ik heb echt geen tijd om hem sochtends wat nieuws te gaan geven. Nou ja dat komt dan omdat ik het zwaar heb om op te staan omdat seb snachts komtquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:47 schreef DJMO het volgende:
dat snap ik, maar als je het hem smorgens laat wennen, accepteert hij het in de avond veel makkelijker .. nou sliep de mijne al door, maar bij hem ging het wennen eraan wel makkelijker in de ochtend .. en ik las trouwens laatst hier dat als je hem drie slokken melk meer geeft, hij nog meer calorieen binnenkrijgt dan van drie of vier schepjes rijstebloem door de melk....
snap ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:51 schreef DJMO het volgende:
het was maar een tip estrys, mijn ervaring is dat ze smorgens een dusdanige honger hebben dat het niet uitmaakt of je ze wat rijstebloem geeft
Hij krijgt nog steeds de pepti junior. Gelukkig is de vergoeding weer verlengd!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ingrid fijn dat het goed gaat met Tyler, wel jammer dat hij nog zoveel spuugt. Wat voor voeding krijgt hij nu?
Afstoffenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:54 schreef Dakota het volgende:
ik zou willen dat mn tiet rijstebloem gaf
ipv de fles geven bedoel je?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:53 schreef DJMO het volgende:
dat zou kunnen komen door de nachtvoeding.
heb je al eens geprobeerd om hem gewoon een speen te geven, en desnoods als hij komt voor zijn nachtfles gewoon hem naast je te nemen (met fopspeen) en zo samen verder proberen te slapen?
mjah, en als je nu eens 30cc melk minder geeft dan je normaal doet .. en dat een week lang? en dan weer 30cc minder?? of heb je dat ook al geprobeerd?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:57 schreef Estrys het volgende:
[..]
ipv de fles geven bedoel je?
Dan slaap ik niet meer hoor, en de rest van de buurt ook niet, advies van CB laat je hem een week lang snachts gewoon huilenja goude tip, mag ZIJ dan komen uitvoeren.
Hij heeft een speen trouwens in bed en als hij honger heeft schreeuwt hij als een... speenvarken
hier ook, sinds ik ben gaan bijvoeden, is het vaak zeven uur, terwijl hij daarvoor om acht uur pas kwam.. ik had verwacht dat hij door het extra voedsel etc, langer zou slapen snachts, maar niets is minder waar...quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:10 schreef mrien het volgende:
Lotte komt ook nog regelmatig voor een nachtvoeding. Vaak is dat rond half 1, maar dan zul je altijd zien dat je dan zelf op tijd naar bed gegaan bent, is het dus nog midden in de nacht voor je gevoel.
Sinds de oorontsteking voorbij is ben ik er wel weer op vooruit gegaan gelukkig, van 2/3/4 keer per nacht wakker is het nu meestal 1x. Wel is ze een stuk vroeger wakker dan eerst, rond half 7 is ze nu vaak echt al wakker. Van de week was het kwart voor 6, dat was even vroeg zeg!
bedoel je "gewoon eten" sneller verteerd is ofzo?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 04:55 schreef Jore het volgende:
Misschien heeft dat met zijn spijsvertering te maken? Ik merk hier dat dat wel effect heeft op de slaaptijden. Ik zit nu trouwens te voeden, gaap.
Die rijstebloem is ook niet voor extra kcal maar voor een vol gevoel, dat effect heeft het vaak wel. Morgen maar weer proberen Estrys. En je zou toch voor 's ochtends alvast een poedermix klaar kunnen zetten? Of gaat het specifiek om de mogelijkheid dat Seb het niet wil en je dus een nieuwe fles moet maken? Rot dat je er zo'n last van hebt. Doet je man het voeden ook wel eens of draai jij er meestal voor op? Wat een boel vragen op dit tijdstip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |