ik ben niet de snelste wat die dingen aangaan, staan nog altijd netjes op mn cameraquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Stuur maar eens een keer die foto op
Ik heb alleen maar foto,s waar ik ( ook ) op sta in de huiskamer staan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben niet de snelste wat die dingen aangaan, staan nog altijd netjes op mn camera
waarom wil je zo graag een foto van jezelf!?!?!
is trouwens wel een leuke, je lacht is net alsof je er voor poseerde
QFTquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil geen mannen die dat leren hoor
[..]
Ik ben niet te jong
*hobbelt*
vind je t gek als je dreigt om cameras te vernielen als men een foto van je wil makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar foto,s waar ik ( ook ) op sta in de huiskamer staan.
Ik zag gister een filmpje dat gemaakt was van mij. Afgezien van jezelf op video terug zien gewoon kut is, schrok ik ook nog hoe kaal ik word zegquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vind je t gek als je dreigt om cameras te vernielen als men een foto van je wil maken
en nu.... nu ben je stiekem heel blij dat ik m niet gewist heb
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zag gister een filmpje dat gemaakt was van mij. Afgezien van jezelf op video terug zien gewoon kut is, schrok ik ook nog hoe kaal ik word zeg![]()
Ik denk, ik doe het niet. Doet zij hetquote:
ik kon me ook inhoudenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk, ik doe het niet. Doet zij het
Eeeeehmmm, omdat ik geen relatie heb op het moment?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk single?
binnenkort gewoon met de tondeuse eroverquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zag gister een filmpje dat gemaakt was van mij. Afgezien van jezelf op video terug zien gewoon kut is, schrok ik ook nog hoe kaal ik word zeg![]()
bewijs dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoewel A laatst wel een leuke van me heeft gemaakt
Ik vroeg om je (volwassen) levensverhaal!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmm, omdat ik geen relatie heb op het moment?.
quote:
A is mijn dochterquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
bewijs dan?
ow wacht, zal wel in een ander forum moeten zeker?
gelukkig ben ik niet de enige die niet lief is op dit onderwerpquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
binnenkort gewoon met de tondeuse erover
en je bij Q en snuit aansluiten
Wat een enorme wilskracht hebben wijquote:
Ja confronterend zeg maarquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga je vanaf nu Goer noemen, als in Geer, Goor enzo
Ik zit op mijn werk, ik heb alleen steeds tijd voor one-linersquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vroeg om je (volwassen) levensverhaal!
Niet om de heeeeel erg korte samenvatting
Ahh.quote:
jaja je leert me nog eens kennen belsquote:
Het popte zomaar in mijn hoofd, sorryquote:
Dat is 1 van onze ontelbare kwaliteitenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat een enorme wilskracht hebben wij
Ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, ik heb alleen steeds tijd voor one-liners.
Ask me again later.
Uiteraardquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jah in het "OUD" forum bedoelde ik ook
en bedanktquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaja je leert me nog eens kennen bels
Maar hopen dat je het snel vergeetquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het popte zomaar in mijn hoofd, sorry
truequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en bedankt
enne bels heeft mij nog nooit in het echt mogen bewonderen zoals jij
Zoals ik al zei, ik ben een diamant. Ik heb vele facetten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is 1 van onze ontelbare kwaliteiten
Is het ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haaai.
Ik wou dat het weekend was. Bijna, bijna bijna!
eentje daarvan is dat je vaak in herhaling valt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ben een diamant. Ik heb vele facetten.
Moe en geen zin meer in kantoor. Gelukkig nog maar een halfuurtje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Maar hopen dat je het snel vergeet
Hoe ist verder?
Bijnaquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:35 schreef vencodark het volgende:
Je kwaliteiten benadrukken is nooit verkeerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
eentje daarvan is dat je vaak in herhaling valt?
Ik moet eerst zin hebben in mijn eigen school.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
Heeft iemand een beetje zin voor mij? Zin in school, welteverstaan?! Dat andere heb ik genoeg
ik vermoed, dat jij ook jouw visie gaat geven straksquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja HW, vertel eens waarom jij nog single bent.
So true!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kwaliteiten benadrukken is nooit verkeerd
en jij dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu klopt hijquote:
Ik heb best zin in school, maar studeer niet, dus pak maar wat je gebruiken kanquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
Heeft iemand een beetje zin voor mij? Zin in school, welteverstaan?! Dat andere heb ik genoeg
Omdat venco niet op iets oudere mannen valtquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Bindingsangst.quote:
Ik heb nog wel ergens wat liggen. momentjequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
moet je je dat nog afvragen? daar leggen we onze lullen op tafel als we er hier niet uitkomen wie de grootste heeftquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is er eigenlijk te zien in KPD dat interessant zou kunnen zijn voor mij?
Zie je niks herhaling meneertje. You will learn young grasshopperquote:
Hoiquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haaai.
maar we hadden bij KF ook vastgesteld dat leeftijd letterlijk een getal is en niets zegtquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat venco niet op iets oudere mannen valt.
Je steelt mijn tekst.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
moet je je dat nog afvragen? daar leggen we onze lullen op tafel als we er hier niet uitkomen wie de grootste heeft
ja, vertel jij dat venco even?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar we hadden bij KF ook vastgesteld dat leeftijd letterlijk een getal is en niets zegt
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:40 schreef Belsezar het volgende:
Nu klopt hij
En het antwoord is vanzelfsprekend ja.
Ja, lach hem maar uit, die arme kerelquote:
Das een goeiequote:
En die is lamequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bels uitlachen? NOOIT!quote:
Je bent toch een paar jaar ouder dan zijn laatste vriendin hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je steelt mijn tekst.Ik had ook al op je willen reageren maar wilde het niet uitlokken.
Btw, iets ouder?![]()
Dat interesseert me dus NIETquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
moet je je dat nog afvragen? daar leggen we onze lullen op tafel als we er hier niet uitkomen wie de grootste heeft
Ja kom op, moet ik ik vandaag alles inkoppen?quote:
Dont worry amigoquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, lach hem maar uit, die arme kerel
Die had ie 12 jaar geleden?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je bent toch een paar jaar ouder dan zijn laatste vriendin hoor
Heeft toch niets opgeleverd. M'n PM-box bleef gewoon leeg. Ondanks mijn tofheid.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
ging ik ook niet vanuit hoor, ik ga van mijn eigen kracht uitquote:
Dat is ook waar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja kom op, moet ik ik vandaag alles inkoppen?
[..]
Dont worry amigoIk weet wie het zegt
Ook goed. Loopt zo allemaal het gangetje en eind van stage komt steeds dichterbij, whoehoequote:
stop dan met dat foto vragen via de pmquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat interesseert me dus NIET
ets dat me wel interesseert vroeg ik toch
had jij niet iets van technische informatica recht collega ofzo??quote:
Wat helpt dat voor mij dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
het is allemaal wel eens rustiger geweest jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook goed. Loopt zo allemaal het gangetje en eind van stage komt steeds dichterbij, whoehoe![]()
Jij druk met alles?
Ja maar ik heb college in de binnenstad dus ben daarna ff de stad in geweestquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
had jij niet iets van technische informatica recht collega ofzo??
Dat ie ervaring heeft met jongere dames en dat dat meestal best matchtquote:
We zijn geen sharewarequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef Ripley het volgende:
HW en UIO zijn leuk dames
Probeer ze maar
Wel, je kunt iig niet zeggen dat je je verveeltquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
het is allemaal wel eens rustiger geweest ja
Ja, ik heb er inmiddels ook wel genoeg eigenlijk he...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
stop dan met dat foto vragen via de pm
Maar ik moet het dan ook nog willen he.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ie ervaring heeft met jongere dames en dat dat meestal best matcht
matcht ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ie ervaring heeft met jongere dames en dat dat meestal best matcht
Working on it dear, working on itquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ik moet het dan ook nog willen he.![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik heb er inmiddels ook wel genoeg eigenlijk he...
Probeer het eens, dan kun je nog altijd daarna zeggen of het bevalt of nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ik moet het dan ook nog willen he.![]()
Mja, succes daarmee he.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Working on it dear, working on it.
heb je dit eens eerder gezegd of heb ik nu last van een deja vu...??quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja maar ik heb college in de binnenstad dus ben daarna ff de stad in geweest
Ik ga niet voor 'proberen'. Ik ga voor succes of falen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Probeer het eens, dan kun je nog altijd daarna zeggen of het bevalt of niet
Tnx, lief van jequote:
Oh, het is geen eis ofzo hoor, maar komt wel vaker voor idd.... Ik heb geen problemen met vrouwen van om en nabij mijn eigen leeftijd, maar wel kinderloos....quote:
True, hahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel, je kunt iig niet zeggen dat je je verveelt
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
en kinderwensloosquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx, lief van je.
[..]
Oh, het is geen eis ofzo hoor, maar komt wel vaker voor idd.... Ik heb geen problemen met vrouwen van om en nabij mijn eigen leeftijd, maar wel kinderloos....
zin om te kwijlenquote:
Kom op rival. Bang voor HW?quote:
Idd, nergens voor nodig hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kom op rival. Bang voor HW?
Echt je label gaat veranderen op deze manier
quote:
thuis eten bij mij of bij jou dacht ik meer aan....quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
@murm... heb geen geld meer om uiteten te gaan
Nee, dat het geen eis is begrijp ik, dat is meestal niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx, lief van je.
[..]
Oh, het is geen eis ofzo hoor, maar komt wel vaker voor idd.... Ik heb geen problemen met vrouwen van om en nabij mijn eigen leeftijd, maar wel kinderloos....
Zie je nou wel rival?quote:
Eigenlijk zijn ze steeds te makkelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kom op rival. Bang voor HW?
Echt je label gaat veranderen op deze manier
zou kunnen... mja komt wel joh... ik red me wel... me bui slaat namelijk ff negatief omquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
thuis eten bij mij of bij jou dacht ik meer aan....
Wederom, ask me again later okquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat het geen eis is begrijp ik, dat is meestal niet.
Wat zoek je in een vrouw?
Ow, nou ik val best mee dus, zie UIO's postquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zie je nou wel rival?
HW, je hebt hem laten schrikken met i will destroy you denk ik
Me tooquote:
ja, you need to get out morequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:59 schreef vencodark het volgende:
Ben ik heel erg een 'studiebol' als ik steeds aan huiswerk moet denken als ik de afkorting HW zie staan?
De 22e vrij, 21e is Hemelvaartquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze steeds te makkelijkik wil er (sinds kort
) wel iets meer moeite voor doen
ah ok. dan ga ik naar huis en lekker thuis etenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zou kunnen... mja komt wel joh... ik red me wel... me bui slaat namelijk ff negatief om
Ik zie het nu pas! tnxquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
HW gefeliciteerd met je Louis van Gaal award
Ach ik wist het al toen ik je op je krukje zag zittenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom, ask me again later ok.
[..]
Ow, nou ik val best mee dus, zie UIO's post.
[..]
Me too.
Doe er dan wat aan, en nee, ik bedoel niet eens : "met mij" deze keerquote:
I know... kiek maar wat je doet...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok. dan ga ik naar huis en lekker thuis eten
zeker weten dat je niet ff een knuffel nodig heb??? echt zeggen he?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:02 schreef halfbearad het volgende:
Lekker lang weekend voor jou dus. Woei!
Hehe, jij kent me nog niet he. En moet ik nou weer beginnen over facetten enzoquote:
Ej, ik was toch op een meet laatst?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, en nee, ik bedoel niet eens : "met mij" deze keer.
Vrij nemen is nog niet te laatquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat ze hier een serieus gesprek over single-zijn willen voeren.
Niet van die dure woorden gebruiken zeg, ik moest het opzoekenquote:U hebt gezocht op het woord: serieus.
RESULTAAT
se·ri·eus bn, bw; -euzer, -t ernstig; oprecht
Sorry.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Niet van die dure woorden gebruiken zeg, ik moest het opzoeken
True, een redelijk beginquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ej, ik was toch op een meet laatst?
Nee, ik prefereer vrouwen toch ook vooral singlequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dus vragen waarom HW vrijgezel is (+ levensverhaal) en wat hij zoekt in een vrouw.
Okee
Ik voldoe in elk geval niet.
Nee, bij ons moet er iemand zijn en zo te horen heeft de rest al vrijquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrij nemen is nog niet te laat
Althans, ik zou iig nu nog vrij kunnen nemen voor morgen
Je weet waaruit een diamant bestaat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, jij kent me nog niet he. En moet ik nou weer beginnen over facetten enzo
Probeer maar, want Hemelvaartsdag gaan we naar het Vondelpark (met mooi weer)quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:07 schreef Belsezar het volgende:
Nee, bij ons moet er iemand zijn en zo te horen heeft de rest al vrijEens kijken wat ik morgen kan regelen
hey, tis een internet meeting, dat is niet meteen slecht hoor, maar er is meerquote:
Koolstof was het toch?quote:
Dan voldoe ik zelfs op meerdere punten nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik prefereer vrouwen toch ook vooral single.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hey, tis een internet meeting, dat is niet meteen slecht hoor, maar er is meer.
Ja, gaat dat echt door?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Probeer maar, want Hemelvaartsdag gaan we naar het Vondelpark (met mooi weer)
Nee hoor, valt totaal niet opquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan voldoe ik zelfs op meerdere punten niet
Het is dramatisch gesteld met onze relatie HW
Het valt op dat ik me verveel, of niet?
quote:
Wat mij betreft welquote:
Want een singles-meet zie je niet zitten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Is er niet toevallig een crewmeet in het Vondelpark op Hemelvaartsdag?
Nog nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Is er niet toevallig een crewmeet in het Vondelpark op Hemelvaartsdag?
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Want een singles-meet zie je niet zitten?
Maak je over dat als enige nuchtere maar geen zorgen. Dat voorkom ik wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kom wel met de fiets of met de bus dan, anders zit ik daar weer, als enige nuchtere
Rijk vriendje zoeken!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:16 schreef vencodark het volgende:
Weet niet of ik met hemelvaart kanMoney money und so.
Dat zei je niet, maar met die post leek het alsof je een excuus nodig had (in de vorm van een crewmeet) om naar de singles-meet te gaanquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kom wel met de fiets of met de bus dan, anders zit ik daar weer, als enige nuchtere
Ik ben al bij zoveel verschillende soorten meetings geweest dat ik echt geen excuus meer nodig heb. Ik maakte meer een grapje omdat de vorige meeting kennelijk gelijk met de crewmeeting in Utrecht was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat zei je niet, maar met die post leek het alsof je een excuus nodig had (in de vorm van een crewmeet) om naar de singles-meet te gaan
En moesten jullie van murm niet wachten tot ze terug waren van vakantie?
Uiteraardquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas! tnx.
Wel een hele terechte award overigens.
Daarbij is parkeren in A'dam veul te duurquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:20 schreef dawg het volgende:
Iemand 'moet' mij dan van CS oppikken.
Ik ben slecht in routes, vraag Bels of Ludo maar.
dat dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar maar maar ik moet werken met hemelvaartsdag
Ja ook dat inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daarbij is parkeren in A'dam veul te duur![]()
Ik help je wel dan
Zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:22 schreef dawg het volgende:
Ja ook dat inderdaad.
En ik had niet anders verwacht.
Ik ben nog nooit naar een meet geweestquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben al bij zoveel verschillende soorten meetings geweest dat ik echt geen excuus meer nodig heb. Ik maakte meer een grapje omdat de vorige meeting kennelijk gelijk met de crewmeeting in Utrecht was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Neeeee! Dat was mijn idee al!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Probeer maar, want Hemelvaartsdag gaan we naar het Vondelpark (met mooi weer)
Ik kan gaan zoeken, vinden maar houden is nog heel wat anders!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rijk vriendje zoeken!.
okok, ik hou al op met je.
Je stapt voor de deur in de tram, ouwe zeurquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Iemand 'moet' mij dan van CS oppikken.
Ik ben slecht in routes, vraag Bels of Ludo maar.
Brabant boven zegt deze inwoner uit Gelderland!quote:
whehe, ik weet het niet of je nicht bent of niet...quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:09 schreef MNR het volgende:
Haaaaaloooow!
Zo als dat geen nichterige tvp is, weet ik t ook niet meer
Naakte studentes?quote:
Hehehequote:Op donderdag 14 mei 2009 18:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, ik weet het niet of je nicht bent of niet...in ieder geval niet voor mij
lijkt erop dat iedereen de holle kiezen aan het vullen zijn
Die is zeker te gemakkelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Naakte studentes?.
Okok, te makkelijk.
weet niet wat het is, zal wel aan het weer liggen, maar ik ben me toch een partij hitsig!quote:
ach dat ben ik gewend van HW dus ik lees er gewoon overheenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is zeker te gemakkelijk
En niet eens leuk, das nog erger
Hahaha!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
weet niet wat het is, zal wel aan het weer liggen, maar ik ben me toch een partij hitsig!gelukkig bijna weekend!
Wie dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik wou dat ik meer hitsige mannen in m'n omgeving had, in t bijzonder eentje
En t is nog wel zo bewolkt. Dat wordt nog wat met jou als de zon straks echt goed doorkomt
want dan kun je iets aan je hitsigheid doen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
weet niet wat het is, zal wel aan het weer liggen, maar ik ben me toch een partij hitsig!gelukkig bijna weekend!
je bent het gewend dat ie niet leuk is?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach dat ben ik gewend van HW dus ik lees er gewoon overheen
Dan komen de echt domme opmerkingen uit mijn mond als dat er zandkorrels in de sahara zijn! Het bloed kan maar in 1 hersenhelft tegelijk zitten he!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik wou dat ik meer hitsige mannen in m'n omgeving had, in t bijzonder eentje
En t is nog wel zo bewolkt. Dat wordt nog wat met jou als de zon straks echt goed doorkomt
Haat en liefde liggen dicht bij elkaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
je bent het gewend dat ie niet leuk is?
dat zn grapjes niet leuk zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want dan kun je iets aan je hitsigheid doen?
[..]
je bent het gewend dat ie niet leuk is?
Flauw hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Mi mi mi, ga ik jou niet aan je neus hangen![]()
Hahahaha!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan komen de echt domme opmerkingen uit mijn mond als dat er zandkorrels in de sahara zijn! Het bloed kan maar in 1 hersenhelft tegelijk zitten he!
Maar regel dan eens dat je in de buurt bent!zie je een hitsige man!
Da's niet flauw! Dat is gewoonquote:
whehe, dat is waar... hmmmm, diegene waar ik vandaag en morgen mee moet werken is nog single.. lang leve hyves!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha!
Nouw, ik overdrijf een beetje, ik had genoeg aandacht vandaag, maarre jij en hitsig ow boy, dat kan ik niet aan
LOL!!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, dat is waar... hmmmm, diegene waar ik vandaag en morgen mee moet werken is nog single.. lang leve hyves!
Volgens mij ben jij jonger dan ik, nietwaar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
op een oude fiets moet je het leren luidt het gezegde toch?!37 is dat te oud voor mij?
Dan sla je het gewoon een dag over om te hoe dat je bevalt!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik haat het dat afwassen een steeds terugkerend klusje is
Vaatwasser?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik haat het dat afwassen een steeds terugkerend klusje is
alsof ik kan nadenken met mijn hartje.. ik zeg het toch, als ik geil ben heb ik geen bloed in mijn hart/hersenen.. dan zit het bloed maar op 1 plek! de rest is allemaal uitgeschakeldquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij jonger dan ik, nietwaar?
Maarre... age doesn't matter, het is wat het hartje (in jouw geval een ander onderdeel) je ingeeft
Ow, in dat geval: flirt er morgen op los! Hell yeahquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
alsof ik kan nadenken met mijn hartje.. ik zeg het toch, als ik geil ben heb ik geen bloed in mijn hart/hersenen.. dan zit het bloed maar op 1 plek! de rest is allemaal uitgeschakeld
Al is die niet aangesloten werkt die ook nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:31 schreef Murmeli het volgende:
Och snuit ben je nou alweer hitsig? volgens mij kan je beter vermelden wanneer je niet hitsig bent
hoe is het eigenlijk met daten enzo?
JB: kan je een vaatwasser regelen? dat scheelt zo'n hoop gezeik... maar je moet er natuurlijk wel geld en plek voor hebben
Dat doe ik weleens en bevalt ook nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan sla je het gewoon een dag over om te hoe dat je bevalt!
kom je hem aansluiten?quote:
Dat zegt ze...quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
alsof ik kan nadenken met mijn hartje.. ik zeg het toch, als ik geil ben heb ik geen bloed in mijn hart/hersenen.. dan zit het bloed maar op 1 plek! de rest is allemaal uitgeschakeld
Ik heb een vaatwasserquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:31 schreef Murmeli het volgende:
Och snuit ben je nou alweer hitsig? volgens mij kan je beter vermelden wanneer je niet hitsig bent
hoe is het eigenlijk met daten enzo?
JB: kan je een vaatwasser regelen? dat scheelt zo'n hoop gezeik... maar je moet er natuurlijk wel geld en plek voor hebben
Hmmm... issuequote:Op donderdag 14 mei 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik weleens en bevalt ook niet
Heel dat afwassen bevalt gewoon niet.
[..]
kom je hem aansluiten?![]()
[..]
Dat zegt ze...
Het neemt ernstige vormen aan
Ik ben ook geil btw.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:24 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik zeg... volg deze cursus en ontdek dat het in brabant gewoon keigezellig is!
kan niemand die aansluiten ofzo? heb je geen handige niet luie kerel in de buurt ofzoquote:
Tering, dan mis je heeeeeel watquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hitsig? Daar doet deze kardinaal niet aan! Dat is tegen de bedrijfsregels van het kardinaalschap!
Ik weet niet eens of ie werktquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan niemand die aansluiten ofzo? heb je geen handige niet luie kerel in de buurt ofzo
Wat mis ik dan precies en je hoeft het niet algemeen te houden en het mag best gedetailleerd zijn!quote:
Ken het biologische proces niet, maar iets met bloed en hormonenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat mis ik dan precies en je hoeft het niet algemeen te houden en het mag best gedetailleerd zijn!
Nee dat is het ongesteld zijn! Dat is iets met bloed en hormonen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ken het biologische proces niet, maar iets met bloed en hormonen
Dank jequote:
ja wel goedquote:
Hehehe, die staan bijna iedere dag op hier, heerlijke tekst, die CD is marvelous!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
ja wel goedbeetje verveelt en niet geil
![]()
Hoest daar ? hoe waren de 3J's ?
zonde zonde.... ik zou mooi iemand regelen die dat ff test en hem aansluitquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ie werkt
Hij staat nu zomaar in de keuken..
Ow, ow, ow mutsje toch!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef dawg het volgende:
Ok, dan bak je aardappeltjes, Bourgondisch gekruid (volgens het zakje), en toen kwam de appelmoes. Whehe, dat smaakt echt voor geen meter.
![]()
En ik was vergeten op de klok te kijken toen de bonen begonnen te koken, ze zijn een beetje hard. Gelukkig smaakt de kip wel, maar na dit kookavontuur is mijn honger wel weer voorbij.
Toch maar weer eens wat vaker gaan koken, want eigenlijk kan ik het best goed.
Ik zou t eerst zelf proberenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zonde zonde.... ik zou mooi iemand regelen die dat ff test en hem aansluit
met t risico dat mn keuken blank staatquote:
Ik wel, anders zou ik altijd denken: dat kan ik zelf ook en dan is het minder waardevol, hihi.quote:
Zit er een afvoer en een kraan in de buurt ? (en dan niet je wasbak + kraan op het aanrechtquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
Ik ga maar weer iets nuttigers doen dan hier rondhangen.
Afdrogen ofzo
(Afwassen is klaar)
En dan poetsen en stofzuigen en dweilen
en ik moet nog een was opvouwen.
En mn dochter ophalen zometeen.
Kan t beste nu even gaan denk ik...
Bah, te veel te doen, te weinig tijd...
Dweiltje erover en klaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met t risico dat mn keuken blank staat
Ja mijn humeur veranderd vrij snelquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe, die staan bijna iedere dag op hier, heerlijke tekst, die CD is marvelous!
Hier: niet geil, maar gewoon lekker goed gehumeurd
En leuke chat gehad, maar mag nog een beetje opgebouwd worden, qua spanning
IRL bien surquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja mijn humeur veranderd vrij snel![]()
![]()
Aah tofIRL chat of via internet ?
God, jij trekt echt werkelijk waar alles uit de kastquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
JB... moet er wat aangesloten worden?
* Snuitebolletje alvast zijn gescheurde tuinbroek uit de kast pakt
Ik heb dan ook een grote kast met leuke kleren erin!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:54 schreef MNR het volgende:
[..]
God, jij trekt echt werkelijk waar alles uit de kast
Ja, ooit een keer wel jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
snuit trekt alles uit de kast om te neuken maar ik betwijfel of hij kans maakt bij JBquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oooh nee, JB is iemand die ik niet wil neuken. Mag ik toch nog wel een vriendendienst doen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
snuit trekt alles uit de kast om te neuken maar ik betwijfel of hij kans maakt bij JB
Misschien moet ik dat topic nu maar even niet gaan leven want dan word ik alleen maar jaloers.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar wel goed gevoel bij ?![]()
Nog ff een een spam van het feel good topic van rip !
Dat zeg je nu.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh nee, JB is iemand die ik niet wil neuken. Mag ik toch nog wel een vriendendienst doen?
Misschien moet je het juist gaan lezen zodat je ziet waar sommige mensen al gelukkig van wordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat topic nu maar even niet gaan leven want dan word ik alleen maar jaloers.
Ik wil ook gelukkig zijn.
Hey dat is een gaaf topic van Rip!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar wel goed gevoel bij ?![]()
Nog ff een een spam van het feel good topic van rip !
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:03 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien moet je het juist gaan lezen zodat je ziet waar sommige mensen al gelukkig van worden
Juist niet want dan word ik jaloers omdat ik dat ook wil.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:03 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien moet je het juist gaan lezen zodat je ziet waar sommige mensen al gelukkig van worden
Eens isquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:03 schreef rival het volgende:
[..]
Laterquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Eens is
Heb ik net ook gedaan en ik ga straks ook posten
Bye
wat ik leuk vind aan dat topic is dat sommige mensen al blij kunnen worden van zo iets kleins, de lucht die open trekt bij een concert bij een bepaald nummer, dat ze het lef hebben gehad om iets te gaan doen waar ze van dromen... zulke teksten lezen van anderen geeft mij moed om door te gaan met dromen maken en ze achterna te gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist niet want dan word ik jaloers omdat ik dat ook wil.
Ik heb vanmiddag een paar keer moeten lachen om wat opmerkingen van jou.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:07 schreef rival het volgende:
[..]
dawg!![]()
vanwaar deze attente begroeting?
Het is idd prachtigquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat ik leuk vind aan dat topic is dat sommige mensen al blij kunnen worden van zo iets kleins, de lucht die open trekt bij een concert bij een bepaald nummer, dat ze het lef hebben gehad om iets te gaan doen waar ze van dromen... zulke teksten lezen van anderen geeft mij moed om door te gaan met dromen maken en ze achterna te gaan.
BV rip zelf, die werd gelukkig toen ze op een concert was en plotseling bij de juiste artiest het zonnetje ging schijnen....quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist niet want dan word ik jaloers omdat ik dat ook wil.
Ik wou dat ik zo instelling had.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat ik leuk vind aan dat topic is dat sommige mensen al blij kunnen worden van zo iets kleins, de lucht die open trekt bij een concert bij een bepaald nummer, dat ze het lef hebben gehad om iets te gaan doen waar ze van dromen... zulke teksten lezen van anderen geeft mij moed om door te gaan met dromen maken en ze achterna te gaan.
zal ik dat maar positief opvatten en niet als uitlachenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een paar keer moeten lachen om wat opmerkingen van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |