Maak er een topic over...quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:34 schreef Zero17 het volgende:
Hostel opzich vind ik ook al een grote klacht eigenlijk.
Hostel 1 was nog wel leukquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:34 schreef Zero17 het volgende:
Hostel opzich vind ik ook al een grote klacht eigenlijk.
En dat daar een soort rare saus uitkwam en ze vervolgens in de spiegel keek en acuut voor de trein sprong?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hostel 1 was nog wel leuk(Vooral met die asian en haar oog die eruit werd gebrand)
Waar ik woon is het niet vroegquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:35 schreef Plums het volgende:
Waarom zo vroeg al klagen?
Edit: Oh, t is wel n terechte klacht!![]()
Friesland?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:37 schreef Flammie het volgende:
[..]
Waar ik woon is het niet vroeg(13:37 atm)
Als wij dat zeggen dan proberen we toch nog te voorkomen dat we voor iets ergers worden aangenomen. Maar wat wil je met 'I'm american!' zeggen dan bereiken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:39 schreef Adfundum het volgende:
Wij zeggen toch ook altijd dat we Nederlanders zijn zodat men niet denkt dat we Duitsers zijn. (vooral in Frankrijk)
Japanners doen snel aan zelfmoordquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En dat daar een soort rare saus uitkwam en ze vervolgens in de spiegel keek en acuut voor de trein sprong?
Ja daar moest ik best lachen.
Dat is tof ja..quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En dat daar een soort rare saus uitkwam en ze vervolgens in de spiegel keek en acuut voor de trein sprong?
Ja daar moest ik best lachen.
quote:
Wat zeg je danquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:45 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik moest lachen..![]()
![]()
![]()
Nu is mn dag goed begonnen..
Ik grinnikte wel even.quote:
En nog steeds vind ik het er niet fris uitzienquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:48 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik grinnikte wel even.![]()
Die faalklodder mayo die op dat oog is gesmeten ziet er ook vrij vreemd uit.
Omdat ze geen snoep wilden gevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:51 schreef Zero17 het volgende:
Nee, maar fris en hostel zijn de uitersten..
Ik weet niet of je die scène hebt gezien waar dat 'slechte' wijf op de vooruit smakte en haar 'slechte' vriendin het hoofd werd ingeslagen met knuppels door die straatkinderen? Dat was het toppunt van de film vond ik.
Nee, ze zijn inmiddels al wat geciviliseerder:quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:19 schreef DrDarwin het volgende:
Dat zeggen ze nooit.
"Make my day" zeggen ze...
En "I'll be back" als ze Oostenrijkse roots hebben.
Die jeugd toch..quote:
Whehequote:Op donderdag 14 mei 2009 08:51 schreef Zero17 het volgende:
Ik weet niet of je die scène hebt gezien waar dat 'slechte' wijf op de vooruit smakte en haar 'slechte' vriendin het hoofd werd ingeslagen met knuppels door die straatkinderen? Dat was het toppunt van de film vond ik.
Hostel een 'uiterste' noemen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:51 schreef Zero17 het volgende:
Ik weet niet of je die scÚne hebt gezien waar dat 'slechte' wijf op de vooruit smakte en haar 'slechte' vriendin het hoofd werd ingeslagen met knuppels door die straatkinderen? Dat was het toppunt van de film vond ik.
Wat dacht je danquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:57 schreef Plums het volgende:
[..]
Hee!Jij bent maar n jaartje ouder dan ik.
Da's als ze weer thuis zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:52 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee, ze zijn inmiddels al wat geciviliseerder:
[ afbeelding ]
Het is: Get off my lawn.
Kloptquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:08 schreef Plums het volgende:
[..]
Ouder.![]()
![]()
Ik checkte net je fobo, en je lijkt jonger.![]()
Oja, wat dom van me! Iedereen weet natuurlijk dat sinadO en fris dé twee uitersten zijn.quote:
Ja zelfs in KLB kwam je toch minstens 20+ over.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig niet de enigste![]()
Maar klink ik zo oud dan![]()
![]()
Matige garp hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oja, wat dom van me! Iedereen weet natuurlijk dat sinadO en fris dé twee uitersten zijn.
20 ben ik bijna alleen nog geen +quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:17 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja zelfs in KLB kwam je toch minstens 20+ over.
Ooh, maar het is nog vroeg.quote:
Er is toch ook al een 2, die heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Nou dan.![]()
Ik ga Hostel maar weer es kijken vanavond ofzo.![]()
Movie marathon.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Er is toch ook al een 2, die heb ik nog nooit gezien![]()
Filmpje kijken?
Oh die is dus zo heel lomp enzo?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:28 schreef Zero17 het volgende:
Deel 1 vond ik beter, bij deel 2 proberen ze het element humor te introduceren, maar dat faalt schromelijk.
zit die loop van dat geweer nu dicht ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:52 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee, ze zijn inmiddels al wat geciviliseerder:
[ afbeelding ]
Het is: Get off my lawn.
Beetje wel, om nog maar te zwijgen van de typisch Amerikaanse quotes die rijkelijk vloeien vlak voordat iemand een persoon onthoofdt ofzo. Van het 'Payback time, bitch!' gehalte zegmaar...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |