Qua creativiteit wint Eline het ook van de rest van die hangende lamzakken daar....quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ik snap best wat je wilt zeggen en je hebt ook wel een punt. Maar dingen meemaken en "issues" hebben maakt vaak wel creatievere mensen met meer diepgang. Vincent van Gogh die zijn eigen oor afsnijdt bijvoorbeeld ter illustratie. Dat is super exteem maar je begrijpt wat ik bedoel.
Geloof nou niet dat Fleur zo'n moeilijk, zwaar leven heeft gehad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Qua creativiteit wint Eline het ook van de rest van die hangende lamzakken daar....
Dus de rest heeft wel een heel saai makkelijk leven gehad!
Ik vind het helemaal leuk dat je mij quotequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik quote je nu vrij veel, niks achter zoeken hoor
Maar![]()
![]()
Als je denkt dat creativiteit bestaat uit kraanvogeltjes vouwen ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Qua creativiteit wint Eline het ook van de rest van die hangende lamzakken daar....
Dus de rest heeft wel een heel saai makkelijk leven gehad!
qua support. als ik merk dat veel mensen tegen iemand zijn neig ik er vaak naar juist VOOR die persoon te zijn. Was op school al. Ik wilde altijd vriendjes zijn met degene die het hardst gepest werdquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb genoeg te doen, maar deze week eens lekker kijken wie het verdient.
Ehhh Danny? Marielin underdog?
Ik hoop het en als dat op een goede manier gaat sla ik een andere weg in. Nu vind ik het een trut(je) met een aangemeten karakter. Ik trap er nu nog niet inquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:02 schreef hondjes het volgende:
Denk dat het lieve meisje veranderd in een klein krengetje dat de boventoon gaat voeren.
Als je door blijft gaan met goede dingen zeggen komt dat wel goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal leuk dat je mij quote![]()
doe maar lekker daarmee doorgaan
Bankhangen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Als je denkt dat creativiteit bestaat uit kraanvogeltjes vouwen ja.
Echt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:02 schreef hondjes het volgende:
Denk dat het lieve meisje veranderd in een klein krengetje dat de boventoon gaat voeren.
Hoorde ik het toch goed... daar viel het niemand opquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:05 schreef blomst het volgende:
Bart verspreek zich, hadden jullie dat verwacht dat Jeroen zou gaan
Dan krijgt ze mijn stemquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:08 schreef hondjes het volgende:
bedoel eigenlijk het lieve meisje wat ze speelde, wordt veranderd in het krengetje wat ze eigenlijk is.
Drinken achterafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |