Klapper land? kneusquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Hallo Kneusje!
1 in de meeste winkels hebben ze een "computer kassa systeem" misschien hebben ze dat in jouw klapper land ook wel, zodra je iets scand of invoerd kijkt de computer of het een aanbieding is..
Hebben ze zelfs bij de Lidl dus dat ken je wel....
2 in de eerste instantie heb ik wel een opvoeding genoten en probeer lang beleefd te blijven.. Iets wat ze in jouw prachtwijk nog in moeten voeren
3 nah, t waren leuke dvdtjes en mn vrouw is er erg blij mee
4 kwartier in de rij... maar t is je vergeven dat je nog niet begrijpend kan lezen, is altijd wat lastiger voor alcohol baby's... en over het verzinnen is waarschijnlijk zelfreflectie.. zoals de waard is....
Zo nu weer retour naar je zandbak! dan ga ik nog ff dvdtje kijken! toedels!
Weet wel dat je dat moet halen, als je dure spullen koopt..quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:44 schreef Repeat het volgende:
Ik snap het ook niet. Een bon om te kunnen afrekenen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Hallo Kneusje!
1 in de meeste winkels hebben ze een "computer kassa systeem" misschien hebben ze dat in jouw klapper land ook wel, zodra je iets scand of invoerd kijkt de computer of het een aanbieding is..
Hebben ze zelfs bij de Lidl dus dat ken je wel....
2 in de eerste instantie heb ik wel een opvoeding genoten en probeer lang beleefd te blijven.. Iets wat ze in jouw prachtwijk nog in moeten voeren
3 nah, t waren leuke dvdtjes en mn vrouw is er erg blij mee
4 kwartier in de rij... maar t is je vergeven dat je nog niet begrijpend kan lezen, is altijd wat lastiger voor alcohol baby's... en over het verzinnen is waarschijnlijk zelfreflectie.. zoals de waard is....
Zo nu weer retour naar je zandbak! dan ga ik nog ff dvdtje kijken! toedels!
Lachen om iemands username terwijl je zelf Leolinedance heetquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
En nu je muil houden iRobin ()
Optyfen kankernoobquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:26 schreef iRobin het volgende:
[..]
Lachen om iemands username terwijl je zelf Leolinedance heet
Optyfen kutuserquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:26 schreef iRobin het volgende:
[..]
En dan nog tussen aanhalingstekens ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:39 schreef iRobin het volgende:
[..]
Klapper land? kneus
1) Weet ik veel of ze dat hebben. Blijkbaar niet. Kan mij het verrotten, enige wat ik zeg is dat je ook logisch kan nadenken faler.
2) Als je zo ''opgevoedt'' was zou je rustig blijven, geen ''X'' hebben neergezet want daar zou je boven staan, en niet zo stoer achter hun rug om die mensen ''koe' en breezer'' noemen.
3) Kon je toch ook bij andere winkel kijken, had je misschien 10 euro extra gekost.
4) 5 minuten. 15 minuten big fuckin' deal. Mijn punt is dat dit topic openen langer heeft geduurd.
Jij kan dus ook niet begrijpend lezen. Fatsoenlijke OP is ook teveel gevraagd. Was het moeilijk op de Mavo?
Nu terug onder de plak bij die zeug van je. lekker naast haar op de bank terwijl zij Sex and the City kijkt oid. Topic wss enige lichtpuntje
was als voorbeeld... ik ben er nog niet echt uit...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:01 schreef Daklem het volgende:
En dan ga je maar naar Redcoon? Net alsof er geen andere zaken zijn dan de Mediamarkt.![]()
Redcoon is een baggershop, maar als je dat wilt moet je dat zeker doen! Ik zou eieren voor mn geld kiezen en naar een electronica winkel gaan en zorgen dat je hem voor dezelfde prijs krijgt als bij de MM.
Hier heb je wel een puntquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:26 schreef iRobin het volgende:
[..]
Ik had een autoradio besteld daar ( niet de goedkoopste). Verzekerd opgestuurd en verstuurd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
was als voorbeeld... ik ben er nog niet echt uit...
meestal koop ik grotere dingen gewoon bij een winkel omdat dat makkelijker is om bv terug te gaan
als er wat is.. ik heb niet echt veel slechte dingen over redcoon gelezen hoor.. is t zo slecht?
ik had al heel vaak gehoord dat Whats eating Gilbert grape goed moest zijn dus die zag ik liggen enquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt![]()
OT: Welke DVD's heb je gekocht TS?
http://tweakers.net/shopreview/6931/redcoon-benelux.htmlquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
was als voorbeeld... ik ben er nog niet echt uit...
meestal koop ik grotere dingen gewoon bij een winkel omdat dat makkelijker is om bv terug te gaan
als er wat is.. ik heb niet echt veel slechte dingen over redcoon gelezen hoor.. is t zo slecht?
thnx! ik lees inderdaad klachten, maar goed die heb je overal... (Zelfs bij de Saturnquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:19 schreef PP. het volgende:
[..]
http://tweakers.net/shopreview/6931/redcoon-benelux.html
veel leesplezier.
quote:Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review.
Nadat wij op de hoogte waren van de aard van het probleem, hebben wij u een oplossing geboden.
Wij hebben u verzocht contact met ons op te nemen, zodat wij een afspraak met u konden maken om de tv bij u op te halen. Wij wilden de tv naar een Europees geautoriseerd Servicecentrum van Sony sturen. Wij waren in de veronderstelling dat zij waarschijnlijk wel over voorraad beschikken van de Optical Block Unit. Uw tv had daar dan gerepareerd kunnen worden. U heeft ons kenbaar gemaakt geen gebruik van deze oplossing te willen maken. Tot onze spijt was voor ons dit de enig mogelijke oplossing.
Gelukkig lezen wij nu op deze website dat Sony Nederland u toch verder heeft kunnen helpen, zodat u weer gebruik kunt maken van uw projectiescherm.
Graag zouden wij tegemoet komen in de gemaakte kosten en vragen wij u vriendelijk om ons een e-mail te sturen via service@redcoon.nl tav redcoon AS.
Met vriendelijke groeten,
Uw redcoon Serviceteam!
vreemd ... lees dit op de sitequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:11 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik had een autoradio besteld daar ( niet de goedkoopste). Verzekerd opgestuurd en verstuurd.
na enkele dagen had ik nog niets ontvangen. Blijkt er wel getekend te zijn voor het pakketje, maar niet afgeleverd aan mijn adres.
Vreemd want mijn adres kloptte gewoon. zo'n miep gesproken die daar werktte die ging er achteraan, courier gebeld, en kerel gebeld die mijn pakje afgeleverd zou hebben, die zei dat ie hem bij mij had afgegeven. Yeah right ...
Ik heb uiteindelijk nog 2 maanden moeten wachten totdat het ge-touwtrek afgehandeld was en eindelijk mn product had.
Na dit akkefietje wil ik niet weten hoe dit bedrijf om gaat met reparaties enzovoorts.
Voor mij bij grote en dure aankopen nooit meer een webshop,
quote:1) Klein / Middel / Groot formaat pakket
Klein formaat en Middel formaat pakketten worden door GLS bezorgd. Let op: Onder rembours (4) kunt u bij GLS uitsluitend contant betalen tot een maximum bedrag van ¤ 4500,00 met het verzoek zo gepast mogelijk te betalen. Zodra uw bestelling bij ons verwerkt is, bezorgt GLS binnen 2 werkdagen. Zij leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30u en 17:30u. Mocht u niet thuis zijn dan krijgt u een kaartje in de brievenbus van de bezorger. Hierop staat het telefoonnummer van het dichtst bijzijnde GLS Depot, waarmee u een nieuwe afspraak kunt maken of eventueel het artikel kunt afhalen. U dient binnen 3 werkdagen na dagtekening van het kaartje gereageerd te hebben. Zo niet wordt uw bestelling geretourneerd. Uw bestelling wordt NIET afgeleverd bij de buren! Uitzonderingen hierop zijn niet mogelijk. Zie voor meer informatie www.gls-netherlands.com.
Ik denk dat die kloothommel die radio zelf gehouden heeft.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
vreemd ... lees dit op de site
[..]
Gebeurt wel vaker hoor...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:28 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik denk dat die kloothommel die radio zelf gehouden heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |