Jammer, dit was nou wel een goeie MH geweestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef Sirolf het volgende:
Empire Of The Sun geen MH dus, jammer...
Maar wel Freakandel Speciaal.
TOF ! en jammer... maar dan zet ik mijn geld op Dance with somebody of Kleerup Ft. Tityo - Longing for Lullabiesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef Sirolf het volgende:
Empire Of The Sun geen MH dus, jammer...
Maar wel Freakandel Speciaal.
Het is te vroeg voor grapjes hoorquote:
Dan ga ik toch voor Kleerup Ft. Tityo - Longing for Lullabies. Mando Diao is denk ik net iets te oud, al te vaak gehoord om nu nog MH te worden..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
TOF ! en jammer... maar dan zet ik mijn geld op Dance with somebody of Kleerup Ft. Tityo - Longing for Lullabies
Mando Diao vind ik eigenlijk ook te oud, maar Rob is nog steeds helemaal weg van die plaat. Ik trouwens ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor Kleerup Ft. Tityo - Longing for Lullabies. Mando Diao is denk ik net iets te oud, al te vaak gehoord om nu nog MH te worden..
Ik laat me verassen. (stiekem hoop ik op Candy)
Jaaaaaaa; de nieuwe Nutini als MH zou fantastisch zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:40 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor Kleerup Ft. Tityo - Longing for Lullabies. Mando Diao is denk ik net iets te oud, al te vaak gehoord om nu nog MH te worden..
Ik laat me verassen. (stiekem hoop ik op Candy)
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is te vroeg voor grapjes hoor![]()
Ik ben zwanger en moe, wat doe je me aan
Inderdaad! Ik ben echt fan van die plaat, sowieso vind ik Nutini een geweldige zanger. Zijn stem lijkt gewoon op die van Bob Dylan bij Candy.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef Numbie het volgende:
[..]
Jaaaaaaa; de nieuwe Nutini als MH zou fantastisch zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |