SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal gesproken ben ik niet zo snel van het klagen, maar ik moet toch even mijn verhaal kwijt.
Ik heb vorige week vrijdag nieuwe oordopjes besteld voor m'n telefoon. Aangezien ik graag naar muziek luister als ik onderweg ben wil ik graag onder genot naar mijn muziek kunnen luisteren.
Nu heb ik mijn telefoon sinds oktober en daar zaten mijn oortjes bij. Om de een of andere reden gaan die dingen bij mij altijd binnen een jaar stuk. Meestal bij het stukje waar het kabeltje het verloopstukje naar miniusb in gaat.
Maar goed, aangezien ik eigenlijk toch al andere wilde gaan kopen was dit een mooi moment. Mijn rechter oortje doet het niet goed meer.
Ik dus naar bol.com en een nieuwe besteld. Het vreemde was dat het wel van mijn rekening was afgeschreven maar bij bol.com niet was doorgevoerd. Ik heb dus gemaild en ze zeiden dat er een storing was en dat het snel geregeld zou worden.
Nu, inmiddels bijna een week later hebben ze gezegt dat mijn geld terug gestort zou worden en heb dus gelijk maar nieuwe besteld. En ra ra wat is er aan de hand, precies hetzelfde! Weer geld van mn rekening af, maar bij bol.com in mn bestellingen lijst staat NIKS!
Klacht: Bol.com kan er niet mee omgaan.
Subklacht: Het is nog geen 5 uurRise Against site.. Come join us!
PSN: MoodChange
Nummer met een goede beat om lekker op te kunnen stoten...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Je wil onder genot naar je muziek luisteren?
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Je wil onder genot naar je muziek luisteren?
Precies, met oordopjes!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:30 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nummer met een goede beat om lekker op te kunnen stoten...
Beetje onpersoonlijk om dan oordopjes in te doen of niet?quote:
Uiteraard, maar aangezien het geen gewone 3,5mm oortjes zijn, kosten die in de winkel veel duurder dan op internetquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef nuget het volgende:
gast, je kan toch zeker gewoon even van je luie reet afkomen en naar de winkel gaan om je oordopjes te halen
Kaptopquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:36 schreef TheClown1 het volgende:
terwijl hij de plaatselijk hoer pakt wil ze graag naar haar eigen muziek luistern. dat ts niet naar russische rotzooi wil luisteren kan ik me voorstellen dat je dan je oordopjes in doet. dat is dan ook erg begrijpelijk.
Ik snap niet dat die dingen zo snel bij je kaptop gaan. Je moet het dus ook niet als hulpmiddel van SM gebruiken maar alleen puur voor het luistergenot.
Overigens is bol.com altijd goed en daarom dus onterechte klacht.
Aahhh, heerlijk!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:34 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Uiteraard, maar aangezien het geen gewone 3,5mm oortjes zijn, kosten die in de winkel veel duurder dan op internet
Kosten veel duurder..quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:34 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Uiteraard, maar aangezien het geen gewone 3,5mm oortjes zijn, kosten die in de winkel veel duurder dan op internet
quote:Hierbij jouw 4 cadeaus
Beste Schokbreker,
Bedankt voor je interesse in bol.com. Hierbij ontvang je je 4 exclusieve cadeaus van bol.com!
Cadeau 1:
Vul onderstaande code in bij je volgende bestelling en je betaalt geen verzendkosten (t.w.v. 1,95):
Je kortingscode: <code>
Deze code is geldig tot 01 augustus 2009
Cadeau 2, 3 en 4:
Je ontvangt ook het mini boek van Kluun (2), de succescursus van Ben Tiggelaar (3) en 5 liedjes van Sellaband cadeau (4).
De downloadlink is na het downloaden nog 24 uur actief
Veel plezier met je cadeaus, we hopen je snel terug te zien bij bol.com!
Met vriendelijke groet,
bol.com
Ach, hij kent haar naam toch ook niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef retuow82 het volgende:
Beetje onpersoonlijk om dan oordopjes in te doen of niet?
Mja die wilde ik van de week ook nog in gaan vullen op m'n stage, maar het werkte hier niet ivm flash player.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Schokbreker het volgende:
Ik kreeg een mailtje dat ik 4 (!) cadeaus kreeg als ik een filmpje af zou kijken.
Ik denk ach, waarom niet.
[..]![]()
True, misschien volgende keer ook maar doen ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef miodzio het volgende:
Laat het opsturen met een acceptgiro? Doe ik altijd. Weet je tenminste zeker dat je het spul hebt voordat je betaalt.
Daar heb je een punt.... Maar oke, als ze nu haar naam heftig kreunt kan TS hem ook niet horen...toch weer dankzij die onpersoonlijke oordopjesquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ach, hij kent haar naam toch ook niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |