Ze werd afgebrand door negerinnen van dertig met een carrierequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:28 schreef star_gazer het volgende:
Maargoed, ze wordt nu door het publiek afgebrand
Misschien omdat Obama zijn standpunten zodanig moest verdraaien om kiezers te winnen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:45 schreef tong80 het volgende:
Obama is tegen het homo huwelijk.
Wat vindt ze van die neger ?
Ik vroeg wat zij er van zou vinden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien omdat Obama zijn standpunten zodanig moest verdraaien om kiezers te winnen?
Als hij voor het homohuwelijk was, had dit hem stemmen gekost. Soms moet je slim spelen om doelen te bereiken, met eerlijkheid kom je half niet zo ver.
Van mij mag alles.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vroeg wat zij er van zou vinden.
Dus dat mag wel en ironie mag niet ?
Dan gaat ze er weer een zaak van maken. In het kader van de multicultidinges.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:53 schreef cultheld het volgende:
De directie van de Vrije Universiteit schrapt haar morgen gelijk van de alumni lijst.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan gaat ze er weer een zaak van maken. In het kader van de multicultidinges.
Ze had hem twee keer snel gelezen zei ze.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:05 schreef golfer het volgende:
En nu maar hopen dat 1 van de huilies hier ook dat boek een keer gaan lezen, zodat ze weten waar er over gepraat werd.
Prominenten die een boek snel doornemen en zich meteen als ervaringsdeskundige opwerpen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze had hem twee keer snel gelezen zei ze.
Toen viel ze al door de mand
quote:
En maar dom lachen en knikken. Ik kreeg plaatsvervangende schaamte toen zij zogenaamd aan het "woord" kwam om haar punt te maken. Ze ging ineens ergens anders over lullen, toen had ik echt zoiets van wtfquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:49 schreef MrX1982 het volgende:
Zelden zo'n episch falende gast gezien bij P&W.
Stotterend en onsamenhangend maakte ze eigenlijk niets duidelijk behalve haar eigen onvermogen om normale volzinnen te produceren. Nee daar red je de jongeren in de Bijlmer wel mee.
Laetitia Griffith was anders ook geen helder licht.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:49 schreef MrX1982 het volgende:
Zelden zo'n episch falende gast gezien bij P&W.
Stotterend en onsamenhangend maakte ze eigenlijk niets duidelijk behalve haar eigen onvermogen om normale volzinnen te produceren. Nee daar red je de jongeren in de Bijlmer wel mee.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:23 schreef LangeJan het volgende:
[..]
De opmerking van Jeroen was ook vet trouwens "Alle negerinnen praten altijd door elkaar heen"
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:23 schreef LangeJan het volgende:
De opmerking van Jeroen was ook vet trouwens "Alle negerinnen praten altijd door elkaar heen"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |