Nee en na 3,3 glazen ADEZ hoef ik niet meer na te denken over een sinaasappeltje wou je zeggen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:00 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en TS, wa staat er altijd op die potjes? Géén vervanger!!
Gewoon normaal eten dus, en niet allemaal van die pauperpilletjes nemen en doen alsof je te druk bent om een fatsoenlijke maaltijd te maken.
Dat doen ze omdat die dingen ook in andere dingen zit die je eet en je anders dus teveel binnen krijgt wat ook weer niet goed isquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:57 schreef Agiath het volgende:
Mijn basisklacht is dan ook: Waarom stoppen ze in die vieze sojamelk dan niet gelijk 100% van dat kutspul? Maar nee hoor, de hedendaagse consument moet genoege nemen met "35% van je dagelijkse hoeveelheid magnesium"![]()
![]()
_!
Gewoon normaal eten, wat snap je er niet aanquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee en na 3,3 glazen ADEZ hoef ik niet meer na te denken over een sinaasappeltje wou je zeggen?
Compleet gehersenspoeld door de maatschappijquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat die dingen ook in andere dingen zit die je eet en je anders dus teveel binnen krijgt wat ook weer niet goed is
Disclaimer: Ik neem noch Adez noch Centrum.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gewoon normaal eten, wat snap je er niet aan?
Vitamines enzo uit een potje halenJij doet je 'sport' zeker ook in de sportschool?
Waarom "sport" ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gewoon normaal eten, wat snap je er niet aan?
Vitamines enzo uit een potje halenJij doet je 'sport' zeker ook in de sportschool?
So fuckin' wat? Dus ieder eetbaar object moeten ze maar volpompen met al die meuk?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
Disclaimer: Ik neem noch Adez noch Centrum.
Maar ik vind Adez extreem triest door maar 35% van die zooi in 1 glas te stoppenTerwijl Centrum bewijst dat alles ook gewoon in 1 pil kan
Omdat fitness geen sport is. Daarom.quote:
Nee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
So fuckin' wat? Dus ieder eetbaar object moeten ze maar volpompen met al die meuk?
Wat is dat nou weer voor gelulquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat fitness geen sport is. Daarom.
Dit is correct. Fitness is voor mensen die te slecht zijn in alle sporten en niet van sociaal gedrag houden (behalve mensen die buiten hun sporten om af en toe fitnessen.)quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat fitness geen sport is. Daarom.
Nou en. Het is toch zo?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee.
Maar in dit geval maken ze reclame met de boodschap dat ze "35%v van dit spul, dat spul etc." in hun product hebben.
Bazenpil m'n aarsch. Geen enkel roesje, verdoving of geestveruimmend effectquote:Terwijl ze gewoon kankerhard falen door één bedrijf dat gewoon alle stoffen in 1 bazenpil propt
Nog steeds meuk.quote:En trouwens "meuk"Dat spul is goed voor je hoor, het overige schijt je gewoon weer uit
Die pillen zijn dikke bullshit, ze verdienen grof geld aan debielen zoals jijquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee.
Maar in dit geval maken ze reclame met de boodschap dat ze "35%v van dit spul, dat spul etc." in hun product hebben.
Terwijl ze gewoon kankerhard falen door één bedrijf dat gewoon alle stoffen in 1 bazenpil propt
En trouwens "meuk"Dat spul is goed voor je hoor, het overige schijt je gewoon weer uit
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |