Hier alleen maar bruggen en viaducten. Af en toe een bergje zou ook wel leuk zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:28 schreef Oksel het volgende:
Lekker is dat, met hoge snelheid over het wegdek knallen. Helaas heb ik dat alleen nog maar heuvelaf..Niets is vlak hier.
Meestal is dat de lengte van de zitbuis zeg maar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:14 schreef Ronnietjuh1 het volgende:
Ik heb sinds kort een nieuwe racefiets, omdat het allemaal nieuw is heb ik een oude racefiets van iemand gekregen. Dit is een blauwe batavus criterium racefiets, met het schakelen nog op de buis. Zelf weet ik niet zoveel van de fiets en kan het ook nergens vinden. Ik zou graag willen weten welke maat het frame heeft en of het wel de juiste is. Kan ik op de één of andere manier de maat van het frame opmeten?
Dat durf ik nog niet echt goed..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hier alleen maar bruggen en viaducten. Af en toe een bergje zou ook wel leuk zijn
Maar vooral knalhard helemaal schuin door de bochten knallen is heerlijk
kijk eens op de lijn zeist , doorn , rhenen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:45 schreef ursel het volgende:
Sinds kort werk ik in Utrecht, tegen de A12. Ik ben van plan elke maandag de fiets in de auto te flikkeren en dan na het werk max een half uurtje te gaan rijden en dan daar te gaan fietsen. Bedoeling is wel dat ik iets meer heuveltjes ga nemen als wat er in de duinen te vinden is.
Iemand enig idee waar ik het beste naar toe kan?
Ik ben er ook níet zo'n held in, het gaat wel steeds beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat durf ik nog niet echt goed..Komt wel.
http://www.wielersportinfo.nl/fietsafstelling.htmquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Meestal is dat de lengte van de zitbuis zeg maar.
Mja, zover zag ik het ook nog op de kaart ja. Hoopt eerlijk gezegd meer op wat meer specifieke info omdat ik dan niet echt zin heb om nog veel te gaan zoeken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:59 schreef dop het volgende:
[..]
kijk eens op de lijn zeist , doorn , rhenen.
utrechtse heuvelrug noemen ze datkun je prima fietsen
Daar is eigenlijk geen vaste regel voor. Behalve dat het een fiets moet zijn waar je je lang op prettig voelt. Ik kies meestal tussen 1 van m'n 2 maatfietsen. Meestal een Bioracer, 12 jaar geleden voor mij gemaakt. Staal met een iets langere geometrie dan gebruikelijk voor een racefiets. Met genoeg plek voor lampen, spatborden en een achterdragertje. Als alternatief gebruik ik m'n vakantiefiets, een Bob Jackson. Eveneens staal, vooral met race/cyclocross-onderdelen afgemonteerd. Hier passen bredere banden op wat erg prettig was tijdens Vologda-Onega-Ladoga.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat voor fiets gebruik je eigenlijk voor de brevetten?
in rhenen is de grebbenberg , de posbank licht op de veluwenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, zover zag ik het ook nog op de kaart ja. Hoopt eerlijk gezegd meer op wat meer specifieke info omdat ik dan niet echt zin heb om nog veel te gaan zoeken.
Rhenen en de posbank ken ik al, erg mooi, maar dat is net ff te ver zeg maar. Rekening houdend met nog wat files.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |