Hoeven jullie nooit een drumstel mee te nemen?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dat zijn alleen 3 versterkers, 2 effecten koffers, koffer met kabels, snare en bekkens, gitaren enz er nog niet bijdie moesten op schoot mee
HIer nog wat fotos voor als iemand niks te doen heeft![]()
http://picasaweb.google.nl/picotje/TooLoudForGranny#
Ander band nam drumstel mee wij deden versterkers, drumstel is voor ons practisch niet te doen we hebben zo'n kutkit die zo groot is, en je kan ook niet een bassdrum minder meenemen omdat de rest daar bovenop gebouwd isquote:Op maandag 18 mei 2009 17:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoeven jullie nooit een drumstel mee te nemen?
kwa sounds, led zeppelin, ac/dc, the datuns... juist geen metal versterkerquote:Op maandag 18 mei 2009 15:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Hey Cynic. Ik zoek dus een buizenbak combo voor classic rock (en beetje blues). Voor in een band.
Ik heb echt geen idée van het merk Orange maar kan je me een beetje vertellen wat voor soort geluid eruit komt? Het is niet echt voor alleen metal toch.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ander band nam drumstel mee wij deden versterkers, drumstel is voor ons practisch niet te doen we hebben zo'n kutkit die zo groot is, en je kan ook niet een bassdrum minder meenemen omdat de rest daar bovenop gebouwd is
[ afbeelding ]
NIet practischMaar versterkers lukt wel, dan gewoon over drums van andere band en dan wel eigen snare/bekkens meenemen
Jij doet vast geen E&M of wel. Vast zo'n profiel met exacte vakken.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:59 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Mijn eindcijfers 4V even voor je opgezocht: 8, 8, 8, 8, 9, 9, 8, 8, 8, 8, 9
Doe nu 5v, sta er ongeveer hetzelfde voor
Bedankt voor de info. Ik denk zelf dat het eerder een Hot Rod Deluxe wordt, heeft iemand hier zo een?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:25 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
kwa sounds, led zeppelin, ac/dc, the datuns... juist geen metal versterker
een classic rock versterker! geluid vergelijkbaar met een marshall plexi, maar dan net iets anders... clean zijn ze niet sterk, maar de grom is vet (al moet je er van houden)
ze hebben ook een youtube kanaal, daar kun je wat amps checken van hoe ze klinken
http://www.youtube.com/user/OrangeAmplifiers
Nou ik zie anders genoeg mensen bij optredens in een professionele band met een Fender Hot Rodquote:Op maandag 18 mei 2009 18:45 schreef Jorikjet het volgende:
met een goede cleane versterker heb je eigenlijk altijd wel iets goeds... distortion en drive is wel uit een pedaal te halen! fulltone bijvoorbeeld maakt goede drive/distortion pedalen vind ik zelf. zo'n orange versterker is wel een beetje een one-trick-pony![]()
[op je edit hierboven]
goed spul kost geld![]()
Enige nadeel vind ik wel dat je gewoon een versterker nodig hebt die goed met je pedaal matched. Sommige klinken bij de ene versterker weer heel vet en bij andere weer heel brak. Ik heb al tijden gezocht naar een goed overdrive pedaal voor als ik met optredens niet over m'n eigen amp kan spelen die gewoon een beetje allround is en overal wel samen mee gaat. Maar je vind gewoon echt niks wat overal fatsoenlijk over klinkt. Bij buizenversterkers is het meestal wel goed te doen als je die een opdonder geeft, maar bij transistors vind ik het eignelijk maar een beetje waardeloos voor wat ik wil.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:45 schreef Jorikjet het volgende:
met een goede cleane versterker heb je eigenlijk altijd wel iets goeds... distortion en drive is wel uit een pedaal te halen! fulltone bijvoorbeeld maakt goede drive/distortion pedalen vind ik zelf. zo'n orange versterker is wel een beetje een one-trick-pony![]()
[op je edit hierboven]
goed spul kost geld![]()
Dat wil ook nog niet best lukken, of wel?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:10 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb nog wel een mooie versterker te koop
[TK] Marshall MG100HDFX 100 watt halfstack
voorbeeldje van goed fulltone drive pedaaltje op een fender amp, met een fender strat (hier speelt matjuhhhh op geloof ik...?)quote:Op maandag 18 mei 2009 19:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Enige nadeel vind ik wel dat je gewoon een versterker nodig hebt die goed met je pedaal matched. Sommige klinken bij de ene versterker weer heel vet en bij andere weer heel brak. Ik heb al tijden gezocht naar een goed overdrive pedaal voor als ik met optredens niet over m'n eigen amp kan spelen die gewoon een beetje allround is en overal wel samen mee gaat. Maar je vind gewoon echt niks wat overal fatsoenlijk over klinkt. Bij buizenversterkers is het meestal wel goed te doen als je die een opdonder geeft, maar bij transistors vind ik het eignelijk maar een beetje waardeloos voor wat ik wil.
Daarom voortaan ook maar gewoon altijd eigen versterkers mee
Dat klinkt nog behoorlijk en ik speel idd op een strat.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:28 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
voorbeeldje van goed fulltone drive pedaaltje op een fender amp, met een fender strat (hier speelt matjuhhhh op geloof ik...?)
Niet echt neequote:Op maandag 18 mei 2009 19:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat wil ook nog niet best lukken, of wel?
De markt voor tweedehands spulletjes is voor muziekinstrumenten niet best geloof ik. Als je een beetje een normale prijs voor je dingen wil hebben....
VET!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef GoodGawd het volgende:
Mijn nieuwe Crafter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er wel leuk uit met een Gele Tele.
Ja maar m'n punt is meer, dan als je dit pedaaltje weer over een andere amp gooit hij misschien weer helemaal nergens naar klinkt, dat je echt die combinatie nodig hebt die goed samen gaat. En als je er 1 wil hebben voor optredens waar je niet over je eigen versterker kan spelen en dus steeds over een andere moet spelen werkt dat dus nietquote:Op maandag 18 mei 2009 19:28 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
voorbeeldje van goed fulltone drive pedaaltje op een fender amp, met een fender strat (hier speelt matjuhhhh op geloof ik...?)
Daar ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef Jorikjet het volgende:
mja, maar dan moet je eigenlijk een boss pedaaltje kopen... die klinken altijd het zelfde, ongeacht de versterker..!
Hey ben je er weerquote:Op maandag 18 mei 2009 19:59 schreef Doodkapje het volgende:
Tssssss... bijna #300... ik vind het allemaal niet kunnen
Ja die heb ik dus, maar dat verschilt alsnog gigantischquote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef Jorikjet het volgende:
mja, maar dan moet je eigenlijk een boss pedaaltje kopen... die klinken altijd het zelfde, ongeacht de versterker..!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |