Boeiend. Ik ga bier drinken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef Houzer het volgende:
Aankomend week dus een vet chiptune festival in Delft.
Naast diverse artiesten zullen er 2 gasten aanwezig zijn
Nee ik heb geen bang dit weekend..quote:
Nee we hebben er gewoon eentje er naast aangemaakt..quote:
Niet iedereen kan door slotjes heenposten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:58 schreef Tally het volgende:
Nee we hebben er gewoon eentje er naast aangemaakt..
quote:
Ik wel maar probeer ik zo weinig mogelijk te doenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet iedereen kan door slotjes heenposten.
Mja ik was wel even drukja..quote:
Nou ja nu ondertussen zeg maar..quote:
Ik moet toch wachten tot SP1 van Vista Home Premium is geïnstalleerdquote:
Oeh echt sexy als je nerdy praatquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet toch wachten tot SP1 van Vista Home Premium is geïnstalleerd
Ja want daar check ik altijd als eerstequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:00 schreef boem-dikkie het volgende:
We zullen hem de volgende keer in Flora en Fauna zetten voor je Joene.
Wat moet je met Vista home op je werk?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet toch wachten tot SP1 van Vista Home Premium is geïnstalleerd
Privé laptopje..quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat moet je met Vista home op je werk?
Je moet heeeeeeeel lief zijn voor mensen hequote:
Dat was een eitje!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:33 schreef Houzer het volgende:
http://www.getlogged.nl/index.php/site/picas/rougoku
Iemand een idee hoe je verder komt.
Echt niet. Voor je het weet zit je iedereen z'n pc te repareren voor nop, en dan denk je dat is good karma, maar nee hoor. Alleen maar ellende.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moet heeeeeeeel lief zijn voor mensen he
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:33 schreef Houzer het volgende:
http://www.getlogged.nl/index.php/site/picas/rougoku
Iemand een idee hoe je verder komt.
Ah ik zie het al, mijn inventory lijst wordt niet weergegevenquote:
Welke DJ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdammt noch mahl, ik zit gewoon naar 538 Dance Department te luisteren en ik vind het nog prima te pruimen ook.
Daar gaat mijn imago van linksdraaiende, alternatieve muziek luisterende geitenwollensok.
Als dat zo was had ik die allang gehad..quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:44 schreef Houzer het volgende:
[..]
jij hebt liever een dikke houzerworst.
Get in linequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik die allang gehad..
Ik zal deze post bewarenquote:
Ja, ik vind je nu een enge pillensnuivende coke-slikkende kaalkop met het ritmegevoel van een heipaalquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdammt noch mahl, ik zit gewoon naar 538 Dance Department te luisteren en ik vind het nog prima te pruimen ook.
Daar gaat mijn imago van linksdraaiende, alternatieve muziek luisterende geitenwollensok.
*troost*quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is niet slankiesproof BD.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Bolletje met zalm, kaasbroodje, slaatje en sinasappelsap.
Ik eet patat vanavond dus dat compenseert wel weer ja.quote:
Dat je linkerbil evenwijd uitdijt als de rechter??quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik eet patat vanavond dus dat compenseert wel weer ja.
Gehaktschotel met gele rijst!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Bolletje met zalm, kaasbroodje, slaatje en sinasappelsap.
Op zaterdagavond is het altijd wel gezellig om naar te luisteren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geen DJ, H, ze draaien gewoon losse nummers.
Wel veel van hetzelfde, dus de hele week Dance Department is niet aan te raden, dunkt me.
Dat valt mee. Ik skateboard weer veel wat redelijk intensieve beweging is. Daarbij fiets ik veel meer dan eerst en ik eet in verhouding veel gezonder dan een tijd geleden. Die paar ongezonde dingen per week doen er dan niet meer zoveel toe. Drastisch afvallen zit er niet bij maar op gewicht blijven en gezond doen lukt prima.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat je linkerbil evenwijd uitdijt als de rechter??
Die staat al 4 minuten in mijn favorieten beste man.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef Armageddon het volgende:
Zo, auievaâhr. Met je kankâh tolpoâhtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |