Oh ja.quote:
We are in control, zeggen ze. Stemmen op een poll kost 1 credit, peanuts dus. Overal plaatsen ze een poll voor, maar Peter hoeft maar te dreigen met opstappen en hoppa......tandpasta.quote:
Je tanden kun je bij gebrek aan tandpasta ook poetsen met zout. Heb ik ooit tijdens camperen ook weleens moeten doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van 1 dag je tanden niet poetsen wordt je niet gelijk ziek hoor, en ze kunnen toch wat anders erop verzinnen, douw je vinger in het bakmeel en poets zo je tanden een keer echt vind het echt een kleuterklasje worden.
gefeli dus waar blijft het gebakquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:12 schreef D. het volgende:
Zo, ik heb het geld van 3 jaar all-risk verzekeren er weer uit
eejjjjjjjj
Huh? Jij legt ze toch altijd gewoon in een glaasje op je nachtkastje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je tanden kun je bij gebrek aan tandpasta ook poetsen met zout. Heb ik ooit tijdens camperen ook weleens moeten doen.
Een doek, wat zout en water werkt inderdaad ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je tanden kun je bij gebrek aan tandpasta ook poetsen met zout. Heb ik ooit tijdens camperen ook weleens moeten doen.
FOK!kers haten mij nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las niet goed. Ik dacht dat je het over Fok en NL had
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Man man, je wordt echt niet ziek van een half jaar je tanden niet poetsen en ook niet van een week jezelf niet wassen.
ja klopt, maar hun zijn gewoon te verwend en ze willen ergens over zeuren dan poets je een dag niet en aan wie je echt een hekel hebt, blaas je die de hele tijd lekker in het gezicht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, alleen een hoop lolquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
FOK!kers haten mij nietAlle FOK!kers houden van mij!
Levert zelfverheerlijking ook een ban op?
Kut, dus iIk heb weer een poll gemist. Kunnen jullie svp alle nieuwe polls in dit topic neer zetten zodat ik er op kan stemmen?quote:
quote:Poll fanmail 14 mei
De poll voor de fanmail vandaag is gesloten. Hierbij de uistlag:
Niemand 33%
Peter 13%
Eline 7%
Marielin 11%
Jeroen 2%
Pim 7%
Iedereen 27%
Fanmail komt vandaag dus niet de bunker in. De streamer houdt vast aan fase 2 waarin luxe in mindere mate aanwezig is.
In plaats van de poll over de fanmail komt nu een poll over de douchegordijnen.
The Bunker
DOED, ik zat als overlever in de bunker, ik lig eruit, ik heb geen geld gewonnen, ik besteed geen geld aan The Bunker, dus waar heb je het in godsnaam over?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:14 schreef riames het volgende:
heeeeee bobje weer n beetje opgeknapt jankert hoohoho eind van t spel ligt iedereen aan de geeuwhonger eigen schuld moet je je geld maar aan andere dingen besteden haha
Is meteen ook goed voor die chronisch ontstoken amandelen van Elinequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je zou toch naar NL teruggaan, dat heb je al een paar keer geschreven. Zo te zien ben je een knap onbetrouwbaar type (wat op zich niet vreemd is voor een NL-er) !quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:07 schreef riames het volgende:
en nog niemand die door heeft dat alleen peter en marielin t spel spelen triest hoor allemaal flink tikken en betalen hoe ver kunnen ze mensen manipuleren is er nu ineens tandpasta .....peter mag er gewoon niet uit .....game over als ie gaat
Je kunt ook gewoon poetsen met water. Er vallen echt niet zomaar gaten in een goed gebit, (daar moet je wel een jaar of wat je best voor doen) al helemaal niet als je geen zoetigheid zit te kanen, en dat krijgen ze daar niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh een soort Dennis exit, i.p.v een camera een toren van lucifers kapot slaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja klopt, maar hun zijn gewoon te verwend en ze willen ergens over zeuren dan poets je een dag niet en aan wie je echt een hekel hebt, blaas je die de hele tijd lekker in het gezicht.
en als peter echt Naam wilt maken moet ie straks de eiffeltoren met 1 klap van tafel vegen, dan vind ik hem pas stoer, niet dat gezeur en geleuter van hem.
Ga er nou niet op in, manquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
DOED, ik zat als overlever in de bunker, ik lig eruit, ik heb geen geld gewonnen, ik besteed geen geld aan The Bunker, dus waar heb je het in godsnaam over?
riames, je hebt gelijk, ik heb m'n contract er even bijgepakt. Peter en Marielin zijn echt, Jeroen, Pim en Eline zijn ingehuurd door de regie. Bak een taart en ga het vieren.
Mag je er niet meer in bij Nowlive of heeft Sly jou als ambassadeur hier naartoe gestuurd om het niveau een beetje naar het NL-peil te trekken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:14 schreef riames het volgende:
heeeeee bobje weer n beetje opgeknapt jankert hoohoho eind van t spel ligt iedereen aan de geeuwhonger eigen schuld moet je je geld maar aan andere dingen besteden haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |