Eerst muziektheorie lerenquote:Op zondag 17 mei 2009 20:18 schreef Daantke het volgende:
Vanaf morgen (of eigenlijk nu) verplicht ik mezelf te gaan leren als ik gitaar wil gaan spelenKlote-examens.
Moet dit halen voor mijn VWO-diploma:
Nederlands 4.3
Engels 3.5
Biologie 4.3
Natuurkunde 4.5
Scheikunde 4.9
Wiskunde B2 5.0
Of voor 1 vak 2 punten lager, ik mag een 4 halen![]()
Mooi, die 6jes-mentaliteit van tegenwoordig....quote:Op zondag 17 mei 2009 20:18 schreef Daantke het volgende:
Vanaf morgen (of eigenlijk nu) verplicht ik mezelf te gaan leren als ik gitaar wil gaan spelenKlote-examens.
Nederlands 4.3
Engels 3.5
Biologie 4.3
Natuurkunde 4.5
Scheikunde 4.9
Wiskunde B2 5.0
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:28 schreef Jorikjet het volgende:
check wat ik heb gekocht gisteren bij een kringloop winkel
[ afbeelding ]
mooiste is nog, op marktplaats worden ze voor 100+ aangeboden, ik heb hem voor 20
als je die cijfers voor je examen haalt ben je al geslaagd? dan heb je nu wel erg hoge cijfers of begrijp ik dat verkeerdquote:Op zondag 17 mei 2009 20:18 schreef Daantke het volgende:
Nederlands 4.3
Engels 3.5
Biologie 4.3
Natuurkunde 4.5
Scheikunde 4.9
Wiskunde B2 5.0
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:40 schreef The_Dean het volgende:
I can't see a thing in the video
I can't hear a sound on the radio
In stereo in the static age
Ach, toen ik examen deed ('96) kreeg iedereen ook al een veeg uit de pan van de rector die klaagde over 'de calculerende medeburger'.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi, die 6jes-mentaliteit van tegenwoordig....
Ja, dat ben ikquote:Op maandag 18 mei 2009 09:23 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Je avatar!![]()
Jij staat daar ook nog of zie ik dat verkeerd?
Ik wou zeggen, dat ging bij ons (2000) net zo, maar ik ben op het VWO geslaagd met 3x een 8 en 4x een 7 voor een beta-pakket, dus daar ben ik best trots opquote:Op maandag 18 mei 2009 09:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ach, toen ik examen deed ('96) kreeg iedereen ook al een veeg uit de pan van de rector die klaagde over 'de calculerende medeburger'.Nuttin' new.
nee, heb alles net boven de 6, maar met deze cijfers sta ik een 5.5, > 6quote:Op maandag 18 mei 2009 09:22 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
als je die cijfers voor je examen haalt ben je al geslaagd? dan heb je nu wel erg hoge cijfers of begrijp ik dat verkeerd
Wat voor cijfers stond je in VWO4?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:25 schreef Daantke het volgende:
[..]
nee, heb alles net boven de 6, maar met deze cijfers sta ik een 5.5, > 6
Een stuk beter in ieder geval!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:22 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat voor cijfers stond je in VWO4?
(Daar zit ik nu in)
Oké. Ik zit nu in 4VWO en nog nooit een onvoldoende op m'n rapport gehad. Maar het wordt wel steeds lastiger en informatica is echt verkloot voor dit jaar maar jah ik kreeg vandaag te horen dat dat vak niet in het Centraal Examen zit ofzo en dan hoef je dus geen examentoets te maken dus een 5 op dat vak boeit me niet meer.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:35 schreef Daantke het volgende:
[..]
Een stuk beter in ieder geval!Vooral voor wiskunde, dat is nu mijn laagste vak (6.0)
Die cijfers gingen echt hard achteruit in dat jaar, voor de eerste repetitie had ik een 9.3 en de laatste een 3.3!
Informatica is peanuts man, repetities altijd 8'en, en bij het laatste project heeft mijn leraar me gematst dus ik heb het afgesloten met een 9 op mijn eindlijstquote:Op maandag 18 mei 2009 15:37 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oké. Ik zit nu in 4VWO en nog nooit een onvoldoende op m'n rapport gehad. Maar het wordt wel steeds lastiger en informatica is echt verkloot voor dit jaar maar jah ik kreeg vandaag te horen dat dat vak niet in het Centraal Examen zit ofzo en dan hoef je dus geen examentoets te maken dus een 5 op dat vak boeit me niet meer.
Goed. weer ontopic.
Wat voor speeltke?
Hij heeft alleen orange cabs toch.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey Cynic. Ik zoek dus een buizenbak combo voor classic rock (en beetje blues). Voor in een band.
Ik heb echt geen idée van het merk Orange maar kan je me een beetje vertellen wat voor soort geluid eruit komt? Het is niet echt voor alleen metal toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |