Acekard2 is sowieso SDHC-compatible. Maakt dus niet uit welke je bestelt. Wat Opus betreft, het kan zijn dat de Kingston uit het assortiment is. Je kunt uiteraard ook gewoon een ander merk daar bestellen, hun artikelen zijn sowieso van goede kwaliteit. Gewoon even kijken welke het goedkoopste isquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:08 schreef Naomivm het volgende:
Oké ik ben van plan om het morgen te gaan bestellen! er zijn volgens mij twee versie's SDHC en een SD of zou dat gewoon allebei kunnen in de Acekard en als ik Kingston in typ bij opus.nl krijg ik geen resultaten , ik heb het helemaal afgezocht haha of ik ben gewoon blind kan allebei!
Sorry voor mijn vele vragen maar toch
Bedankt voor de informatie
Ik raad een Supercard One aan, de nieuwe DSi versie. Tot nu toe de enige kaart waar de loader te updaten is, en die dus vrijwel niet te blokkeren is door Nintendo. (zo wel, even nieuwe firmware van site downloaden en hij doet het weer)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:17 schreef Shade1981 het volgende:
Hallo allemaal, ik heb een nieuwe Nintendo DSi. Weet iemand of er ook al een DSTT kaart hiervoor beschikbaar is? Ik heb al wel verschillende R4i kaartjes kunnen vinden die niet te duur zijn bijv. op www.xgadget.nl. Maar ik hoorde ook weer dat DSTT kaartjes beter zijn. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
Acekard.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:55 schreef Keekaboo het volgende:
Hallo,
Ik had een vraagje betreffende de DSi. Mijn ouders hebben in een opwelling er eentje gekocht en willen er nu graag een flashcardje voor.
Ik was al een beetje aan het spitten en las overal dat de acekard 2i de beste keuze zou moeten zijn.
Nog beter word verwacht de m3i real, die deze maand uit zou moeten komen.
Mijn vraag was is nou echt de beste keus? Inprincipe mag die wel uitgebreid zijn, maar het zou prettig zijn als die "automatisch uitpakt"![]()
Bij een ds lite die ik een tijdje tot mijn beschikking had zat een r4 kaartje, maar ik weet dat het daar nogal een gevecht mee was, en dat degene dat kaartje mij ook niet aanraadde ooit te kopen
![]()
Kortom wie wil mij advies geven
Oeps, in mijn advies had ik even over het hoofd gezien dat het om de DSi-versie ging. In dat geval: EZFlash.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:27 schreef PieterFo het volgende:
Acekard 2i en EZ-Flash Vi zijn beiden erg goed.
Verschil is dat er in de Acekard 2i een veertje zit waarmee je de micro sd eruit kan halen (dit wil nog weleens kapotgaan). Verder heeft de Acekard 2i duidelijk meer moeite met een groot geheugenkaartje ten opzichte van de EZ-Flash Vi. Het laden van de lijst met games duurt gewoon wat langer op de Acekard 2i.
R4 is een bekende onder de Nederlanders toen het allemaal net begon met de flashcards.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef Fatihtjuh het volgende:
Klopt het dat de ontwikkeling van de R4 software gestopt is?
Ik wil namelijk een flashcard kopen omdat ik 2 maanden op vakantie ga, met de auto. Ik zou er zo'n 50 spellen op willen zetten. Ik heb vroeger ook een gehoord van de M3 en AceKard, maar ik dacht altijd dat de R4 beter was/is.
De eigenaar van xgadget dropshipt items van DX... kijk maar bij zijn levertijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:17 schreef Shade1981 het volgende:
Hallo allemaal, ik heb een nieuwe Nintendo DSi. Weet iemand of er ook al een DSTT kaart hiervoor beschikbaar is? Ik heb al wel verschillende R4i kaartjes kunnen vinden die niet te duur zijn bijv. op www.xgadget.nl. Maar ik hoorde ook weer dat DSTT kaartjes beter zijn. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
Koop een flashcard via DealExtreme, zoals Kadoosh al zegt!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:10 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
De eigenaar van xgadget dropshipt items van DX... kijk maar bij zijn levertijd.
En "Worden mijn orders wel verwerkt tijdens het Chinese nieuwjaarsfeest?".
Dus https://dealextreme.com/..
Het klopt dat de originele R4 software al tijden niet meer geupdate is. Er zijn tientallen andere R4's op de markt gebracht welke wel iets meer up to date zijn qua software.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef Fatihtjuh het volgende:
Ik wil namelijk een flashcard kopen omdat ik 2 maanden op vakantie ga, met de auto. Ik zou er zo'n 50 spellen op willen zetten. Ik heb vroeger ook een gehoord van de M3 en AceKard, maar ik dacht altijd dat de R4 beter was/is.
Als je er geen problemen mee hebt om 10 a 14 dagen te wachten tot je het kaartje binnen hebt kan je inderdaad daar bestellen. Als je hem binnen enkele dagen in huis wil hebben zijn er zat websites die vanuit Nederland opereren. Dan heb je je kaartje vaak na betaling binnen 1 of 2 werkdagen in huis.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:51 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Koop een flashcard via DealExtreme, zoals Kadoosh al zegt!
Betrouwbare site, levertijd is beetje langzaam maar wel goedkoop.
Neem anders eens een kijkje in het DealExtreme topic in GC op FOK!.
Klopt. Geen klonen kopen, die worden niet doorontwikkeld. Acekardquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef Fatihtjuh het volgende:
Duurder dan de Acekard op DealExtreme... en langzamer dan Acekard volgens mij.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:24 schreef Fatihtjuh het volgende:
En hoe zijn de EDGE FlashCards dan? Want ik heb gehoord dat ze snel zijn en de game comptability bets wel goed is.
PM me ff met de uitleg, dan weet ik waar je het over hebt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:55 schreef Keekaboo het volgende:
bedankt voor de reacties allemaal!
Ik zal proberen uit te leggen wat ik met uitpakken bedoel. Toen ik keertje DS te leen had klaagde de eigenaar derover dat als die iets derop wilde zetten hij altijd moest uitpakken (r4) en dat het veel moeite kostte, om "dingen" erop te zettte, zdat het ook werkte. Nu hoorde ik van hem dat er ook kaartjes bestaan die dat automatisch doen.
kan er niet teveel over uitwijden omdat het anders buiten de regels van het forum treed.
ik had zelf de acekard ook wel in gedachten maar zal de EZ flash bekijken
Edge is denk ik beter...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:24 schreef Fatihtjuh het volgende:
En hoe zijn de EDGE FlashCards dan? Want ik heb gehoord dat ze snel zijn en de game comptability bets wel goed is.
Hij is nog steeds zijquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:19 schreef Tjiwa het volgende:
Hij bedoelt vast zip files met "inhoud" unzippen en op de kaart zetten....
Omdat Acekard open-source is en dus oneindig doorontwikkeld kan worden. Dus per definitie langste levensduur (softwarematig)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:18 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Edge is denk ik beter...
https://www.dealextreme.c(...)1973~threadid.319959 (zie de post van Mike-H).
Ik snap eigenlijk niet dat iedereen bij de acekards zweert...
Ik heb zelf geen ervaring met Slot-2 cards... Maar volgens mij kun je met Acekard2 + EZFlash 3in1 ook GBA games spelen.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hmm, ik moet een nieuwe kopen eigenlijk , mn M3 perfect is helaas niet meer zo perfect en valt half uit elkaar.
Ik wil eigenlijk eentje met GBA support en goeie homebrew support. Zat te denken aan de M3 Real, maar ik wil graag horen wat jullie ervan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |