meh... ik heb persoonlijk weinig met Spanjequote:
superactief zal idd nog wel even duren, maar lopen kan wel met kind op je rug toch? gewoon zo'n stevige rugdrager kopen? en lopen kan je ook zo actief maken als je wilquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
meh... ik heb persoonlijk weinig met Spanje![]()
ik vind Frankrijk fijner.![]()
Tico ja lijkt mij ook leuk. Zal er de komende jaren wel niet inzitten hier haha maar och. Ik hou wel van actieve vakanties, surfen, klimmen, mountainbiken, kanovaren dat soort dingenheerlijk!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:51 schreef skadhd het volgende:
In Zweden ga ik kayaken en wandelen! Jeuj.
Wel in mn uppie nu, maar toch
jah lopen gaan we ook zeker doen, maar eerst maar es zien of die schijtluis van mij wel op vakantie durft volgend jaar met klein kindquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef pinquit het volgende:
[..]
superactief zal idd nog wel even duren, maar lopen kan wel met kind op je rug toch? gewoon zo'n stevige rugdrager kopen? en lopen kan je ook zo actief maken als je wil
neuh we hadden plannen voor juni, vakantie. Maar dat gaat waarschijnlijk niet door (hertentamens...quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:54 schreef pinquit het volgende:nee maar dat zou ik ook niet durven denk ik. nouja nú wel, maar in juli niet meer denk ik
![]()
niet bevallen als ik op lowlands ben he?
Beide keren toen ik hoogzwanger was mocht ik van die van mij niet eens mijn eigen stad uit want hij wou geen andere stad op het paspoortquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah lopen gaan we ook zeker doen, maar eerst maar es zien of die schijtluis van mij wel op vakantie durft volgend jaar met klein kind![]()
voorlopig durft ie ook niet nu met mij op vakantie, bang dat ik in t buitenland ga bevallen...
Hahahaquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:57 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Beide keren toen ik hoogzwanger was mocht ik van die van mij niet eens mijn eigen stad uit want hij wou geen andere stad op het paspoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |