quote:
Hij bedoeld natuurlijk dat TS niet voor zichzelf na kan denken of een betere informatiebron voor zijn vraag kan vinden dan Fok!. Daarmee wordt aangetoond hoe weinig een VWO-diploma waard is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
![]()
Het is toch vrij normaal dat je gewaarmerkte kopieën op moet sturen als je je aanmeld bij een onderwijsinstelling.
'quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:31 schreef famousje het volgende:
Oke vrij duidelijke antwoorden, alleen heb ik 1 probleempje, ik ben mijn diploma kwijt
ga je stoppen met informatiekunde?quote:Op maandag 18 mei 2009 08:22 schreef motorbloempje het volgende:
goeie, overigensmoet binnenkort ook weer ergens mn diploma's laten zien, dus vanavond maar 's even graven
Hij ligt wel 'ergens', maar waar??
![]()
misschien. Ga in ieder geval niet de informatiekunde MASTER doen, wellicht wel de bachelor afmakenquote:
de gemeente kan dit bij tonen van identiteitsbewijs en het originele document voor je doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:13 schreef GLITCH. het volgende:
Met een gewaarmerkt kopie wordt bedoeld: voorzien van stempel + handtekening van een door de opleiding bevoegd persoon. Dus NIET de gemeente, maar echt van de onderwijsinstelling zelf.
En toen ging het ook echt om een cijferlijst/diploma? Of om een ander document?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de gemeente kan dit bij tonen van identiteitsbewijs en het originele document voor je doen
de school waarschijnlijk ook wel, maar de gemeente sowieso
geloof me, ik heb 't een paar keer moeten doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |