Op vakantie in Nederlandquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef Pieter-utd het volgende:
Vakantie op Terschelling binnen Nederland
Voor dat geld kan ik naar Marokkoquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:37 schreef IkWilbert het volgende:
800 euro? Voor dat geld zit je lekker all inlusive in een warm land binnen europa
Deze gasten zijn 20quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Zuipvakantie's zijn tof. En terschelling ook best als je 16 bent.
Mooi land hoorquote:
Dan hoor je naar Salou te gaan, niet Terschelling.quote:
800 euro per persoon? Hoeveel coke hebben ze gesnoven?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:35 schreef Slappy het volgende:
Jawel vakantie komt eraanEn dan hoor je wat van kennis of je zin hebt om mee te gaan op vakantie,echter komen ze met Terschelling aanzetten
vorig jaar waren ze er ook al geweest waren ze 800 Euro kwijt voor 1 weekje
![]()
Wat moet ik in godsnaam op een eiland waar niks maar dan niks te zien valt behalve paar kroegjes en disco's vol breezers![]()
Klacht mensen die op zuip vakantie gaan
Wat dacht je van hele dag zuipen en snackenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
800 euro per persoon? Hoeveel coke hebben ze gesnoven?
Wie wil er nou in zo'n droevig all-inclusive oord vol met paupers zitten? Een beetje vakantie ben je zo het dubbele voor kwijt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:37 schreef IkWilbert het volgende:
800 euro? Voor dat geld zit je lekker all inlusive in een warm land binnen europa
Zeg je nou dat er geen verschil is tussen Salou en Terschelling?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Een strandvakantie in Salou is inderdaad veel beter dan een strandvakantie op Terschelling.
Je hebt namelijk in Salou zon, zee, strand en snackbar de Wit.
En die ehhhh...heb je in Terschelling ook. Ja, echt veel beter om naar Salou te gaan, net als 100.000 anderen.
Dat is niet zo moeilijk hoor: 10 jaar geleden kosten 2 weken Terschelling mij ook 2500 gulden. Elke ochtend, middag en avond uit eten + elke avond flink stappen tikt behoorlijk aan....quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:45 schreef fathank het volgende:
800 euro per persoon? Hoeveel coke hebben ze gesnoven?
Op de temperatuur na: ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Zeg je nou dat er geen verschil is tussen Salou en Terschelling?
Vuig volkje daarquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:43 schreef Slappy het volgende:
[..]
Mooi land hoorOf zit je liever op zo dom eiland als Terschelling klem te zuipen
Hele dag zuipen = 1 krat bier per persoon. Dus een euro of 10 per dag. Voor meer dan 20 euro vreten op een dag ben je een mongool (althans, als je op terschelling op de Appelhof zitquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef Slappy het volgende:
[..]
Wat dacht je van hele dag zuipen en snacken
en de Engelse toeristen, en de Afrikaanse armband/sieraden verkopers, en de palmbomen, en de zwembadenquote:
Dan hoeven ze geen hagelslag en pindakaas mee te nemenquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:36 schreef Slappy het volgende:
[..]
Op vakantie in Nederlandgenieten van de prachtig Nederlandse cultuur
Zwembaden terwijl je praktisch aan het strand ligt. Hoe nutteloos.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:49 schreef wise het volgende:
en de Engelse toeristen, en de Afrikaanse armband/sieraden verkopers, en de palmbomen, en de zwembaden
Je mist ook niksquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:49 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben nog nooit op de Waddeneilanden geweest en ik heb ook niet het idee dat ik iets mis.
Waddeneilanden mis je niet maar zo'n vakantie moet je mee gemaakt hebben , wat een belevenisquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:49 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben nog nooit op de Waddeneilanden geweest en ik heb ook niet het idee dat ik iets mis.
Nou in Turkije was dat zand op het strand zo kankerheet daar ben ik misschien 5 minuten geweest. Ik ga trouwens nooit meer naar Turkije, waardeloos vakantielandquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zwembaden terwijl je praktisch aan het strand ligt. Hoe nutteloos.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waddeneilanden mis je niet maar zo'n vakantie moet je mee gemaakt hebben , wat een belevenis!
of zelfs afrikaquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:37 schreef IkWilbert het volgende:
800 euro? Voor dat geld zit je lekker all inclusive in een warm land binnen europa
En daar hoef je niet de hele dag zuipen of jezelf te vermakenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:11 schreef MadMarine het volgende:
[..]
of zelfs afrika
tunesie of egypte zijn ook niet al te duur, en slechts 3 uurtjes vliegen...
Er zijn ook mensen die werken en sparen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Kwaliteit het volgende:
gaan jullie leningen aan ofzo? vakantie's zijn niet meer te betalen.
12 jaar geleden zag je zeer weinig volk in je dorp/stad, het viel op.
tegenwoordig niet meer
ik blijf lekker thuis.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zuip vakantie vind ik ook zo kansloos.
Wou jij je klemzuipen in Marokko dan? Succesquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:43 schreef Slappy het volgende:
[..]
Mooi land hoorOf zit je liever op zo dom eiland als Terschelling klem te zuipen
Lekker 8 liter thee opklokken in een avond.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wou jij je klemzuipen in Marokko dan? Succes
Mensen die neerkijken op andere mensen die in Nederland blijven met vakantiequote:
Wat is er precies mis met Nederland?quote:
er bestaan ook nog andere vakanties dan die plerpen zooiquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Mensen die neerkijken op andere mensen die in Nederland blijven met vakantie.
Lekker met 3 kids op de achterbank en een sleurhut naar Zuid-Spanje rijden, dat is pas
Nee ik ga met papa en mama op vakantie. Mag ik anders met jou op zuip vakantie?quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, arme jongen. Had je geen vrienden om mee op zuip vakantie te gaan. Zuipvakanties in je eentje zijn behoorlijk kansloos
Nee geweldig hoor hele vakantie klem zuipen hoe stoere jongen ben je danquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wou jij je klemzuipen in Marokko dan? Succes
Het weerquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is er precies mis met Nederland?
Bijna allesquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:57 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is er precies mis met Nederland?
Waarom woon je hier nog dan?quote:
Eensquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef Dibble het volgende:
Oja, en mensen die een processor naam in hun usericon hebben
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
Terschelling.
Chersonissos.
Salou.
Elke andere vakantie die bestaat uit zuipen, brak zijn, eten, zuipen met een groep boeren en domme wijven.
Terechte klacht.
Niet zo racistische jijquote:
ja mooi hequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef Dibble het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef Dibble het volgende:
Jij denkt dat ik de hele dag Wow speel zekerquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef Dibble het volgende:
Nee je doet wws. mbo informatica ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:59 schreef Slappy het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de hele dag Wow speel zeker
dat en de hele vakantie in een discotheek in spanje doorbrengen waar ook nog eens de helft nederlander isquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
Terschelling.
Chersonissos.
Salou.
Elke andere vakantie die bestaat uit zuipen, brak zijn, eten, zuipen met een groep boeren en domme wijven.
Terechte klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |