Ik vind dat mens van de reclame van super de boer pas irritant.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
Die Yvon Jaspers hè, wat een vervelend mens is dat.
Die 'ik heb ze, ik heb ze' roept?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat mens van de reclame van super de boer pas irritant.
MWEP MWEP Graag gedaan, super de boer.
Voor het eerst dat ik me zorgen maakquote:
Eh, ja zou kunnenquote:
Nekschot, tenminste, wanneer we het over dezelfde hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ja zou kunnen![]()
Ze is irritant iig.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nekschot, tenminste, wanneer we het over dezelfde hebben.
Kuthoer inderdaad, zo'n lekkere spontane vlotte meid.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh ja, dat kan ik snappen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik me zorgen maak
Zorgen over school: Haal ik het wel of niet
Zorgen over geld: Constant te checken of ik niet na twee jaar volledig blut ben
Zorgen over relatie: Hopen dat het goed blijft gaan na veel stress
Dus ja, dit jaar is tot nu toe nog vrij bagger
Wat vind jij van Always reclames?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kuthoer inderdaad, zo'n lekkere spontane vlotte meid.![]()
![]()
[..]
Mm ik kan ze niet echt meer voor de geest halen, ik onthoud reclames vrijwel nooit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind jij van Always reclames?
Tsja en het is dat het alledrie nogal vlug op me af komt, aangezien ik ze alledrie nog nooit eerder heb gehadquote:
Supergoedkope grafreclame inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Da's wel kut voor je dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tsja en het is dat het alledrie nogal vlug op me af komt, aangezien ik ze alledrie nog nooit eerder heb gehad
Maar nu ga ik slapen
Grafreclames blijven bij. Wat dat betreft doen ze het dus goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
Supergoedkope grafreclame inderdaad.
Rot toch op met je prut. En al helemaal met die Disney-stickers of wat ze ook hebben. Die wil toch geen hond hebben of wel dan.
Die slagzin: Have a happy periodquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm ik kan ze niet echt meer voor de geest halen, ik onthoud reclames vrijwel nooit.Maar over het algemeen zijn ze tenenkrommend, degenen die ik ooit gezien heb.
Die reclames van activa zijn wel top trouwens.![]()
In dat opzicht misschien wel ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:51 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Grafreclames blijven bij. Wat dat betreft doen ze het dus goed.
Kinderen ---> beinvloeden ouders ---> ouders = geld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
Supergoedkope grafreclame inderdaad.
Rot toch op met je prut. En al helemaal met die Disney-stickers of wat ze ook hebben. Die wil toch geen hond hebben of wel dan.
Omdat het mooier is dan de op de achtergrond de Botlek hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
In dat opzicht misschien wel ja.
Ook vaag dat ze die reclames altijd op een boerenlandschap opnemen.
Ja, bah. Boerenlandschap,quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:53 schreef Marurk het volgende:
[..]
In dat opzicht misschien wel ja.
Ook vaag dat ze die reclames altijd op een boerenlandschap opnemen.
Gozert.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:51 schreef Kargaburnu het volgende:
[..]
Grafreclames blijven bij. Wat dat betreft doen ze het dus goed.
Niets nieuws onder de zon. Gaat goed trouwens. Moe, maar voldaan. Straks lekker mijn bed opzoeken. Et tu?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:03 schreef Kargaburnu het volgende:
De nachten hier op FOK! worden stiller en eenzamer met de nacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |