Regen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:20 schreef swarmahoer het volgende:
of met de zonnebril op in de kroeg, terwijl het regende vandaag
ik ben dan ook niet in de kroeg nuquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:48 schreef Gekke-Henkie het volgende:
ja vroeger hadde ze nike petjes en nike jassen dat was toen het helemaal daarna had je van die gangster kleren gedoe en nu weer dit
houd ook nooit op he
maar ik hoef geen hippe kleding aan om een meisje aan de haak te slaan
ik loop gewoon naar de hoere
Pratende hoofdenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:20 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
En die vliegende hoofden van tegenwoordig
Ben blij dat 't een zonnebril was en niet van die über vet hip coole shuttershades.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:21 schreef Californium het volgende:
ooit een keer in een club gestaan om 03.00 en toen was er ook een wijf die een zonnebril droegwaarom???
terechte klacht
Eens! Gatver! wat zijn die dingen lelijk zegquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ben blij dat 't een zonnebril was en niet van die über vet hip coole shuttershades.
Eens met subklacht!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:24 schreef Nikmans het volgende:
Snelle edit Mervin
Subklacht: Skullcandy koptelefoons
Ik zie het nut niet, want uitsmijters die snappen toch ook wel waarom mensen een zonnebril op hebben. Kun je hem net zo goed af doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:24 schreef IlsjePils het volgende:
Ik zie vaak zat 's avonds mensen met zonnenbrillen lopen, misschien iets te verbergen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |