Harrods of hoe heet die grote zaak?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:42 schreef Witchfynder het volgende:
Lalala. Kent iemand nog toffe muziekzaken in Londen?.
Oh ja. Ik heb bij mijn vorige bezoeken nooit gitaren, versterkers en drumkits gezien bij Harrod's.quote:
Waarop?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh ja. Ik heb bij mijn vorige bezoeken nooit gitaren, versterkers en drumkits gezien bij Harrod's..
Wel een opgezet paard.
wat nou lelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lelijk dat ik 'm wil hebben
![]()
Spec's![]()
Qualitätsmerkmale:
*
Fullsize 17" Archtop
*
Hollow - Body ohne Sustainblock
*
Double Cutaway
*
Korpus in Zebrano mit großem Volumen für einen tollen Klang! Zargen-Höhe ca.10cm!
*
Gewölbte Decke und Boden!
*
Eingeleimter, justierbarer Ahorn Hals
*
Palisander Griffbrett mit aufwendigen Trapez-Inlays aus echtem Perlmutt.
*
Bindings an Hals, Zargen und F-Löchern. Wunderschönes Binding an der Decke.
*
Höhenverstellbare Tune-O-Matic-Bridge auf massivem Palisander-Sockel
* 22 Bundstäbchen aus Neusilber
*
Mensur ca. 65,1 cm
*
Sattel ca. 43mm
*
2x Classic Humbucker
*
2x Volumen, 2xTonregler
*
3-Way Toggle Switch
*
Bigsby Style Tremolo
*
Hochwertige Verchromte Korea Hardware
*
Hochwertige ölgelagerte Korea Mechaniken
*
Schon für den Einbau eines Schlagbretts vorbereitet.
*
Klasse Verarbeitung
Pic's or it did not happenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:41 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb nog een Ibanez hangen die daar op lijkt. Kopen ?
Hmz ik vind juist de houtnerf zo bizar en die is nu juist niet zichtbaar bij de piepanezquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:45 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder die graphics. Cynic heeft er nog een mooie foto van dat ie in zijn tuin staat
Tjaquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:14 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hmz ik vind juist de houtnerf zo bizar en die is nu juist niet zichtbaar bij de piepanez
Met een stukje schuurpapier kom je de nerf vanzelf tegen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:14 schreef allsystemshalt het volgende:
Hmz ik vind juist de houtnerf zo bizar en die is nu juist niet zichtbaar bij de piepanez
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lelijk dat ik 'm wil hebben
![]()
Moet je wel het goeie plaatje postenquote:
Ik weet perspectief enzo maar op die foto ziet die gitaar er veeeeeeeeeeeeeeeel te groot uitquote:
Kirk is al wat ouder hij is vast aan het krimpenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik weet perspectief enzo maar op die foto ziet die gitaar er veeeeeeeeeeeeeeeel te groot uit
Eh?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:58 schreef Meursault het volgende:
Wat moet je met 3 hotrails op een strat met een 5way switch?![]()
En hoe erg is het als je je eigen signature strat hebt en die alleen als backup gebruikt?![]()
tvp
Maar hij is lelijk als de nachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:17 schreef Meursault het volgende:
Dave Murray
Hij heeft ongeveer wat ik wil, maar ook niet helemaal.. Ik ben bang dat ik naar de custom shop moet voor een gitaar..
Nouja, weet ik veel. Maar die knakker wil een die daar op lijkt. Alleen dan verkeerd om.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:27 schreef Meursault het volgende:
Heeft Smith een signaturemodel dan?
Ik wil zijn sig dus niet.Ik wil een Hotrail! Ik vind HSH niet erg mooi..
Zijn custom modellen zijn beter.
Alleen een floyd erin monteren wordt zo kutquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:22 schreef The_Dean het volgende:
Iron Maiden
Ken nog zo'n maffe knakker die een Maiden sig wil, maar dan een van Adrian
Waarom koop je het dan ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:44 schreef Andyy het volgende:
floyd rose![]()
m'n beide gitaren hebben ze, wat is dat een hel zeg, snaren verwisselen
Alles voor een uur of 11 is te vroegquote:Op donderdag 14 mei 2009 06:48 schreef allsystemshalt het volgende:
Het is te vroeg![]()
Alleen loonslaven staan zo vroeg op![]()
![]()
![]()
* Bluesje opzet
Dat moest ik even gaan luisteren!quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:28 schreef The_Dean het volgende:
Dead By April:
http://www.myspace.com/dbaswe
En een quote over hun:
Jesus Christ. Melodyne pitch correction on overload. Manufactured metal at its worst. Just when there are parts that aren't bad they go and screw it up with Backstreet Boys and 'nsync vocals. They all look the part, I guess thats all you need these days. Tattoos, pompadores, combovers, mohawks, girl jeans and a obnoxious dose of protools.
Lekker hakken en zagen in zo'n Stratquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:14 schreef The_Dean het volgende:
Hoezo?
Oeh, dat zijn mooie dingenquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:24 schreef EvilWasp het volgende:
Vandaag als het goed is Vox AC15 ophalen bij Dirk Witte
die gitaar is te vetquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:22 schreef The_Dean het volgende:
Iron Maiden
Ken nog zo'n maffe knakker die een Maiden sig wil, maar dan een van Adrian
Ah, een Jackson..quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:53 schreef Clif het volgende:
[..]
die gitaar is te vetkost alleen een vermogen
ja die bedoel ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ah, een Jackson..
[ afbeelding ]
Deze bedoel je of niet?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef TeleluvR het volgende:
Jackson=Fender, dat is wel weer duidelijk aan het plaatje hierboven!
Sterktequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:05 schreef Aresdreams het volgende:
kut... maximaal nog maar een jaar van me opa 'genieten'
Dat zijn dure snaren... Elixirs ofzo?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:03 schreef RoW_0 het volgende:
voor 25 euro incl. reperatie nieuwe .10 snaren erop gezet (eerst .12) en nu rammelt het een beetje. (dikke e snaar zit nog steeds niet goed op topkam)..
Gaat dit voorbij na een tijdje? of is dit normaal ofzo.
Inderdaad, dat is nog redelijk lang. Mijn ene opa heb ik nauwelijks gekend en de andere is overleden toen ik 11 was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:38 schreef Aresdreams het volgende:
dank je, en is zeker beroerd... ach ja, morgen wordt er onderzoek gedaan naar uitzaaiing, kan het zomaar korter zijn... maar goed, toch ruim 25 jaar van kunnen genieten, dus mag niet klagen...
Hey, een Ambonees?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:57 schreef GoodGawd het volgende:
Nu het toch over grootouders gaat.
Mijn oma is dinsdag 80 geworden, dinsdags feestje @ haar house.
Zaterdag surprise party! Ga ik ook nog met een bandje krontjong muziek spelen enzo. Mijn Oma is met mijn Opa uit de Molukken naar Nederland gekomen namelijk. Dus dat is wel geinig eens wat andere muziek
en mijn gitaar is er nog niet, morgen laatste dag >.>
Ik kan als 1/4-de ambo wel wat krontjong metal heerschen op de gitaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey, een Ambonees?. Als rechtgeaarde Indo wil ik ooit krontjong metal gaan maken, maar dat is nog makkelijker gezegd dan gedaan
.
`quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:03 schreef RoW_0 het volgende:
voor 25 euro incl. reperatie nieuwe .10 snaren erop gezet (eerst .12) en nu rammelt het een beetje. (dikke e snaar zit nog steeds niet goed op topkam)..
Gaat dit voorbij na een tijdje? of is dit normaal ofzo.
OMG nerd!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:21 schreef Witchfynder het volgende:
Voor de IT'ers onder ons:
Vandaag mijn ITIL Foundation certificaat gehaald met een score van 33/40.
Vraag eens wat ITIL betekend aan iemand die goed bahasa indonesia spreektquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:21 schreef Witchfynder het volgende:
Voor de IT'ers onder ons:
Vandaag mijn ITIL Foundation certificaat gehaald met een score van 33/40.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |