Een kat is geen natuurquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:28 schreef Broekpaling het volgende:
Het is ook de natuur dat ze opgevreten worden door een kat.
Maar jonge mereltjes zijn liev, en katten zijn stom!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef S.Seagal het volgende:
Je verstoorTTTTTTTTT de balans van de natuur!11!!1!1
Dat doet dat beest niet. Hij gooit ze rond tot ie dood is en dan mag je em opruimen voor emquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:28 schreef Broekpaling het volgende:
Het is ook de natuur dat ze opgevreten worden door een kat.
Je kan ook vroeg op staan en wat van je leven makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef ukker het volgende:
Kudtbeesten, hier zit ook zo'n nest bij de buren net langs mijn slaapkamerraam en die snertbeesten beginnen al erg vroeg met fluiten waardoor ik gedwongen ben met mijn raam dicht te slapen
Sorry, echt het spijt me dat ik het verkeerDDD deedquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:51 schreef am1b het volgende:
[..]
Maar jonge mereltjes zijn liev, en katten zijn stom!
Laat je raam open zodat de kat eruit kan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef ukker het volgende:
Kudtbeesten, hier zit ook zo'n nest bij de buren net langs mijn slaapkamerraam en die snertbeesten beginnen al erg vroeg met fluiten waardoor ik gedwongen ben met mijn raam dicht te slapen
Jij bent toch zo attentquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef Trusten het volgende:
Net weer eentje moeten 'redden' van de kat![]()
Waarom heeft de natuur het zo geregeld dat ze nog niet kunnen vliegen als ze het nest uit mogen?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:
Ze denken meestal dat ze al kunnen vliegen of ze vallen uit het nest.
Is toch niet handig?quote:Jonge merels: jonge merels verlaten het nest als ze nog niet vliegvaardig zijn. Omdat ze de vliegkunst niet goed beheersen, verstoppen ze zich op de grond. De ouders blijven ze in die periode voeren.
Weer?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef Trusten het volgende:
Net weer eentje moeten 'redden' van de kat![]()
De derde in ongeveer een week tijd....op het moment dat m'n kat naar boven rent weet ik genoegquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Weer?
Hoeveel heb je er al moeten redden dan de afgelopen dagen?
Dan ligt het dus aan je kat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:07 schreef Trusten het volgende:
[..]
De derde in ongeveer een week tijd....op het moment dat m'n kat naar boven rent weet ik genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |