Dus dat. Belachelijk, die tandpasta.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:03 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien kan Peter ook nog wel wat warm water chanteren??
gewoon eline eruit halenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:05 schreef BobbyRond het volgende:
Ik denk dat tandpasta erin is gegaan ivm mogelijk ziek worden door slechte monghygiëne? Zeker bij Eline met amandelen, dus daarom krijgt iedereen het maar.
Ik geloof je meteenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben dan ook absoluut niet jaloers op Jeroen
Man man, je wordt echt niet ziek van een half jaar je tanden niet poetsen en ook niet van een week jezelf niet wassen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:05 schreef BobbyRond het volgende:
Ik denk dat tandpasta erin is gegaan ivm mogelijk ziek worden door slechte monghygiëne? Zeker bij Eline met amandelen, dus daarom krijgt iedereen het maar.
Iets om trots op te zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel grappig trouwens dat ik door zowel de No-Lifers als de Golden-Pissers gehaat wordt
Grappigquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:04 schreef BobbyRond het volgende:
Kunnen ze trouwens niet alleen de linker douche aan zetten? En als ze dan het gordijn verplaatsen dat de andere douche aangaat
Da's zeker waarquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En daarom vielen tot 1873 alle mensen dood neer, en alle dieren ook... De mensheid is gered door de tandpasta!
Ik haat je niet hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel grappig trouwens dat ik door zowel de No-Lifers als de Golden-Pissers gehaat wordt
Wat is garoentenga nou dan? Ik kon het niet vinden op Googlequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:06 schreef Danny het volgende:
[..]
ik moest ff googlen, maar heb het gevonden
[..]
bij nowlive hebben ze toch allemaal de garoetenga?
Kost dat ook weer geld? Nee toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:03 schreef beequeen het volgende:
Thanx Leandra.
Peter heeft al 1 slag gewonnen......tandpasta. Heeft daar een poll voor op de site gestaan?
Ben jij een NL'er / GP'er?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik haat je niet hoor.
Eigenlijk vond ik je wel een poepie. Vooral toen je dronken was moest ik erg lachen om je 'gesprekken'
Goed zoeken.....quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wat is garoentenga nou dan? Ik kon het niet vinden op Google
Geen eten, maar veel alcohol, liefst drankjes van 40%+quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
hebben ze dan ook wel verdiend wat mij betreft.
Een feestje in de zin van:
* extra info, iedereen vertellen hoe vaak er op ze gestemd is. Levert leuke gesprekken op over het stemaantal van Jeroen
* een bord met stukjes kaas en worst
* een spelletje naar keuze
Dat is een mutatie van de varkensgriepquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Wat is garoentenga nou dan? Ik kon het niet vinden op Google
Anders gaan ze doodquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:
Tandpasta? Waarom?
van 1 dag je tanden niet poetsen wordt je niet gelijk ziek hoor, en ze kunnen toch wat anders erop verzinnen, douw je vinger in het bakmeel en poets zo je tanden een keer echt vind het echt een kleuterklasje worden.quote:
Ik vind Jeroen ook een engnek eigenlijk.quote:
Ik las niet goed. Ik dacht dat je het over Fok en NL hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |