waar geef ik mening over deelnemers dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:39 schreef blomst het volgende:
Als Redactielid hoor je hier niet je mening over de deelnemers te plaatsten.
Dan hoor je naar buiten toe neutraal te zijn.
dat het te laat zou zijn is onzin, we hebben het niet over urenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het dan te laat. Hadden jullie maar moeten opletten.
Ja dat vind ik ook apart, ene keer wordt er gebeld, meestal wordt het omgeroepen, en idd peter had zoiets wel kunnen doorgeven...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Waarom moet Jeroen aan de telefoon komen om te vertellen dat zijn zender niet goed zit?
Normaal roepen ze dat om, en Peuter had dat ook kunnen doorgeven...
Ik ruik onraad!
Nee, dat is niet waar. De streamer bepaalt of Peter al die extra luxe krijgt van de redactie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:28 schreef Dementor het volgende:
Maar goed de streamer bepaalt of Peter blijft of gaat en uiteindelijk de titel van Overlever waardig zal zijn.
Als Eline eruit moet, is dat méér dan vervelend! Dat is de enige vrolijke noot die jullie in die bunker hebben zitten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach Fase 2 is er wel doorheen gekomen dus ik ben al lang blij.
Maar dat Eline eruit zou moeten terwijl zij veel inventiever is en meer kan hebben dan Peter is vervelend, dat was met Bobby ook al het geval (een doorzetter, ging door met die puzzel terwijl de anderen kozen voor hun warme slaapzak).
Dus het is ook aan de streamers, belonen jullie de echte Overlevers (doorzetters) of de mensen die op de een of andere manier aandacht naar zich toe weten te trekken?
Ik pas je quote even aan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. De streamer bepaalt zou moeten bepalen of Peter al die extra luxe krijgt van de redactie.
Ja, leuk. Maar het helpt dus niet. Peter dreigt met vertrekken en hoppa......quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:34 schreef Dementor het volgende:
Ik had er ook twee polls voor aangemaakt.
Maar ik heb het niet voor het zeggen.
Ik ben al lang blij dat Fase 2 er doorheen is gekomen.
dat lijkt me ook want gaat niet alleen om waspoeder..het gaat erom, wordt chanteren toegestaan. en waaromquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. De streamer bepaalt of Peter al die extra luxe krijgt van de redactie.
Ws bedoelt ie Dementorquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waar geef ik mening over deelnemers dan?
Daar ben ik het mee eens, het is weinig consequent allemaal. De grenzen zijn niet duidelijk, en dat zorgt voor de bunkeraars én de streamers nog wel eens voor verwarring.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar het helpt dus niet. Peter dreigt met vertrekken en hoppa......
Ik hou er maaar over op. De redactie is zo inconsequent als de pest.
Nou, ik kan me andere dingen herinneren in DGK.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:38 schreef ditisHuub het volgende:
normaal zijn gesprekken met de zieleheil mensen in RLS altijd ofstream, in hoge uitzonderingsgevallen zie je af en toe groepssessies. Je moet het zien dat je nu een sneak preview van zo een gesprek ziet. Bij andere RLS zag je er helemaal niets van.
Al snap ik wel dat het frusterend is dat ze wegdraaien net op het moment dat het "interessant" wordt
Jij bent Peterquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik Peter was zou ik niet eens in discussie gaan met die Robert.
Maar hij laat zich nu wel uitlokken.
Idd, dat was vantevoren ook aangekondigd, dat mensen naar boven gingen om ff te praten met de psychologe (Kim). Doet kim dat werk trouwens nog steeds of is Robert het nu ipv haar aan het doen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:38 schreef ditisHuub het volgende:
normaal zijn gesprekken met de zieleheil mensen in RLS altijd ofstream, in hoge uitzonderingsgevallen zie je af en toe groepssessies. Je moet het zien dat je nu een sneak preview van zo een gesprek ziet. Bij andere RLS zag je er helemaal niets van.
Al snap ik wel dat het frusterend is dat ze wegdraaien net op het moment dat het "interessant" wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |