Bedankt, ik hoorde het net inderdaad. Ze waren aan het klimmen toen ik de tv aan zette, vandaar de vraag.quote:
Ze zullen wel even wachten tot na de klim, dan allemaal wat mannetjes op kop en het gat is snel dicht denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:35 schreef Palmboom313 het volgende:
Rogers en Leipheimer voorin. mensjov, basso en di luca moeten nu
Inderdaad. De mannen die nu vooraan meezijn kunnen die krachten nog wel tekort komen op het muurtje dadelijk. Moeten ze wel teruggepakt worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zullen wel even wachten tot na de klim, dan allemaal wat mannetjes op kop en het gat is snel dicht denk ik.
Volgens Ambrosius niets aan de handquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:41 schreef kawotski het volgende:
hoe kan een klassementsrenner Leipheimer laten gaan.. het is nog even rijden maar het gat vind ik nogal groot
Dat snap ik ook niet. Gewoon meespringen, het was geen splijtende demarrage. Nu moeten ze ploegmaats laten rijden die ze nauwelijks hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:41 schreef kawotski het volgende:
hoe kan een klassementsrenner Leipheimer laten gaan.. het is nog even rijden maar het gat vind ik nogal groot
Lezen kun je ook al nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:42 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Volgens Ambrosius niets aan de hand
En dat doen ze niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Volgens jou was er niets aan de hand en moesten ze gewoon nu het gat dicht rijden.
Mon Dieuquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:35 schreef TheArt het volgende:
Situatie Horrillo:
Volgens TT: Bekkenbreuk, bovenbeenbreuk, geperforeerde long en licht schedeltrauma.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:47 schreef Digital-Love het volgende:
Boasson Hagen wat een fenomenale kerel toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |