Mijn punt? Nou ik constateer het eigenlijk alleen maar. Moet best kunnen eigenlijk een homofiele clown en acrobaat die 's avonds en 's nachts andere shows opvoeren.
quote:da's dan incest...
Op donderdag 11 april 2002 12:55 schreef sop het volgende:
Zit ik net tijdens de lunch naar Bassie en Adriaan te kijken, valt ineens alles op zijn plaats (of niet?!):
Bassie en Adriaan nemen een hotelletje op Lanzarote. Zelfde kamer en zelfde bed!
Toen ging ik eens nadenken:
Heb je dat caravannetje van hun wel eens gezien? Daar zit maar 1 bed in, en dat is zo smal dat er van intiem contact wel haast sprake moet zijn.Mijn punt? Nou ik constateer het eigenlijk alleen maar. Moet best kunnen eigenlijk een homofiele clown en acrobaat die 's avonds en 's nachts andere shows opvoeren.
het zijn broers
Ze lijken trouwens helemaal niet op elkaar! De een heeft een hele andere neus dan de andere!
[Dit bericht is gewijzigd door sop op 11-04-2002 12:59]
quote:Thankx for sharing this with uz
Op donderdag 11 april 2002 12:55 schreef sop het volgende:
Zit ik net tijdens de lunch naar Bassie en Adriaan te kijken, valt ineens alles op zijn plaats (of niet?!):
Bassie en Adriaan nemen een hotelletje op Lanzarote. Zelfde kamer en zelfde bed!
Toen ging ik eens nadenken:
Heb je dat caravannetje van hun wel eens gezien? Daar zit maar 1 bed in, en dat is zo smal dat er van intiem contact wel haast sprake moet zijn.Mijn punt? Nou ik constateer het eigenlijk alleen maar. Moet best kunnen eigenlijk een homofiele clown en acrobaat die 's avonds en 's nachts andere shows opvoeren.
en soms dan begluren zo ook nog eens andere kermis homo's.
quote:Hmmm die gordijnen zitten niets voor niets dicht....
Op donderdag 11 april 2002 13:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
allememaggies he.[afbeelding] en soms dan begluren zo ook nog eens andere kermis homo's.
quote:En andersom!
Op donderdag 11 april 2002 13:11 schreef Ulx het volgende:
Adrie past in Bassie?
En zo ging het vireger de hele dag door.
Wa zeggie?
Het was eigenlijk al zooooo duidelijk.
Zieke wereld...
quote:kinky!
Op donderdag 11 april 2002 13:20 schreef LeefbaarFok het volgende:
Bas en Adri van Toor zijn twee broers.
quote:Inderdaad! Zet 2 manne bij mekaar op de kamer, in 1 auto of samen in een restaurant en het zijn gelijk homo's.
Die serie komt nog uit de tijd dat men nog normaal kon nadenken.
Als vandaag de dag twee gasten in de bios zitten of een hotelkamer huren dan word er tegenwoordig gelijk vanuit gegaan dat het homo's zijn. Kom op jongens, kappen met die flauwekul!
Bassie en Adriaan zijn gewoon twee goede vrienden en ik was vroeger gek op die serie. Dat ze samen in een caravan zaten zegt helemaal NIETS. Nada. Noppes.
quote:nou dat begon al toen ze de tune van 'the exorsist' hadden gejat!
Op donderdag 11 april 2002 13:00 schreef BlackJack het volgende:
Kijken wat de imam hier over te zeggen heeft, onschuldige kinderzieltjes worden geindoctrineerd!!!!
anders gaan sommige mensen er serieus op in
zet maar in onzin, anders snappen sommigen het niet
quote:Jij denkt zeker ook dat Siegfried en Roy ook 2 goede vrienden zijn?
Op donderdag 11 april 2002 13:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Die serie komt nog uit de tijd dat men nog normaal kon nadenken.
Als vandaag de dag twee gasten in de bios zitten of een hotelkamer huren dan word er tegenwoordig gelijk vanuit gegaan dat het homo's zijn. Kom op jongens, kappen met die flauwekul!
Bassie en Adriaan zijn gewoon twee goede vrienden en ik was vroeger gek op die serie. Dat ze samen in een caravan zaten zegt helemaal NIETS. Nada. Noppes.Zieke wereld...
quote:
Op donderdag 11 april 2002 13:12 schreef sop het volgende:
Enne...
Over die drie boeven maar niet te spreken hè!
Die hebben de kamer naast Bassie en Adriaan gehuurd op Lanzarote!
Staat ook maar 1 twee persoonsbed.
Dat vind ik wel vies worden.
Baron: "B100, ik wil je in je reet nemen"
B100: "Ja, ze mogen die ramen wel eens zemen"
Baron: "IK WIL JE IN JE REET NEMEN"
B100: "Zeg baas, wil jij mij niet in mijn reet nemen?"
Baron: "Dat zeg ik!"
B100: "Wat zeggie baas?!"
Baron: "DAT ZEG IK!"
B100: "Je hoeft niet zo te schreeuwen, ik ben niet doof!"
Baron: "DROMMELS, DROMMELS en nog eens drommels"
quote:Wie de fuck zijn siegfried en roy??
Op donderdag 11 april 2002 13:31 schreef Redman het volgende:[..]
Jij denkt zeker ook dat Siegfried en Roy ook 2 goede vrienden zijn?
Trouwens ik vind het wel een goede aanname dat bassie & adriaan homo zijn... maar willen jullie dat alsjeblieft stil houden.. anders moeten ze voor we het weten van de buis.. en ik kijk het nog dagelijks !!
* slotje *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |