abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69037319
Ow en de oud-papierbak
pi_69037341
favoriet is het roze doekje van de rabobank en een spiegeltje
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 14 mei 2009 @ 22:47:57 #78
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69037360
dat snap ik, maar als je het hem smorgens laat wennen, accepteert hij het in de avond veel makkelijker .. nou sliep de mijne al door, maar bij hem ging het wennen eraan wel makkelijker in de ochtend .. en ik las trouwens laatst hier dat als je hem drie slokken melk meer geeft, hij nog meer calorieen binnenkrijgt dan van drie of vier schepjes rijstebloem door de melk....
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69037461
o en de knuffelspeen is ook 1 van haar liefdes
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_69037468
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef DJMO het volgende:
dat snap ik, maar als je het hem smorgens laat wennen, accepteert hij het in de avond veel makkelijker .. nou sliep de mijne al door, maar bij hem ging het wennen eraan wel makkelijker in de ochtend .. en ik las trouwens laatst hier dat als je hem drie slokken melk meer geeft, hij nog meer calorieen binnenkrijgt dan van drie of vier schepjes rijstebloem door de melk....
ik heb echt geen tijd om hem sochtends wat nieuws te gaan geven. Nou ja dat komt dan omdat ik het zwaar heb om op te staan omdat seb snachts komt
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 14 mei 2009 @ 22:49:53 #81
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69037480
en hier is de favoriet het snoozebabydoekje, een rammelaar die in een gratis pakket zat, en een knuffelkat van de intertoys (en een blauwe slaapknuffel, maar die krijgt hij alleen in bed, net zoals de giraf in de kinderwagen)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 14 mei 2009 @ 22:51:43 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69037590
het was maar een tip estrys, mijn ervaring is dat ze smorgens een dusdanige honger hebben dat het niet uitmaakt of je ze wat rijstebloem geeft

pi_69037660
sochtends laat hij meestal 70 cc staan van de 200
pi_69037726
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:51 schreef DJMO het volgende:
het was maar een tip estrys, mijn ervaring is dat ze smorgens een dusdanige honger hebben dat het niet uitmaakt of je ze wat rijstebloem geeft
snap ik dank je
pi_69037742
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ingrid fijn dat het goed gaat met Tyler, wel jammer dat hij nog zoveel spuugt. Wat voor voeding krijgt hij nu?
Hij krijgt nog steeds de pepti junior. Gelukkig is de vergoeding weer verlengd!
Hij krijgt er dan johannesbroodpitmeel door. En heeft zantac voor zuurbranden en motilium om het beter door de maag te krijgen oid. Heb vaak het idee dat het geen nut heeft. maar misschien is het zonder nog wel erger.
Overigens is het meer dat het bij zijn mond langsloopt en dan dus erg veel. Geen bogen meer gelukkig.

Zo leuk dat hij altijd blij is als hij Kim ziet/hoort. Hij lacht wel heel veel tussendoor gelukkig en brabbelt en gilt van plezier ook vaak.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 14 mei 2009 @ 22:53:58 #86
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69037774
dat zou kunnen komen door de nachtvoeding.

heb je al eens geprobeerd om hem gewoon een speen te geven, en desnoods als hij komt voor zijn nachtfles gewoon hem naast je te nemen (met fopspeen) en zo samen verder proberen te slapen?

pi_69037781
ik zou willen dat mn tiet rijstebloem gaf
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_69038001
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef Dakota het volgende:
ik zou willen dat mn tiet rijstebloem gaf
Afstoffen
pi_69038075
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:53 schreef DJMO het volgende:
dat zou kunnen komen door de nachtvoeding.

heb je al eens geprobeerd om hem gewoon een speen te geven, en desnoods als hij komt voor zijn nachtfles gewoon hem naast je te nemen (met fopspeen) en zo samen verder proberen te slapen?
ipv de fles geven bedoel je?
Dan slaap ik niet meer hoor, en de rest van de buurt ook niet, advies van CB laat je hem een week lang snachts gewoon huilen ja goude tip, mag ZIJ dan komen uitvoeren.

Hij heeft een speen trouwens in bed en als hij honger heeft schreeuwt hij als een... speenvarken
pi_69038159
Snoozebabydoekje vind hij ook erg leuk! En de knisperuil van hema, de rammelaaruil van hema ook. En nog iets, maar ik weet niet hoe dat heet. Er zitten bijtringen aan en knisperhoekjes enzo.
pi_69038808
Ik ga slapen want ik moet er vannacht weer uit rond half vier... Ik vind mijn kind geweldig maar zijn schema
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 14 mei 2009 @ 23:08:27 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69038900
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef Estrys het volgende:

[..]

ipv de fles geven bedoel je?
Dan slaap ik niet meer hoor, en de rest van de buurt ook niet, advies van CB laat je hem een week lang snachts gewoon huilen ja goude tip, mag ZIJ dan komen uitvoeren.

Hij heeft een speen trouwens in bed en als hij honger heeft schreeuwt hij als een... speenvarken
mjah, en als je nu eens 30cc melk minder geeft dan je normaal doet .. en dat een week lang? en dan weer 30cc minder?? of heb je dat ook al geprobeerd?

pi_69038982
Estrys balen dat hij nog niet doorslaapt!
Dat is het enige voordeel dat wij geen gebroken nachten hebben gehad met Tyler. (omdat hij al die tijd in het ziekenhuis lag he) Kwam thuis toen hij doorsliep toevallig.
Maar hij moet zo nog wel de fles hoor. Tussen 23.00 en 24.00 de laatste fles. En dan 7.30/8.00 de 1e fles.
pi_69039023
Lotte komt ook nog regelmatig voor een nachtvoeding. Vaak is dat rond half 1, maar dan zul je altijd zien dat je dan zelf op tijd naar bed gegaan bent, is het dus nog midden in de nacht voor je gevoel.
Sinds de oorontsteking voorbij is ben ik er wel weer op vooruit gegaan gelukkig, van 2/3/4 keer per nacht wakker is het nu meestal 1x. Wel is ze een stuk vroeger wakker dan eerst, rond half 7 is ze nu vaak echt al wakker. Van de week was het kwart voor 6, dat was even vroeg zeg!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 14 mei 2009 @ 23:12:51 #95
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69039171
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef mrien het volgende:
Lotte komt ook nog regelmatig voor een nachtvoeding. Vaak is dat rond half 1, maar dan zul je altijd zien dat je dan zelf op tijd naar bed gegaan bent, is het dus nog midden in de nacht voor je gevoel.
Sinds de oorontsteking voorbij is ben ik er wel weer op vooruit gegaan gelukkig, van 2/3/4 keer per nacht wakker is het nu meestal 1x. Wel is ze een stuk vroeger wakker dan eerst, rond half 7 is ze nu vaak echt al wakker. Van de week was het kwart voor 6, dat was even vroeg zeg!
hier ook, sinds ik ben gaan bijvoeden, is het vaak zeven uur, terwijl hij daarvoor om acht uur pas kwam.. ik had verwacht dat hij door het extra voedsel etc, langer zou slapen snachts, maar niets is minder waar...

pi_69044121
Misschien heeft dat met zijn spijsvertering te maken? Ik merk hier dat dat wel effect heeft op de slaaptijden. Ik zit nu trouwens te voeden, gaap.

Die rijstebloem is ook niet voor extra kcal maar voor een vol gevoel, dat effect heeft het vaak wel. Morgen maar weer proberen Estrys. En je zou toch voor 's ochtends alvast een poedermix klaar kunnen zetten? Of gaat het specifiek om de mogelijkheid dat Seb het niet wil en je dus een nieuwe fles moet maken? Rot dat je er zo'n last van hebt. Doet je man het voeden ook wel eens of draai jij er meestal voor op? Wat een boel vragen op dit tijdstip
pi_69044360
Goeiemorgen
Koen slaapt nog steeds Die zal wel erg moe geweest zijn, want hij lag er al om half 6 in
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 mei 2009 @ 07:40:33 #98
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69044516
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 04:55 schreef Jore het volgende:
Misschien heeft dat met zijn spijsvertering te maken? Ik merk hier dat dat wel effect heeft op de slaaptijden. Ik zit nu trouwens te voeden, gaap.

Die rijstebloem is ook niet voor extra kcal maar voor een vol gevoel, dat effect heeft het vaak wel. Morgen maar weer proberen Estrys. En je zou toch voor 's ochtends alvast een poedermix klaar kunnen zetten? Of gaat het specifiek om de mogelijkheid dat Seb het niet wil en je dus een nieuwe fles moet maken? Rot dat je er zo'n last van hebt. Doet je man het voeden ook wel eens of draai jij er meestal voor op? Wat een boel vragen op dit tijdstip
bedoel je "gewoon eten" sneller verteerd is ofzo?
en als dat volle gevoel een effect is van rijstebloem, misschien dat ik vanaf maandag in overleg met het cb nog maar één pap fles ga geven als hij zijn melk zo slecht bijft drinken ... (nou heeft jr sowieso wel al dat hij minder drinkt dan leeftijdsgenootjes, hij zat op de vijf kilo al op het schema van kindjes van 6 kilo, uitgaande van het nutrilonschema)

pi_69044572
Voor zover ik weet is dat het effect van rijstebloem ja, niet zoveel voedingswaarde maar wel een gevulde maag. Hoe dat dan werkt weet ik niet precies, maar je zou toch kunnen proberen om de eerste fles zonder rb te geven? Of durf je dat niet aan zonder cb-advies?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 mei 2009 @ 07:56:49 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69044628
goed geraden .. al zou ik misschien wel wat meer op mijn eigen intuitie moeten vertrouwen... ik overleg toch liever even

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')