Als je denkt dat het niet erger kan dan Hongarije......quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:44 schreef Splutje het volgende:
Bwahaha die kapsels van de presentatoren![]()
Toppers zijn als laatste trouwens.
Ik vraag me af hoeveel make-up dat wijf opheeft. Want ze lijkt jong, maar ook oudquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef Penisbaard het volgende:
Oh, en nu is Azerbeidjan ook al opeens Europa
Ze is 20...quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel make-up dat wijf opheeft. Want ze lijkt jong, maar ook oud
Wacht...jij kijkt Duitse muziekzenders?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:54 schreef Acinonyx het volgende:
Die zijn dan nog wel goed eigenlijk, dat liedje zie ik al weken op duitse muziek-zenders![]()
Mensen met gevoel voor humorquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:58 schreef Nikmans het volgende:
ESF is een aanfluiting wie kijkt daar nou naar
Tel daar deze homo uit Litouwen ook maar bij opquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef Ascendancy het volgende:
De toppers dachten vast dat ze uniek waren als homo's. Maar dit is al het 3e (zekere) homo nummer
Nou, tegenwoordig met homo's uit homofobe landen, dat geeft het wel weer een extra edge natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:58 schreef Mardy_Bum het volgende:
homo's en songfestival...niks nieuws toch??
Dat petje. Ik wil het echt van zijn bek rammenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Tel daar deze homo uit Litouwen ook maar bij op
Is dat niet Lee Towers?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Tel daar deze homo uit Litouwen ook maar bij op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hongarije. Daar wint zelfs Gordon het niet vanquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Omfg! Wat een ridders van de bruine ster zeg! Alle ridders can de ronde ster lijkeb zich verzamels te hebben!
Neem er nog één Bowaquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Omfg! Wat een ridders van de bruine ster zeg! Alle ridders can de ronde ster lijkeb zich verzamels te hebben!
Zonder drank kan ik dit dus echt niet aanzien!!quote:
Dat je swans de komende weken weer naar bruine splinters zal gaan ruiken ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zonder drank kan ik dit dus echt niet aanzien!!
En minn vriendin vind hey leuk!!!!
Hopen op sex dan maar! Als ze
ineens anaal wil dan weet ik genoeg!!!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zonder drank kan ik dit dus echt niet aanzien!!
En minn vriendin vind hey leuk!!!!
Hopen op sex dan maar! Als ze
ineens anaal wil dan weet ik genoeg!!!
Nee he.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:17 schreef Acinonyx het volgende:
Dat is niet iets om over te juichen, eigelijk..
Ik vraag me af of dat wijf wel eens een pik in haar kut heeft gehadquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:18 schreef HolyBean het volgende:
Veelzeggend nummer van Estland![]()
Stijve hark...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |