Ik denk dat anders TBO ten einde was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:21 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk gewoon om peter erin te houden hoor
Er had natuurlijk gewoon een poll moeten komen. Dat die er niet is geweest is, voor mij, een teken dat ze Peter proberen te paaien. Vanuit TB begrijpelijk, maar vanuit de kijker natuurlijk erg unfair. Een poll met de vraag of het de bunker weer uit moet zou dan ook wenselijk zijn imo.
Bart kan helemaal geen creativiteit belonen of afstraffen. Dat moet de kijker doen dmv polls, dus het ligt buiten zijn invloedssfeer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Klopt, maar het is een beloning voor Eline en de rest, ze willen misschien dus (volgens Bart) op deze manier creativiteit bij de groep belonen.
Dat is ivm d'r gezondheid, dus moet naar mijn mening kunnen. Ik vind medicijnen een basisvoorwaarde.quote:Overigens heeft Eline ook keeltabletten gekregen. (by the way)
Ja, dat kan heel goed met afwasmiddel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is ook nog afwasmiddel, daar hadden de onderbroeken ook wel mee gewassen kunnen worden. 't Zijn een stel huilies die meteen getroost worden.
Het ligt er blijkbaar binnen, maar dat zou imo niet moetenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef Maanvis het volgende:
Bart kan helemaal geen creativiteit belonen of afstraffen. Dat moet de kijker doen dmv polls, dus het ligt buiten zijn invloedssfeer.
Ik denk niet dat er daarom die laatste week nog meer mensen uit zullen gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk dat anders TBO ten einde was.
Peter eruit is een pot van 6100 euro, dan misschien nog meer exits...
Dan is dat de keuze van de kijker geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk dat anders TBO ten einde was.
Peuter was nooit van plan om weg te gaan. Ben je werkelijk zo naief? Besef je dan niet dat Peuter zijn rol ontiegelijk goed speelt en telkens 12 uurtjes aanvraagt om luxe te bemachtigen?quote:Peter eruit is een pot van 6100 euro, dan misschien nog meer exits...
Ben het ook met jou en Danny eens, maar ik blijf feitelijk!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bart kan helemaal geen creativiteit belonen of afstraffen. Dat moet de kijker doen dmv polls, dus het ligt buiten zijn invloedssfeer.
[..]
Dat is ivm d'r gezondheid, dus moet naar mijn mening kunnen. Ik vind medicijnen een basisvoorwaarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |