Ik wou net zeggen, dat bedrag van Sulejmani is geen graadmeter. Buiten Sulejmani en Alves, welke spelers van een 'subtopper' (de niet traditionele top-3) zijn voor meer dan 10 miljoen verkocht? Volgens mijn niemand.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef Dos37 het volgende:
iedereen zit zich nog blind te staren op de transfersom van Sulejmani dat was te gek voor woorden. Bijna 10 miljoen is een goed bedrag.
Nope, stond laatst exact in het AD. 9,6 miljoen, en daarvan gaat 20% naar ADO.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik dacht 30%, plus een deel naar het stadion
Ken het maar al de goed , succes vandaagquote:Op maandag 18 mei 2009 12:53 schreef jjstyle333 het volgende:
pfff heb nog een kater overgehouden van de nederlaag. En dan geen kater van drank.
20% naar ADO en dan moeten ze ook nog 50% van de rest ten goede van het stadion laten komen.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik dacht 30%, plus een deel naar het stadion
Anders kregen ze het geld voor het stadion niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef TN-FR het volgende:
Hoe zo is dat?
precies ze hadden hem niet moeten opstellenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:47 schreef SCH het volgende:
Wat had Arnoutodinges nou zo snel al gisteren? Een oude blessure? Was het dan niet een risico om hem op te stellen?
misschien, maar het was wel de laatste en belangrijkste wedstrijd van het jaar, dan mag je wel iets risico nemenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies ze hadden hem niet moeten opstellen
Ja, maar als je dan in de 10e minuut al moet wisselen dan heb je verkeerd gegokt. Good for us.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
misschien, maar het was wel de laatste en belangrijkste wedstrijd van het jaar, dan mag je wel iets risico nemen
Die gok moet je met Denneboom op de bank gewoon nemen, wat is die man een drama zeg..quote:Op maandag 18 mei 2009 15:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, maar als je dan in de 10e minuut al moet wisselen dan heb je verkeerd gegokt. Good for us.
waar was jij dan als echte fanquote:Op maandag 18 mei 2009 11:18 schreef 9christensen het volgende:
sfeer van onze kant viel me wel tegen.
hij stond naast mijquote:
Dat zou opzich nergens op slaan, kan me niet herinneren dat Twente en Feyenoord mot met mekaar hebbenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef SCH het volgende:
Wat is er trouwens waar van het verhaal dat Twente supporters in de rust hebben geknokt met Feyenoord supporters buiten het stadion?
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zou opzich nergens op slaan, kan me niet herinneren dat Twente en Feyenoord mot met mekaar hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |