'quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat hij écht een dark side heeft.
De meeste mensen blazen regelmatig even stoom af, in zowel vrolijke als neerslachtige gemoedstoestand.
Pim doet dat NOOIT. Hij lijkt volkomen onbewogen onder wat er om hem heen gebeurt. Maar áls de stop eruit gaat, is het ook raak.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:25 schreef Gert het volgende:
ELINE ELINE
WIL JE GELD VERDIENE![]()
O nee. Eh..
STEM OP ELINE!!
AL IS HET GEEN BLONDINE!!
Nee da's 'm ook niet helemaal hè. Wie kan er hier goed dichten en houdt van Eline?
Destijds (BB) was het verhaal dat het vooral aankwam op moeder en haar vriendin. Alle 3 de dochters woonden bij moeder of in het atelier van moeder. Dido sprak bijna nooit over vader, daar had ze weinig/minder kontakt mee.quote:
IENE MIENE ELINEquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:25 schreef Gert het volgende:
ELINE ELINE
O nee. Eh..
STEM OP ELINE!!
Nee da's 'm ook niet helemaal hè. Wie kan er hier goed dichten en houdt van Eline?
Okee, dat vind jij. Peter vond het juist de ultieme test voor zichzelf, daarom heeft hij zich opgegeven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is de manier hóé voornamelijk. En persoonlijk ben ik van mening dat je niet moet meedoen als je zo prat op je hygiëne en je peuken bent, je weet dat je dat geheid gaat tegenkomen in zoiets.
Eline, Eline laat je tieten zien he! (ziene)quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:25 schreef Gert het volgende:
ELINE ELINE
O nee. Eh..
STEM OP ELINE!!
Je pakt het in ieder geval sportief op! Chapeau!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, dat vind jij. Peter vond het juist de ultieme test voor zichzelf, daarom heeft hij zich opgegeven.
Het valt alleen erg zwaar, ik hoop dat hij het volhoudt. Ook voor jullie, anders heb je dalijk niemand meer om over te zeiken
Je hád een medestander.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, dat vind jij. Peter vond het juist de ultieme test voor zichzelf, daarom heeft hij zich opgegeven.
Het valt alleen erg zwaar, ik hoop dat hij het volhoudt. Ook voor jullie, anders heb je dalijk niemand meer om over te zeiken
maar dan kan ik wel samen met peter in de Hummerquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |