Dat had degene die het in vertrouwen vertelde doorvertelde moeten bedenken ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Vind het niet echt netjes dat je iets doorverteld wat in vertrouwen binnenkomt... maar ach... tis FOK.
Eline staat nu op 4.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn favoriet heeft al een enorme achterstand
Ik vraag me echter af of men zo slim is om niet direct aan het begin als een malle te gaan stemmen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit gaat een topweek worden qua stemmen, uitgaande van het feit dat deze stemronde maar vier-vijf dagen betreft:![]()
[ afbeelding ]
Tja, de stemkoorts, was bij de vorige RLS dingen ook zo, op een gegeven moment dan heeft men favorieten en voorkeuren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit gaat een topweek worden qua stemmen, uitgaande van het feit dat deze stemronde maar vier-vijf dagen betreft:![]()
[ afbeelding ]
Zulks een inzichten op de late donderdagmiddag! Kopijkat, wilt U met mij trouwen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat had degene die het in vertrouwen vertelde doorvertelde moeten bedenken ...
Ook waar...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Regie we zitten in fase 2. Dus sactie!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Regie?
Waar blijft de sanctie voor het oneigenlijk gebruik van de DEO ??
Of zijn we terug naar Bunker Bèta 0.9 ?
Wow! Het gaat écht hard nu zeg!quote:
Jij ook kappen met die witregels, nergens voor nodigquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Was jij niet ook een van de mensen die erom zat te vragen?
Er was een mannetje of 10 die erom vroeg... En sja, ik zwicht onder groepsdruk...
Zeker Danny die zei dat hij de baas is
Niet zo leuk dan, dat die info zomaar op straat ligtquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat z'n ouders hebben gebeld wist ik niet. De rest kan ik bevestigen.
Ja, maar dat ontslaat de ander er niet van. Ik vind het not-done als mensen niet hun bek kunnen houden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je krijgt het nog druk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Jij ook kappen met die witregels, nergens voor nodig
Ik trouw niet voordat ik de koopwaar heb uitgeprobeerd. En trouwwaardig heb bevonden. Uiteraard. En of course.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:10 schreef Maanvis het volgende:
Zulks een inzichten op de late donderdagmiddag! Kopijkat, wilt U met mij trouwen?
nee, niet in het algemeen, alleen de sigaretten van Peter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
FF voor de duidelijkheid...
Het was toch tegen de bewoners gecommuniceerd dat privileges niet gedeeld mochten worden?
Ja, alles kan, zal vanavond laat eens kijken of ik wat kan organiseren. Maar die omzet, want het is geen winst, is lastig te berekenen. Ik ga standaard uit van 30 eurocent voor een plus stem en 60 eurocent voor één min stem,. maar ze zijn inmiddels al veel goedkoper en het maakt ook uit hoeveel men er per keer koopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Maanvis het volgende:
Neemmijnietserieus, kun je ook een grafiekje maken van de totale winst tot nu toe (ipv een bedrag per dag een lijn die alsmaar omhoog gaat) en hoe die zegmaar verliep?
Volgens mij loop je dingen te bedenken en is het nooit gezegd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:12 schreef NrTH het volgende:
Jeej, sanctie voor de deo
Goed dat ik het nog zag![]()
En het is er wel bijgezegd! Anders wisten wij het toch ook niet, zeikerds daar ;x
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn favoriet heeft al een enorme achterstand
Of het is niet zo'n enórm geheim? Waarom gebruik je het anders als verkoopargument om jou in die bunker te zetten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zo leuk dan, dat die info zomaar op straat ligt
Dat is niet hier bedacht, werd verteld toen Jeroen in het bed wilde wat hij gekregen had van de winst van Pim, toen werd gezegd dat de winnaar er zelf in moet en dat prijzen voor de winnaar zijn en voor verder niemand.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:12 schreef Rica het volgende:
Eugh is het hun verteld dat ze niet mochten delen of is dat nu hier in cos bedacht?
Nee, ik vroeg er niet om, gaat mij ook niet aan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Was jij niet ook een van de mensen die erom zat te vragen?
Er was een mannetje of 10 die erom vroeg... En sja, ik zwicht onder groepsdruk...
Zeker Danny die zei dat hij de baas is
M'n wijsvinger, jaquote:
Dat, en het was blijkbaar toch al bekend...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En 20 centimeter minimaal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik trouw niet voordat ik de koopwaar heb uitgeprobeerd. En trouwwaardig heb bevonden. Uiteraard. En of course.
Wie zegt dat ie het als verkoopargument heeft gebruikt en niet gewoon zn verleden uit doeken gedaan heeft en de redactie dat stukje interessant vond?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Of het is niet zo'n enórm geheim? Waarom gebruik je het anders als verkoopargument om jou in die bunker te zetten.
priceless!!!!!!!!!!!quote:
Ik ben solidair met de overlevers en volgens mij is het niet gezegd dat ze gewonnen spullen niet mochten delen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:14 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat is niet hier bedacht, werd verteld toen Jeroen in het bed wilde wat hij gekregen had van de winst van Pim, toen werd gezegd dat de winnaar er zelf in moet en dat prijzen voor de winnaar zijn en voor verder niemand.
Will you trouw met moi après Sie mir gekeurd heeft?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik trouw niet voordat ik de koopwaar heb uitgeprobeerd. En trouwwaardig heb bevonden. Uiteraard. En of course.
Is een minstem dan goedkoper?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, alles kan, zal vanavond laat eens kijken of ik wat kan organiseren. Maar die omzet, want het is geen winst, is lastig te berekenen. Ik ga standaard uit van 30 eurocent voor een plus stem en 60 eurocent voor één min stem,. maar ze zijn inmiddels al veel goedkoper en het maakt ook uit hoeveel men er per keer koopt.
En volgens mij, de regie en vele anderen hier welquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ben solidair met de overlevers en volgens mij is het niet gezegd dat ze gewonnen spullen niet mochten delen.
Mij staat ook bij dat Bart zelf ook iets in die strekking verteld heeft, toen dacht ik nog... voor het groepsgevoel is het niet handig, maar voor het spelelement kan het leuk zijn....quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ben solidair met de overlevers en volgens mij is het niet gezegd dat ze gewonnen spullen niet mochten delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |