehoord dat ze snel zijn en de game comptability bets wel goed is.
De Edge kaartjes zijn echt uitstekend. Alle games werken hierop en hij is heel snel.

Vreemdgenoeg kiezen mensen vaak liever voor een fake R4 kaartje waar bijvoorbeeld GTA zowiezo niet op werkt. Komt toch omdat R4 een naam heeft opgebouwd in de loop der tijd.
  maandag 15 juni 2009 @ 20:08:13 #80
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_70036767
quote:
Op maandag 15 juni 2009 09:52 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Tjah maar ik denk niet dat er oneindig ds games worden gemaakt .
En ik zie mezelf niet over 5 jaar dit ding nog gebruiken.

De acekard schijnt snel kapot te gaan vandaar dat ik koos voor edge.
Ik gebruik hem vrijwel niet voor commerciele DS games

Ik lees boeken, kijk films, luister muziek, en draai vooral veel homebrew en emulators op m'n Acekard.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:33:52 #81
92409 Twinky
Little star.
pi_70056242
o er gaat iets helemaal mis

wat ik heb:
1. nieuwe Nintendo DSlite (zwartje)
2. 1 oude Nintendo DS (crappy)
2 verschillende R4kaartjes (schroefje en geenschroefje)
2 verschillende microsdkaartjes

Nou wil ik op mijn nieuwe DS spelletjes spelen maar er gaat iets mis. Hij start op en zegt dan met een sip hoofd 'Menu?'. Ik heb alle dingen van het oude microsdkaartje naar het nieuwe gekopieerd maar dan werkt het nog steeds niet. Sterker nog: het werkt gewoon niet met die R4-kaart, ook niet als ik daar het oude microsdkaartje instop.
hoe kan ik dit oplossen? ik heb het trouwens hier in China gekocht en kan niet terug om te ruilen ofzo, de mensen vonden me na een hoop afgeding niet meer echt aardig. Maar ik zou eventueel wel nog naar een ander stalletje kunnen gaan
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:54:00 #82
92409 Twinky
Little star.
pi_70056932
aha. Andere R4= andere firmware. nevermind.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:44:56 #83
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_70064761
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:33 schreef Twinky het volgende:
o er gaat iets helemaal mis

wat ik heb:
1. nieuwe Nintendo DSlite (zwartje)
2. 1 oude Nintendo DS (crappy)
2 verschillende R4kaartjes (schroefje en geenschroefje)
2 verschillende microsdkaartjes

Nou wil ik op mijn nieuwe DS spelletjes spelen maar er gaat iets mis. Hij start op en zegt dan met een sip hoofd 'Menu?'. Ik heb alle dingen van het oude microsdkaartje naar het nieuwe gekopieerd maar dan werkt het nog steeds niet. Sterker nog: het werkt gewoon niet met die R4-kaart, ook niet als ik daar het oude microsdkaartje instop.
hoe kan ik dit oplossen? ik heb het trouwens hier in China gekocht en kan niet terug om te ruilen ofzo, de mensen vonden me na een hoop afgeding niet meer echt aardig. Maar ik zou eventueel wel nog naar een ander stalletje kunnen gaan
Inderdaad andere firmware. Verder is die zonder dat schroefje aan je beschrijving te zien een DSTT-kloon met R4-stickertje (ja jongens, dat gaat lekker zo!) en zou ik er erg mee uitkijken, aangezien deze klonen nog wel eens kortsluiting in je DS willen veroorzaken, en de firmware updates na een paar maanden stoppen, of er soms zelfs nooit nieuwe firmware uitkomt.
Verder, je woont in China? En hoeveel heb je voor die kloon (dus die zonder dat schroefje) betaald?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_70078594
Hey guys!

vraagje als ik de supercard DS one bestel voor de nieuwe DSi dan zou deze dus werken? Er moet dan ook nog een geheugenkaart bij right? Zie veel aanbeidingen daarover staan en wil er wel een 8 GB of 16 GB bij. Is het op zeker dat deze kaart werkt voor de DSi en ligt deze prijs dan rond de 80/90 euro voor beide samen? Heb niet echt zin om 2 weken op het kaartje te wachten dus het liefst zo snel mogelijk geleverd! Wat is dan de beste optie??

Thnx!
pi_70081800
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:22 schreef Morri het volgende:

[..]

10-14 dagen? Ik heb dik 4 weken op m'n Acekard van DealExtreme gewacht, en de micro SD die ik erbij besteld had is nog steeds onderweg (inmiddels 5 weken). Het is maar even ee waarschuwing aan diegenen die haast hebben: DealExtreme is ongekend langzaam.
Op dit moment worden micro-sd kaartjes niet geleverd door DX omdat er een micro-sd crisis is in China. Het schijnt dat daar een complete container met micro-sd is vernietigd. (waarom precies, we'll never know)
pi_70081835
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:08 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ik gebruik hem vrijwel niet voor commerciele DS games

Ik lees boeken, kijk films, luister muziek, en draai vooral veel homebrew en emulators op m'n Acekard.
Als je je kaart zo intensief gebruikt waarom koop je dan geen duurdere? Die hebben nog meer opties en werken soepeler! de interface van acekard is niet bepaald de mooiste
pi_70082381
Ik krijg trouwens totaal geen connectie met internet op de DSi!?

via advance setup -> SSID ingevuld --> WPA + code ingevuld. Proberen verbinding te maken en dan
Error code: 051099-1
No acces point in range. Check your SSID settings or move closer to an acces point.
  woensdag 17 juni 2009 @ 06:09:43 #88
92409 Twinky
Little star.
pi_70083688
ik heb voor de DS 500 yuan betaalt = 50 euro en voor 200 extra een R4live kaartje, Kingston 2gb en zo'n clear case om hem wat meer Twinkyproof te maken. Die mensen keken niet blij toen ik wegliep dus volgens mij is het een goeie deal
Ben er tot nu toe erg blij mee
pi_70109492
R4Live? Ik dacht dat R4 al heel erg lang dood was?
Dus dat moet een cheap knockoff zijn?

dus je hebt 70euro betaald? Lijkt mij erg duur.
Zelf een AK2i + 4GB mini-sdhc + een usb card reader voor 40. Lijkt me een stuk redelijker.
maar het kan altijd goedkoper ala dealextreme etc.
Miniature Replica Soldier,
Sure to be one.... Deadly Encounter!
Minitature Replica Soldier,
No Fortress can hold him back!
pi_70115845
R4 kaartje op DealExtreme.com: 6/7 euro incl. usb reader
2GB Micro SD: 5 euro
Crystal case: maximaal 3/4 euro

Binnen 2 weken in huis vanuit Hong Kong

Je bent dus zwaar afgezet....
pi_70124052
Die DS was anders wel heel goedkoop.
pi_70131075
Waar kan ik de EDGE card voor DSLite supergoedkoop kopen incl. microsd? Ik heb het dringend nodig, heb nog 2,5 weken de tijd.
Wil het voornamelijk voor games gebruiken
pi_70133267
-spammmmmmmmmerdespam-

[ Bericht 92% gewijzigd door RaymanNL op 18-06-2009 18:08:51 ]
pi_70133826
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:19 schreef PieterFo het volgende:
-knip-
Verzend je ook naar België?

[ Bericht 26% gewijzigd door RaymanNL op 18-06-2009 18:09:10 ]
pi_70133961
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef Fatihtjuh het volgende:

[..]

Verzend je ook naar België?
Ja dat is geen enkel probleem. Neem maar even contact met me op via de site
pi_70135040
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:35 schreef PieterFo het volgende:

[..]

Ja dat is geen enkel probleem. Neem maar even contact met me op via de site
Ok, ik zal je vanavond mailen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:34:39 #97
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_70136675
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:23 schreef PieterFo het volgende:

[..]

De Edge kaartjes zijn echt uitstekend. Alle games werken hierop en hij is heel snel.

Vreemdgenoeg kiezen mensen vaak liever voor een fake R4 kaartje waar bijvoorbeeld GTA zowiezo niet op werkt. Komt toch omdat R4 een naam heeft opgebouwd in de loop der tijd.
Sorry, maar EDGE-kaartjes zijn een ripoff van de CycloDS Evolution. Ik zou je dan ook aanraden het origineel te kopen.

Ik blijf bij mijn advies:
quote:
Budget: AceKard 2.1
Kwaliteit: CycloDS Evolution
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_70137114
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Sorry, maar EDGE-kaartjes zijn een ripoff van de CycloDS Evolution. Ik zou je dan ook aanraden het origineel te kopen.

[..]

Ze zijn duidelijk geen ripoff van de CycloDS Evo, de kaart zijnn chip enzo zijn heel anders.
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:08:13 #99
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70137989
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:45 schreef Fatihtjuh het volgende:

[..]

Ze zijn duidelijk geen ripoff van de CycloDS Evo, de kaart zijnn chip enzo zijn heel anders.
jawel, ze hebben de software gejat en naar eigen hand gezet. Alle kaarten zijn hetzelfde, anders passen ze namelijk niet in de ds

DX is het slachtoffer van een DDOS, je kunt ook prima bij focalprice bestellen.
Deze is onderweg:
http://www.focalprice.com(...)der_GN102X_2309.html
pi_70139671
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef Trollface. het volgende:

[..]

[..]

Dit is lariekoek.
Edge is het budget kaartje van de makers van CycloDS, daarom lijkt het menu ook sprekend op die van de CycloDS. Je hebt alleen wat minder minder functies zoals realtime save en ebook reader.

Je kan het zien aan de changelogs op beide websites
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')