quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:53 schreef pinquit het volgende:
omg die aupingreclame met dat wief en die ouwe ventik vind m grappig
vanmiddag die scapinosandaaltjes wezen passen.![]()
echt hoor, de zool is opzich helemaal niet te smal, maar het bandje dat om je kleine teen moet, gaat er niet omheen, maar tussen mn laatste 2 tenen zegmaarheel debiel, er passen gewoon geen 4 tenen in dat stukje!!
jammerlijk
Eind mei moet ik weerquote:
Háha!!! dus ze hebben gewoon écht die schoenen te debiel gemaakt! voor mensen met maar 4 tenen in totaalquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahaha
dat had ik vanmiddag ook gepost!!![]()
precies hetzelfde hier dushij paste prima, maar mn kleine teen hing er echt zielig bij
Hey, ik heb een schoonzus met 4 tenen aan elke voet, zal haar even tippenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:58 schreef pinquit het volgende:
[..]
Háha!!! dus ze hebben gewoon écht die schoenen te debiel gemaakt! voor mensen met maar 4 tenen in totaaldáarom waren ze maar 9,95
jah als je die voor 5 tenen wilt moet je meer betalenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:58 schreef pinquit het volgende:
[..]
Háha!!! dus ze hebben gewoon écht die schoenen te debiel gemaakt! voor mensen met maar 4 tenen in totaaldáarom waren ze maar 9,95
19 juuuunnniiii *ril*quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Eind mei moet ik weerEn jij?
En verder nieuws? Uhm? *denkt*
Baby slaapt, TARA heeft nog geen verdere uitslagen van het ziekenhuis, maar zijn hart en aorta zijn gelukkig goed. wat wil je nog meer horen?
Je hebt een datumquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:59 schreef pinquit het volgende:
[..]
19 juuuunnniiii *ril*
goed nieuws opzich van TARA. ik geloof dat ik het verhaal daar voorafgaand heb gemist, want ik weet helemaal niet waar ie op moest testen verderdus, vertel es?
en slapende babies zijn altijd fijn
ook zo'n kuil in zn borstkas?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Je hebt een datumGoezo! Je kan het vast beter dan ik
Tara moest getest worden op Marfan en zijn ogen en hart zijn goed![]()
Op uiterlijke kenmerken lijkt hij het wel te hebben, dus dat wordt nu verder onderzocht.
Haha, bekend voor iedereen wrsquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:01 schreef huuphuup het volgende:
Oeh we moeten een fok stedentrip organiseren naar Moskouhihi net als een schoolreisje!
En dan allemaal op de heenweg na een kwartier al misselijk omdat je al je snoepjes al op hebt![]()
Dan krijg je allemaal enge rampdingenquote:
ja van de italianosnoepjes en fruitellaquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:01 schreef huuphuup het volgende:
Oeh we moeten een fok stedentrip organiseren naar Moskouhihi net als een schoolreisje!
En dan allemaal op de heenweg na een kwartier al misselijk omdat je al je snoepjes al op hebt![]()
Checkquote:
italiano!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:06 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja van de italianosnoepjes en fruitella
Ja wilde net in t tv forum gedeelte kijken of er een topic over was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn god, kijken er nog mensen naar 'een dubbeltje op z'n kant'?
Hahahaha ik zei net precies hetzelfde tegen mn lief, dat laatstequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:07 schreef Estrys het volgende:
Die presentatricewat voor een crackhoer hebben ze daar nou weer voor gekozen vroeg hier iemand.
enkrijgt zin in grieks van de inzending van kroatie
![]()
Nou je zou d'r toch schoppen....quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:09 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ja wilde net in t tv forum gedeelte kijken of er een topic over was.
Wat een dom mens is dat zeg
10 u werken, 600 euro voor kinderopvang, willen blijven werken voor 10 u, auto niet weg willen doen en niet weten hoeveel schulden je hebt En hoeveel inkomsten je hebt..............quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou je zou d'r toch schoppen....
Ik kijk ook niet normaal, maar we verveelden onsquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik kijk normaal nooit meer eigenlijk maar mijn schoonouders zijn er... en dus staat het hier - nogal hard - aan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:12 schreef Dakota het volgende:
mij aan nog meer zusjes van jessica simpson![]()
Split!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:19 schreef huuphuup het volgende:
wat doet dat mens in die jurk erbij?
Decoratief zijn
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:21 schreef Estrys het volgende:
volgens mij komen de toppers niet meer bij in de greenroom
ach als Celine met haar hoofd zo'n populariteit weet te bereiken...quote:
jah doe es kijkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:24 schreef pinquit het volgende:
waarom kijken jullienu moet ik ook kijken
ik dacht het nogquote:
vast zn wuppiequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:28 schreef freecell het volgende:
Ho, der is iets van z'n strijkstok geknapt
Hij speelt gewoon doorquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:28 schreef freecell het volgende:
neuh valt wel mee, die haren breken altijd af bij spelen, vooral als je enthousiast speeltquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:28 schreef freecell het volgende:
nee hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:28 schreef Estrys het volgende:
hij kan toch niet zingen of ben ik nou raar?
Ah, okquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
neuh valt wel mee, die haren breken altijd af bij spelen, vooral als je enthousiast speelt![]()
alleen in een orkest valt et meestal minder op en heb je tijd om ze eraf te trekken
Hij zingt ook niet goed, maar er zit wel iets aanstekelijks in zijn blijheidquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:29 schreef Dakota het volgende:
[..]
nee hoor
heel slecht zelfs.. hij zingt niet vals..maar mijn god, whattabout stemvast
Sandra Kim was jongerquote:
omg dat kan echt niet hoor!quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:25 schreef Estrys het volgende:
songfestival en nat geo, je ziet het verschil toch niet
Verschrikkelijkquote:
Als allerlaatstequote:
nog lange niet nog lange niet!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:40 schreef bixister het volgende:
ik kijk lekker niet!(of is 't al voorbij?)
9 van 17 roept TARAquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:40 schreef bixister het volgende:
ik kijk lekker niet!(of is 't al voorbij?)
whaaah idd! die kanegast doet dat héel irriquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
idd![]()
zelfde aardappel in zn keel/ik moet poepen toontje... die gast van Kane doet dat ook
Onder anderequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
omg dat kan echt niet hoor!![]()
kom je je alleen hier vermaken met ons commentaar?
oei... *schreeuw*
Ha, wij willen ook nog, mooi dattie tof was!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik kijk lekker ook niet
Wij zijn naar Star Trek geweest en het was echt een hele toffe film
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:42 schreef Sugar het volgende:Weet je? Hij is stiekem in zijn broek aan het poepen!
Dat zie je!
Bij hem vind ik irritant dat ie zijn tanden niet van elkaar doet met praten/zingenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:42 schreef pinquit het volgende:
[..]
whaaah idd! die kanegast doet dat héel irrihihi das btw een gorcumer
![]()
Leuk! Ik wil ook, maar mn lief wil nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik kijk lekker ook niet
Wij zijn naar Star Trek geweest en het was echt een hele toffe film
ze mogen niet live muziek op het podium doen geloof ik. Alleen zang is live. De rest moet op een band.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef pinquit het volgende:
maar is het instrumentale nou geplaybackt? of wat zei die gozert nou?
Aanraderquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ha, wij willen ook nog, mooi dattie tof was!
Wie van de drie. Of die met die hele grote vioolquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef Estrys het volgende:
die ene met die viool is niet gek om te zien
dat dacht ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef Rottdog het volgende:
Is ze zo lelijk dat ze achter een schot moet staan.
Yayquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
AanraderEcht goed gedaan, goed gecast, leuk verhaal, mooie effects. Echt Star Trek
nope, het laatstequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:50 schreef DeLiedje het volgende:
Is hij nou gebodypaint of is het echt gewoon een heul strak fout shirtje?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef innepin het volgende:
Jeetje wat gaan jullie snel
huup ik wil wel met je naar star trek, als je belooft dat m'n vriend er nóóit achter zal komen
oh ik hou dr wel vanquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef pinquit het volgende:
hmn ik jou niet van die toerkisch (ik noem t maar even zo) riedeltjes in de muziek
luister t danquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:55 schreef Sugar het volgende:
Ping, ik hou juist héél erg van die riedeltjes!Serieus!
Oooooh, Griekenland!!!! Dáár hou ik erg van. In alles.
En turnen laf ik ook.
Hahahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef huuphuup het volgende:
hahahahha, mn lief --> heuh, hoe doet ie dat nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |