Nee normaal gesproken niet. Het komt wel eens voor dat ie even in de zon staat maar nooit lang. Ik zorg er altijd netjes voor dat m'n gitaren ofwel uit de zon staan, of dat het rolgordijn dicht is. Wat misschien wel zou kunnen meespelen is die achterlijke kou van afgelopen winter hier. Het is hier in Limburg tot -23 graden celdius geweest buiten, en mijn kamer is op zolder, en soms erg moeilijk warm te houden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef The_Dean het volgende:
Damn! Hangt/staat hij in de [volle] zon overdag?
Mwoa dat valt wel mee, mijn ervaringen in Duitsland w.b. service zijn niets minder dan uitstekend. Toegeveven dan heb ik het over hardware voor de PC, en niet over gitaren, maar het zou de grootste muziekwinkel van Europa wel erg slecht staan als dit niet onder de garantie zou vallen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:49 schreef The_Dean het volgende:
En dat is meteen het grote nadeel van de Duitse grootgrutters, krijg het nu maar eens geregeld
Ik lag te slapen... knappe kop die me zegt wat ik fout deedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Idd, spontaan breken zal echt practisch nooit gebeuren, kan wel zijn dat het een zwak punt is en als die dan een keer valt dat ie dan breekt, maar wat Dean zegt dus dat de consumenten er vaak zelf een hand in hebben gehad
Hmmm, dan ben ik nu verdacht dicht bij jou in de buurt aangezien je die toch bij We-Music gekocht had?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
das knap klote...
ik blij dat mijn gitaar winkel waar ik mijn gitaar gekocht heb op 5 mintuen lopen ligt
Bedankt voor het compliment...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:25 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Ik lag te slapen... knappe kop die me zegt wat ik fout deed
Je snurkt te hardquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:25 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Ik vroeg je watquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:25 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Sorry niet gezien:quote:
Mwoa mwoa... als je die eerste foto bekijkt zie je een prikbord, daaronder is een radiator.. hij staat er normaal tegenover, dus een goeie 2½ meter er vanaf...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:29 schreef The_Dean het volgende:
Staat hij vlakbij een kachel? Gibsons en Epi's hoor je dit vaker van overigens. Wellicht productiefoutje, of niet helemaal goed gedroogd hout.
Ik heb een overgroot oma van 97 die nog niet eens dement is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef Daantke het volgende:
Ik heb alleen een zeurende stiefoma van 78, een licht dementerende oma van 87 en een sigarenrokende opa zonder onderbeen van 88.
ik zit nu in het KPN gebouw langs het station, dus lijkt me dat je toch wat verder weg bentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmmm, dan ben ik nu verdacht dicht bij jou in de buurt aangezien je die toch bij We-Music gekocht had?Ik zit nu namelijk ook ergens op 5 minuten lopen daar vandaan
ik had een overgroot oma die 102 geworden is, en altijd goed bij si gebleven, geweldig om gekend te hebben...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb een overgroot oma van 97 die nog niet eens dement is.
Heb uiteindelijk best wat gedaan hoor. Om 1030 kwam er eens iemand binnenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:00 schreef Aresdreams het volgende:
dus je zit nu voor je pc alleen maar op fok te kijken, omdat iedereen er niet is?
Moet je wel een baard laten staan en een goeiekope zonnebril op zettenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:44 schreef The_Dean het volgende:
GAS
http://link.marktplaats.nl/230620294
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:12 schreef The_Dean het volgende:
Hier ook net de BandCoach op de mat gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |