SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet winne kan, verliest!
Welke bagger bedoelt u, maat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:05 schreef de_boswachter het volgende:
Willen jullie die bagger achterwege laten ?
Tnx
Dit hoort hier niet thuis he? Dit gaat alleen over bellen in de BUS!!! DOVE!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:08 schreef Druktemaker het volgende:
Vervelend iddZo'n soort gastje zat ook vanmorgen bij mij in de trein
De fout is niet zozeer taalkundig als wel syntactisch - maar dat gaat vast je verstand te boven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:11 schreef Blenkah het volgende:
[..]
![]()
Kunt u mij vertellen wat de fout in de zin is?
TS gaat naar 5 VWO. En ja, ik snap dat je bedoelt dat je niet je schedel kunt houden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:12 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
De fout is niet zozeer taalkundig als wel syntactisch - maar dat gaat vast je verstand te boven.
Ik wou het er nog NET niet bij vermelden!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:13 schreef Tommeke het volgende:
Het valt mij op dat het meestal onze allochtone medemensen zijn die zich aan dit fenomeen bezondigen.
In de bus (en het OV in het algemeen) is vaak veel achtergrondgeluid, dus meestal is het wel nodig om te schreeuwen wil je verstaanbaar zijn voor de ander.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:01 schreef Blenkah het volgende:
Klacht: Mensen die schreeuwend in de bus bellen.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:49 schreef hoM3r het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dit werkt eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |