En jouw naam werkt ook voor vierzevende meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:21 schreef TheCoon het volgende:
[..]
Je weet dat er nog steeds r*dcoon in de post staat omdat je die andere post gequote hebt?
En nu staat jouw quote weer in mijn post, en in mijn post staat ook r*dcoon.
Dus dit gaan ze zeker vinden.
Nou, laat ik het zo zeggen. De vorige keer dat ik op Fok iets gepost heb over een computerzaak, stond dat topic (mede dankzij Fok!s pagerankquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
was t maar zo...
en ik snap niet dat jullie t zo ongeloofwaardig vinden???
ze ernstig is t niet hoor...
werk zelf in een winkel dus ik weet echt wel hoe t werkt allemaal
zijn jullie zelf niet van die schijterds die der bek niet durven open te trekken als ze iets niet bevalt?
ik laat dat altijd wel duidelijk merken hoor...
wat zei je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:21 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen. De vorige keer dat ik op Fok iets gepost heb over een computerzaak, stond dat topic (mede dankzij Fok!s pagerank) gelijk als 3e resultaat in Google als je zocht op bedrijfsnaam. Was het bedrijf in kwestie niet zo blij mee, is nog veel gezeik mee geweest. Dat was ook weer niet de bedoeling
Volgens betreffende computerzaak waren er meerdere orders geannuleerd naar aanleiding van dat gedoequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
wat zei je?
hey negatieve reclame is ook reclame he!!
Wij kochten laatst een krat bier bij de AH. Een flesje op de band gezet en het krat hielden we voor ons, duidelijk in zicht. Heeft die doos alleen dat flesje gescand en verder niks gezegd over dat krat. Scheelde weer 12 euro of zoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:29 schreef The_Voice_Within het volgende:
Met domme kassamiepen bij de MM heb ik inmiddels ook al de nodige ervaring. Maar die wat me afgelopen donderdag heeft geholpen, mag er vaker zitten. Ik had 8 dvd's en ze vergeet er gewoon 2 te scannen. Ik zei nog van: "Dat klopt niet", maar ze reageerde nergens op. Toch weer 30 euro in the pocket.
Dus? Waarom voelt die gast zich uberhaupt verplicht redcoon te censureren?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:21 schreef TheCoon het volgende:
[..]
Je weet dat er nog steeds redcoon in de post staat omdat je die andere post gequote hebt?
En nu staat jouw quote weer in mijn post, en in mijn post staat ook redcoon.
Dus dit gaan ze zeker vinden.
Ah. Is jouw zaak toch niet, hadden ze je de boel maar niet moeten verprutsen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:25 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Volgens betreffende computerzaak waren er meerdere orders geannuleerd naar aanleiding van dat gedoe
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:39 schreef iRobin het volgende:
2) Als je zo ''opgevoedt'' was zou je rustig blijven, geen ''X'' hebben neergezet want daar zou je boven staan, en niet zo stoer achter hun rug om die mensen ''koe' en breezer'' noemen.
Was het moeilijk op de Mavo?
quote:PLEUR EM MAAR WEG GRAFTAK!!
Lekker boeien dat we Redcoon zeggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:25 schreef joepie91 het volgende:
[..]
En jouw naam werkt ook voor vierzevende mee
Nee, maar effe serieus, ik heb geen zin in gedonder zoals met h*ligers c*mp*ters. Aantal mensen zullen wel weten wat ik bedoel.
Lekker boeien als zo'n topic in google tevoorschijn komt. De mensen die op zo'n pagina terechtkomen zijn ook wel slim genoeg om te zien of een beoordeling wel echt is of nietquote:Jezus mensen hou er effe mee op ofzo. Het was niet de bedoeling om dit topic in de Google-resultaten te krijgen, slechts om een ervaring te delen (zoals al eerder gezegd). Dus is het ook niet nodig om allemaal "slechte beoordelingen" te gaan plaatsen terwijl je het bedrijf in kwestie waarschijnlijk niet eens kent.
Nope, maar jij welquote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef joepie91 het volgende:
*zucht*
Ik geloof niet dat Google ook maar ene shit geeft om dikgedrukte tekst
...quote:
moet je es 6 dvdtjes kopen bij de MMquote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef joepie91 het volgende:
[..]
...
Hé fuck, nou bijt ik alsnog in de trollbait.
nee hoor tv is bij redcoon bijna 400 euro goedkoperquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Redcoon is dus net zo duur als de MM, maar je gaat nu liever op levering wachten, en als er wat mis is slechte service krijgen. Dat is zeer slim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |