quote:
Wat is dr mis mee?quote:
quote:
Het is daarnaast ook nog eens 'So, I herd u liek mudkipz?', niet: I HEARD YOU LIEK MUDKIPZquote:
Zit je nog in de kleurplaten fase ofzo? Geef eens normaal antwoord Adjequote:
Telegraaf is een sensatieblad..quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zit je nog in de kleurplaten fase ofzo? Geef eens normaal antwoord Adje
Voor Hart van Nederland kijkende, pvv-stemmende, werkloze tokkies...quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:01 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zit je nog in de kleurplaten fase ofzo? Geef eens normaal antwoord Adje
Kuilengravers!quote:
Je Nederlands is ook niet al te best héquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:05 schreef SjeikSjaak het volgende:
[..]
Voor Hart van Nederland kijkende, pvv-stemmende, werkloze tokkies...
Dolfijnen worden gezien als een van de meest intelligente dieren met zeer complexe communicatie-structuren. Ik begrijp nu jouw afkeer jegens deze schitterende dierenquote:
Vandaar dat ze allemaal dood op het strand liggen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:10 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dolfijnen worden gezien als een van de meest intelligente dieren met zeer complexe communicatie-structuren. Ik begrijp nu jouw afkeer jegens deze schitterende dieren
User wordt gewoon veel gepest in het echte leven en valt elke avond in foetus houding zachtjes huilend in slaap.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:10 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dolfijnen worden gezien als een van de meest intelligente dieren met zeer complexe communicatie-structuren. Ik begrijp nu jouw afkeer jegens deze schitterende dieren
Het varken heeft het inwendige systeem dat het meest op dat van een mens lijkt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:10 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Met dank aan die roofvissers.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:47 schreef tulpie123 het volgende:
ATHENE - De gewone dolfijn staat in de Middellandse Zee op het punt van uitsterven. Tien jaar geleden zwommen volgens het Wereld Natuur Fonds (WWF) nog 150 van deze dieren in de Ionische Zee, tussen Griekenland en Italië. Nu zijn dat er nog maar vijftien. We noemen deze dolfijn gewoon, maar het probleem is dat het dier in de Middellandse Zee helemaal niet meer gewoon is. Het is een bedreigde diersoort die op het punt staat om uit te sterven”, aldus een woordvoerder van het WWF.
http://www.telegraaf.nl/b(...)dse_zee__.html?p=3,3
Klacht: dolfijn sterft uit in de Middellandse Zee dankzij de mens
Ja en? Wat heeft dat met dit topic te maken??quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het varken heeft het inwendige systeem dat het meest op dat van een mens lijkt.
Ik voel me verwant met het varken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja en? Wat heeft dat met dit topic te maken??
Varkens kunnen ook zwemmen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als die nou is uit zouden sterven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:53 schreef Meddo het volgende:
Krijg je hè, als al die negers uit afrika de zee in gaan
Er staat toch nergens dat het door de mens komt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:47 schreef tulpie123 het volgende:
ATHENE - De gewone dolfijn staat in de Middellandse Zee op het punt van uitsterven. Tien jaar geleden zwommen volgens het Wereld Natuur Fonds (WWF) nog 150 van deze dieren in de Ionische Zee, tussen Griekenland en Italië. Nu zijn dat er nog maar vijftien. We noemen deze dolfijn gewoon, maar het probleem is dat het dier in de Middellandse Zee helemaal niet meer gewoon is. Het is een bedreigde diersoort die op het punt staat om uit te sterven”, aldus een woordvoerder van het WWF.
http://www.telegraaf.nl/b(...)dse_zee__.html?p=3,3
Klacht: dolfijn sterft uit in de Middellandse Zee dankzij de mens
Niks, zoals al zijn posts.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:15 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Die noemen ze nijlpaarden.quote:
Ahw, frustie. Kwam het te dichtbij?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En wie blijven er dan over om jouw holletje uit te wonen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |