SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Loopt er niks leuks daar in Schotland?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Californium het volgende:
Cyberchicks versieren
en zelfs dan willen ze niet neuken
waarom kan ik nu geen wijf krijgen
jna?quote:
doe ik het toch beterquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Californium het volgende:
Cyberchicks versieren
en zelfs dan willen ze niet met me neuken
waarom kan ik nu geen wijf krijgen
quote:
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb dus geen mogelijkheid om een extra opdracht te doen. Morgen heb ik dus de inzage en ik moet 0,4 cijferpunten kunnen scoren. In het tentamen waren 100 punten haalbaar, dus 4 punten is genoeg. Hij zei alleen al dat hij redelijk ruim had gekeken... Ik kan het goed met hem vinden, maarja, hij kan moeilijk een beetje sjoemelen.. Ten minste, ik vermoed van niet
zelfs Nico kan meer meiden hosselen dan mijquote:
Ik heb alleen ervaring met Engeland, maar als de mannen daar net zo lelijk zijn als de vrouwen dan heb ik medelijden met haarquote:
en de huidige wil niet met vrouwen.. heb het al gevraagd voor jequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:45 schreef Californium het volgende:
[..]
zelfs Nico kan meer meiden hosselen dan mij![]()
![]()
![]()
Zullen we samen een hossel service beginnenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:45 schreef Californium het volgende:
[..]
zelfs Nico kan meer meiden hosselen dan mij![]()
![]()
![]()
Met Cali kan wel.. maar met negers doe ik het nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:46 schreef jna het volgende:
[..]
Zullen we samen een hossel service beginnen![]()
Misschien doet Milou ook mee
allemaal 1 pot natquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met Engeland, maar als de mannen daar net zo lelijk zijn als de vrouwen dan heb ik medelijden met haar.
jammer voor je. heeft ze geen leuke vriendinnenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en de huidige wil niet met vrouwen.. heb het al gevraagd voor je
Dan ga ik wel een weekje niet onder de zonnebankquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Met Cali kan wel.. maar met negers doe ik het niet
whehequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We hopen dus dat hij morgen in een goede bui is en flexibel is. Anders moet ik hopen dat ik hem kan overtuigen met mijn motivatie op een antwoord.quote:
It's just 'cause he iz black, right?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ach.. ik heb aan haar mijn handen al volquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef jna het volgende:
[..]
jammer voor je. heeft ze geen leuke vriendinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |