liever in een keer, dus ik kijk het nog even aanquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:51 schreef Rijpie het volgende:
TVP + bod van ¤15 voor seizoen 5 als los verkoop mogelijk is.
eigenlijk alleen ophalen en niet versturen, want ik heb de komende tijd geen tijd om naar het postkantoor te gaanquote:Op zondag 17 mei 2009 15:24 schreef Stealth-B2 het volgende:
50 euro inclu
Haha Venray dat meen je nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:31 schreef Schunckelstar het volgende:
te koop the simpsons dvd-boxen seizoen 1 tot en met 5...
dan krijg je de helft van seizoen 6 er gratis bij, aangezien ik die niet meer kan verkopen omdat ik daar 2 dvd's van mis![]()
verder alles in goede staat, alleen heeft de hoes van seizoen 1 boven een loszittend randje waar de lijmnaad heeft losgelaten.
vraagprijs 75 euro.
op te halen in venray, of volgende week maandag tot en met woensdag overdag in maastricht
prima, ik hoor het welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha Venray dat meen je niet.
misschien dat een vriend van me interesse heeft. Zal het ff vragen, kan met de fiets opgehaald worden
das te weinig..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:26 schreef icecoolsniper het volgende:
45 inclusief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |