Lo0o0o0o0oL das dan weer triest inddquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is een beetje afhankelijk van je hoeveelheid posts. Ik kreeg net een PM van een hele trotse user die mij wilde vertellen dat hij 60 notes had met 1/4e deel van mijn postaantal. Nou, leuk voor je Opperkwal![]()
Notes kunnen ook positief zijn hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar vraag jezelf eens af, misschien zeggen die 100 notes precies wat de rest van dit topic ook zegt.
Ik heb ook maar 19 notes. En veel minder posts dan jou heb ik ook niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is een beetje afhankelijk van je hoeveelheid posts. Ik kreeg net een PM van een hele trotse user die mij wilde vertellen dat hij 60 notes had met 1/4e deel van mijn postaantal. Nou, leuk voor je Opperkwal![]()
Dat kan. Dan ben je waarschijnlijk niet zo behulpzaam als ik op dit forum. Niets ten nadele van jou overigens hoor, ik vind het nou eenmaal leuk om mensen te helpen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 19 notes. En veel minder posts dan jou heb ik ook niet.
Mijn posthistorie is er een van totale alleenheerschappij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Notes kunnen ook positief zijn hoorIk ben best vaak behulpzaam op het forum, of doe tenminste een poging.
edit: Even een korte blik op jouw posthistorie geworpen. Dat jij het lef hebt om iets over mij te zeggen zeg!![]()
![]()
Het is bijna etenstijd he. Niet teveel nootjes eten, anders lust je straks je avondeten niet meerquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:08 schreef IJsblock het volgende:
*checkt ook even zijn notes*
3 maar......ik ga weer nootjes en cola erbij halen.
Nee mama.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is bijna etenstijd he. Niet teveel nootjes eten, anders lust je straks je avondeten niet meer
Ja gast, zeg dan ook niks over mij zegquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Mijn posthistorie is er een van totale alleenheerschappij.
Het is een keuze die je maakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja gast, zeg dan ook niks over mij zegJouw posthistorie is één en al gebagger
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:09 schreef reetveter het volgende:
Ik zie nu pas dat het leo-linedance is. Ik dacht altijd leoline-dance
Fascinerend
Over triest gesproken.. uber nerdquote:
Ik dacht dat je ze krijgt thuisgestuurdquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Gaat er geen automatische maandban in werking als je 100 notes hebt?
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat kan. Dan ben je waarschijnlijk niet zo behulpzaam als ik op dit forum. Niets ten nadele van jou overigens hoor, ik vind het nou eenmaal leuk om mensen te helpen.
Bij Leolinedance.. Naast zijn fapdoekjequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:29 schreef TC03 het volgende:
Waar kan ik een overzicht vinden van die kaste?
stijldansen? Nee, ik ben geen 40 jarigequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:21 schreef deepart het volgende:
Een note heb je aan mij te danken, met je stijldansenJij bent toch die 40 jarige stakker?
Nope, als je het topic had gelezen had je geweten dat ene Emerich ofzo een kaste heeft gemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Bij Leolinedance.. Naast zijn fapdoekje
Wat wil je nou eigenlijk met dit topic als ik vragen mag?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij mag mij een kutuser vinden hoor. Ik vind jou overigens geen haar beter.
"Beter is 100 notes een permban" Wat een zin zeg
De enige echte KLB-Kaste (v02042009)quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:29 schreef TC03 het volgende:
Waar kan ik een overzicht vinden van die kaste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |