1600 euro per maand????quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het kan toch ook kinderbijslag zijn dat bij de inkomsten wordt opgeteld? En zorgtoeslag? En voorlopige teruggaaf? Dat heeft iedereen die een hypotheek heeft.
Ik vraag mij ook af hoe je schuld elke maand kan stijgen als je al op de bodem zit....? Krediet is toch op een gegeven moment op?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:38 schreef Aventura het volgende:
Vorige week was er ook al een stel dat geen idee had wat hun inkomsten en uitgaven waren. Dat je het niet exact weet, oke! Maar je zal toch wel een idee hebben?!
Je moet het een beetje spreiden, dan kom je een heel eind.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:43 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af hoe je schuld elke maand kan stijgen als je al op de bodem zit....? Krediet is toch op een gegeven moment op?
Wacht! En op gegeven moment wilde niemand meer op afbetaling leveren en toen zijn ze gaan huren!!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je moet het een beetje spreiden, dan kom je een heel eind.
Waren er niet 19 schuldeisers?
Al staat de hele Intertoys bij haar dochter....quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:46 schreef Aventura het volgende:
Maar bizar blijft 't, niet kunnen rondkomen met ¤ 3600 per maand.
Oke, ze zijn met 4 personen maar zo te zien wonen ze ook niet al te duur, hebben ze geen extreme kostenposten of wat dan ook.
Wij zijn met z'n 5'en hebben netto behoorlijk minder en ik heb nog een vakantiehuisje. Natuurlijk moet je met gemak rond kunnen komen van 3600 nettoquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:46 schreef Aventura het volgende:
Maar bizar blijft 't, niet kunnen rondkomen met ¤ 3600 per maand.
Oke, ze zijn met 4 personen maar zo te zien wonen ze ook niet al te duur, hebben ze geen extreme kostenposten of wat dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |