Dan zal hij komende winter of zomer nog altijd meer waard zijn dan 0 Euro.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
moet nog zien of ze op hem gaan wachten ala Man Utd-Van Nistelrooy
Grappenmakerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:34 schreef nomersy het volgende:
AJAX!! dat gewoon beter presteert dan FC Twente
Hij wordt alleen maar meer waard.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
moet nog zien of ze op hem gaan wachten ala Man Utd-Van Nistelrooy
Ik denk dat jij of vroeg aan het slapen was, of erg laat aan het dagdromenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef Rikketik het volgende:
Dit is gewoon het lot dat hier aan het werk is. Marko zal zich daarin schikken, schiet de winnende binnen voor Twente in de finale van de CL 2009/10 en krijgt daarna zijn transfer naar Chelsea of Inter of welke club dan ook.
Kan me nog een geval vdVaart herrinneren. Die werd alleen maar minder waard en ging uiteindelijk voor 6 miljoen (?) naar het buitenland.quote:
'Typisch' dat Twente dat zelf niet heeft geconstateerd n.a.v. het uitvallen in dequote:
quote:'Arnautovic voor keuring in Milaan'
Vrijdag -
Marko Arnautović is vandaag in Milaan voor een medische keuring als we dit bericht mogen geloven. De medische tests verliepen slechter dan gedacht, maar er wordt verwacht dat de deal vandaag rond komt.
Er zou gisteravond tot diep in de nacht zijn onderhandeld met Rob Groener en Peter Baars, die de belangen van Arnautović behartigen. Alleen Inter baas Moratti moet zijn akkoord nog geven.
Arnautović zelf wil vooralsnog geen commentaar geven aan de site, maar Ibrahimović blikt vast vooruit op een samenwerking: "Ik ken Marko nog niet persoonlijk, maar hij moet een topspeler en een goed persoon zijn."
fctwente.net
Dan wordt ie weer boos een gaat ie tegen Mourinho schreeuwen: 'Ik ben Tony Montana, ik ben de beste'!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:10 schreef TheClown1 het volgende:
kan hij mooi de bank van inter warm houden
Genoa-duo vertrekt naar Internazionale
maakt weinig kans achter Diego Milito en Thiago Motta
Komt op hetzelfde neer toch.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik detecteer een echte geldwolf.
Hij zal ook echt de concurrentiestrijd aan moeten gaan met Mottaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:10 schreef TheClown1 het volgende:
kan hij mooi de bank van inter warm houden
Genoa-duo vertrekt naar Internazionale
maakt weinig kans achter Diego Milito en Thiago Motta
Dan had hij niet bijgetekend in Enschede denk ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik detecteer een echte geldwolf.
Klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan had hij niet bijgetekend in Enschede denk ik.
hihi.quote:
Arnautovic staat al jaren te boek als toptalent, kon ook al naar het buitenland voordat hij dit contract bij Twente tekende als hij dat gewild had.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:46 schreef Kopbal het volgende:
Arnautovic ziet nu het grote geld, dat zag hij niet toen hij het contract tekende bij Munsterman en co.
Derhalve, geldwolf/ clubhoer.
Hij zit toch al in het buitenland?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Arnautovic staat al jaren te boek als toptalent, kon ook al naar het buitenland voordat hij dit contract bij Twente tekende als hij dat gewild had.
Als je nu al koste wat koste per se weg wil, dan is het niet alleen ambitie of de club hoor, dan is het gewoon nu al willen cashen. Bij Twente zal hij zeker niet slecht hebben verdiend dit seizoen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan had hij niet bijgetekend in Enschede denk ik.
quote:Arnautovic verruilt Twente voor Chelsea
Laatst bijgewerkt op: vrijdag 29 mei 2009 | 19:37
ENSCHEDE Marko Arnautovic verruilt FC Twente voor de Engelse grootmacht Chelsea. Nadat eerder deze week de speler en de club er al uit waren, hebben nu ook FC Twente en Chelsea een akkoord bereikt over de overgang van de Oostenrijkse international.
Arnautovic brak dit seizoen definitief door bij de Enschedese club, waar hij zijn jeugdopleiding genoot. Verdere details over de transfer zijn nog niet bekend. De speler zelf ontkent dat er al een akkoord zou zijn tussen zijn huidige club en Chelsea.
Later meer.
http://www.tctubantia.nl/(...)nte-voor-Chelsea.ece
Uhu, Munsterman hield het tegen, waarop Arnautovic besloot te blijven en niks te forceren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:19 schreef Suijk het volgende:
Feyenoord zal wel balen, die waren toch heel dichtbij een overgang vorige zomer?
Nee, OVERschat! En niet zo'n klein beetje ook.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Werd Sulejmani ook goed op waarde geschat door Ajax dan?
Er gaan wel verrassende namen komen, dat is zeker.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:07 schreef RayMania het volgende:
Ik zie Twente wel Beerens halen als vervanger van Arnautovic.
Twente moet 50% afstaan aan de gemeente, vergeet dat niet. Denk dat ze daardoor niet in staat zijn om een bedrag rond de 10 miljoen voor Beerens neer te leggen.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:07 schreef RayMania het volgende:
Wat Blawh zegt. Het verschil tussen Twente en Heerenveen op elk vlak is nihil natuurlijk, alleen bij AZ, PSV of Ajax zal er beter verdiend kunnen worden, maar Beerens naar Twente gaat nooit gebeuren.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:07 schreef RayMania het volgende:
Waarom dat?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Twente moet 50% afstaan aan de gemeente, vergeet dat niet.
Want?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:10 schreef MarkoA. het volgende:
[..]
Er gaan wel verrassende namen komen, dat is zeker.
leningen bij banken en gemeente aflossenquote:
stadion afbetalenquote:
Was het niet zo dat van het eerste miljoen niks hoeft afgelost te worden en dan pas 50% ? Dus bij 15 miljoen zal er 7 miljoen afgelost wordenquote:Op zondag 31 mei 2009 11:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Twente moet 50% afstaan aan de gemeente, vergeet dat niet.
Twente gaat niet voor dure binnenlandse transfers, dat is de fout die veel andere Nederlandse clubs wel maken.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:07 schreef RayMania het volgende:
Wat is er precies fout aan dure, binnenlandse transfers? Suárez en Huntelaar hebben het meer dan uitstekend gedaan bij Ajax, Sulejmani heeft zich nog niet bewezen, maar dat kan nog komen. PSV heeft het ooit bijvoorbeeld goed gedaan met Van Nistelrooij en Stam.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Twente gaat niet voor dure binnenlandse transfers, dat is de fout die veel andere Nederlandse clubs wel maken.
Er wordt veel te vaak teveel betaald. Geeft een boost aan de toekomstige concurrentie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat is er precies fout aan dure, binnenlandse transfers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |