1+1 is nog altijd 2.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:45 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Kom op.
Gewoon iemand niet willen kwetsen en niet weten hoe je dat aan moet pakken...
Niet meteen van kwade bedoelingen uitgaan.
Mission accomplished.quote:
Vond het tijd voor wat positiefsquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:53 schreef Ofresca het volgende:
Ripley, wat een heerlijk topic heb jij trouwens gemaakt!Ga 'm lezen wanneer ik terug ben. ( Gelukkige momenten - wat zul je nooit vergeten? )
Nu naar college.
quote:
ja maar alsnog brakquote:
Volgende week komt beter uit. Woensdag?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar alsnog brak
filmpje vnaaf?
geen idee of ik dan al werk enzo... we kieken welquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Volgende week komt beter uit. Woensdag?
Dat is goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen idee of ik dan al werk enzo... we kieken wel
Nee dankje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:12 schreef dawg het volgende:
Voor de verstokte singles onder ons:
Playboy Manager.
vreemd... zou ik niet verwachtenquote:
dan moet je dat tegen hem zeggenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
er zit iemand naast me die fluisterend leest, heel irritant
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja ik denk dat ie neit anders kan lezen ofzomisschien was daarom alleen dit plekje nog vrij
ciaoquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou even wat printen en dan naar college
Nee het is gewoon een hinderlijke tik, hij heeft het waarschijnlijk niet door....quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja ik denk dat ie neit anders kan lezen ofzomisschien was daarom alleen dit plekje nog vrij
Vind jequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:zozo dit topic loopt hard vandaag
Idd, zullen we nu een filmpje pakken ?quote:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
Iedereen was lunchen denk ik![]()
Een collega net: "Nou, als je dan zo leuk bent, waarom blijft er dan niet één hangen?"Ging over daten enz. En bedankt
It's funny because it's truequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
Een collega net: "Nou, als je dan zo leuk bent, waarom blijft er dan niet één hangen?"Ging over daten enz. En bedankt
zeg je gewoon... omdat ik het leuk vind om ze te playenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
jij bent aan het werkquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, zullen we nu een filmpje pakken ?
Je hebt niet eens aan me gehangen zaterdag, dus jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
Dat kloptquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:02 schreef djayzz het volgende:
Hij bedoelt het toch goed, hij vraagt zich alleen af waarom je geen relatie hebt. (of zij, als het een vrouwelijke collega is natuurlijk)
Ook dat klopt, maar ik heb er ook wat over te zeggen hè, met wie ik wel of geen relatie wilquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
zeg je gewoon... omdat ik het leuk vind om ze te playen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:04 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt niet eens aan me gehangen zaterdag, dus ja.
en dat waren er al 3 teveel??quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik heb jou niet eens gesproken! Behalve 3 woorden ofzo
ja, dna krijg je dat, of niet dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik heb jou niet eens gesproken! Behalve 3 woorden ofzo
Haha, nee hoor. Ik was met andere dingen bezigquote:
goh vraag me af met watquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. Ik was met andere dingen bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |