quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:53 schreef pinquit het volgende:
omg die aupingreclame met dat wief en die ouwe ventik vind m grappig
vanmiddag die scapinosandaaltjes wezen passen.![]()
echt hoor, de zool is opzich helemaal niet te smal, maar het bandje dat om je kleine teen moet, gaat er niet omheen, maar tussen mn laatste 2 tenen zegmaarheel debiel, er passen gewoon geen 4 tenen in dat stukje!!
jammerlijk
Eind mei moet ik weerquote:
Háha!!! dus ze hebben gewoon écht die schoenen te debiel gemaakt! voor mensen met maar 4 tenen in totaalquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahaha
dat had ik vanmiddag ook gepost!!![]()
precies hetzelfde hier dushij paste prima, maar mn kleine teen hing er echt zielig bij
Hey, ik heb een schoonzus met 4 tenen aan elke voet, zal haar even tippenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:58 schreef pinquit het volgende:
[..]
Háha!!! dus ze hebben gewoon écht die schoenen te debiel gemaakt! voor mensen met maar 4 tenen in totaaldáarom waren ze maar 9,95
jah als je die voor 5 tenen wilt moet je meer betalenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:58 schreef pinquit het volgende:
[..]
Háha!!! dus ze hebben gewoon écht die schoenen te debiel gemaakt! voor mensen met maar 4 tenen in totaaldáarom waren ze maar 9,95
19 juuuunnniiii *ril*quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Eind mei moet ik weerEn jij?
En verder nieuws? Uhm? *denkt*
Baby slaapt, TARA heeft nog geen verdere uitslagen van het ziekenhuis, maar zijn hart en aorta zijn gelukkig goed. wat wil je nog meer horen?
Je hebt een datumquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:59 schreef pinquit het volgende:
[..]
19 juuuunnniiii *ril*
goed nieuws opzich van TARA. ik geloof dat ik het verhaal daar voorafgaand heb gemist, want ik weet helemaal niet waar ie op moest testen verderdus, vertel es?
en slapende babies zijn altijd fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |