geniaal inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:57 schreef Klonk het volgende:
die rit van vandaag
volgens mij is de jaarlijks terugkerende dag dat de organisatie dacht: kom wat zullen we nu eens doen wat ze in andere rondes niet doen
ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe ze gisteren verteerd hebben, en hoe vals plat het vals plat is. kan me niet voorstellen dat 200 km ofzo vals plat lekker fietst...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:17 schreef eentwee het volgende:
Dit zal wel gewoon een sprint worden toch? Tenzij die afdaling erg gevaarlijk is..
laat me raden, zwart met geelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef Cavalier1 het volgende:
Astana schijnt in andere shirts gestart te zijn. Zijn daar foto's van?
nu pas, verbaast me dat het nog zo lang heeft geduurd, maar volgende stap zal wel zwart geel zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de sponsornaam van Astana onzichtbaar gemaakt.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:47 schreef leroytje het volgende:
Armstrong heeft de afdeling van vandaag als soort van gestoord genoemd
als ik zelfs snap dat de giro iets anders dan andere grote rondes tegen het parcours aankijkt waarom snapt hij dat dan nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:47 schreef leroytje het volgende:
Armstrong heeft de afdeling van vandaag als soort van gestoord genoemd
Misschien vergis ik me. Hij vergelijkt het met gisteren een afdaling. Blijkbaar ook erg dus.quote:
Als er dan maar niemand op zijn bek gaat. Want na de afdaling is het nog maar een paar kilometer naar de streep dus het sprintersgeweld zal wel schuiven in de afdaling zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:51 schreef leroytje het volgende:
[..]
Misschien vergis ik me. Hij vergelijkt het met gisteren een afdaling. Blijkbaar ook erg dus.
En Leipheimer had een top van 117 gehoord van één van de rijders gisteren.
117 per uurquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:51 schreef leroytje het volgende:
[..]
Misschien vergis ik me. Hij vergelijkt het met gisteren een afdaling. Blijkbaar ook erg dus.
En Leipheimer had een top van 117 gehoord van één van de rijders gisteren.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef Cavalier1 het volgende:
Astana schijnt in andere shirts gestart te zijn. Zijn daar foto's van?
Snelste tijdschema (41 km/h) geeft iets na vieren de top. Finish dus rond 16.15?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:10 schreef Coelho het volgende:
Durft er iemand een schatting te doen hoe laat de afdaling begint? Dan weet ik of het haalbaar is wat eerder op mijn werk weg te gaan.
Zoals op de vorige pagina stond. Vier leiders. Voorsprong was maximaal 9'14" en is inmiddels 6'58".quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:16 schreef franklop het volgende:
TV staat alvast aan, kijk ik op belgie 1 zie ik van die lieve welpjes![]()
Maaruh zonder gekheid, is er al iets bekend uit koers?
sporza begint om 15:00 uur, dus je kunt nog even naar kleine leeuwtjes kijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:16 schreef franklop het volgende:
TV staat alvast aan, kijk ik op belgie 1 zie ik van die lieve welpjes![]()
Maaruh zonder gekheid, is er al iets bekend uit koers?
En de weg is inderdaad even mooi aangelegd als die waarop ze nu rijden. De snelheid zal erg hoog zijn en aangezien er geen echte col voor zit zal het met een compleet pak afdalen worden, dat is de enige reden die ik kan bedenken waarom ze dat link vindenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:02 schreef wimderon het volgende:
Hoe komen degenen die speculeren over een gevaarlijke afdaling daar uberhaupt bij? Ze dalen af aan amper 5%.
We zullen zien dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:20 schreef eentwee het volgende:
Alsof het dalingspercentage het enige criterium is? Als een heel peloton op weg is naar een massaspurt zijn er veel meer dingen van belang die voor gevaar kunnen zorgen, zoals bochten, weer, toestand van het asfalt, versmallingen.
Het is wel kletsnat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:02 schreef wimderon het volgende:
Hoe komen degenen die speculeren over een gevaarlijke afdaling daar uberhaupt bij? Ze dalen af aan amper 5%.
Tja, dat is altijd gevaarlijk natuurlijk. Maar het lastige deel is al achter de rug en op Bertolini na zijn ze daar allemaal rustig doorgekomen.quote:
Midlife crisis?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:35 schreef Intxaurraga het volgende:
Bertolini is zo gek als een deur. Hij rijdt vijftien jaar anoniem in het peloton en de laatste 2 à 2,5 jaar fietst hij met totale doodsverachting. Mooi om te zien dat hij nog even álles uit zijn carriere wil halen.
Gestopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waarom is Il Falco er deze Giro niet eigenlijk?
Mwah, zo anoniem reed hij niet rond hoor. Hij heeft over de jaren heen een behoorlijk palmares opgebouwd. In 2007 heeft hij ook nog het UCI Europe Tour 2007 klassement gewonnen (de ProTour van de pro continentaal ploegen).quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:35 schreef Intxaurraga het volgende:
Bertolini is zo gek als een deur. Hij rijdt vijftien jaar anoniem in het peloton en de laatste 2 à 2,5 jaar fietst hij met totale doodsverachting. Mooi om te zien dat hij nog even álles uit zijn carriere wil halen.
Etxebarria in de Tour was natuurlijk nóg clownesker (voetjes uit de pedalen en als een plank op je fiets gaan liggen).quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat ze nogal overdrijven bij sporza met hun Bertolini. Hij daalt gewoon goed en alert en reed alleen ver weg om de rest extreem voorzichtig was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |