Ooh die boer weer? kut duitsers altijdquote:
Thank God.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:10 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel nietKen heul geen PSVers.
Etienne, hnmm klinkt turksquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik ken er trouwens ééntje, een best fanatieke. Maar die is Turks.
Like we carequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:16 schreef Prosac het volgende:
Wel makkelijk die kleine letters, weten jullie precies waar ik mobiel iets gepost heb.
Wat voor wagen heb je?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef Prosac het volgende:
Owh en ik ben weer thuis
Ze waren even "vergeten" te melden dat mijn auto dermate aan gort was dat ze spoedreparaties gingen doen. Alles nu weer klaar, maar de volgende keer wil ik die Porsche 911 GT2 mee als het weer zo lang duurt.
quote:
Vertel me effe wie er gewonnen heeftquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:25 schreef Dos37 het volgende:
de Giro, afdalen in kletsnat weer naar de finish
Welke?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mooi toch. Ik heb de grote broer ervan
Ja zover is het nog niet maar okeequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vertel me effe wie er gewonnen heeft
Golfje IV uit 2002. Ook 5-deurs.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Welke?
Voor een eerste auto ben ik bijzonder tevreden met deze wagen inderdaad. Gewoon 5 deurs en lekker veel ruimte.
Ah, Golf.. kon ik ook kiezen, had ik ook liever gehad, maar wilde de eigen bijdrage toentertijd niet dokken, dus goedkopere optie genomen. Best gaaf een auto krijgen met 25 kilometer op de teller.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Golfje IV uit 2002. Ook 5-deurs.
Heb ook nog een Cuore uit 1991Bazenauto
Rijdt ook inderdaad super. De volgende wordt weer een Golf, waarschijnlijk de vervanger van de Cuore tegen die tijd. Ondanks dat ik daar geen wegenbelasting meer voor hoef te betalen over 2 jaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ah, Golf.. kon ik ook kiezen, had ik ook liever gehad, maar wilde de eigen bijdrage toentertijd niet dokken, dus goedkopere optie genomen. Best gaaf een auto krijgen met 25 kilometer op de teller.
Mocht ik bij dit bedrijf vertrekken en zelf een auto moeten kopen, zal het wel een Golf worden. Geweldige wagens.
Echt he?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:40 schreef Robinhoo het volgende:
Godverdomme wat een tyfusweer.
Die heeft ook een prima seizoen tot nu toequote:
klopt maar ook die hele ploeg trouwensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die heeft ook een prima seizoen tot nu toe
Stoere bak heurquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:41 schreef Prosac het volgende:
Die Cuore wordt zo langzamerhand wel cult zeg.
[ afbeelding ]
nee groep was weggereden in de afdalingquote:
In Spanje jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:51 schreef RayMania het volgende:
Zoooooo, het is weer weekend. Tijd gaat echt sneller in de trein nu. Het weer zuigt trouwens echt hard nu, ik dacht dat het lente was?
Ik heb mijn boek voor school vandaag uitgelezen. Keywords waren: dankbaarheid en bette.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:55 schreef RayMania het volgende:
Ik ga verder met Angels and Demons lezen!
Ga dan niet naar de film toe.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:55 schreef RayMania het volgende:
Ik ga verder met Angels and Demons lezen!
Hey, waar zat jij de hele dag?quote:
hehe, laat maar komen dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |