quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:45 schreef Omnifacer het volgende:
Lollaments
Kwam deze foto nog tegen op mijn computer, in de kleedkamer. Gingen we doen alsof we aan het omkleden waren
In mijn ogen ook de motor van het elftal. Zonder die 2 is het afgelopen met de snelle balcirculatie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Prachtig artikel.![]()
De rol van Xavi en Iniesta is inderdaad van immens belang.
Eens, en daarom moet Pep ze niet uit elkaar halen! Gewoon Iniesta en Xavi samen op het middenveld, en onze Niggah with Attitude erachterquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:37 schreef FireFox1 het volgende:
In mijn ogen ook de motor van het elftal. Zonder die 2 is het afgelopen met de snelle balcirculatie.
Thx! ga nu richting Amsterdam om de wedstrijd met een groep vrienden te kijken.quote:
Ik ook, morgen examen maatschappijwetenschappen. Ik gok wel op het herexamen...quote:
Ik ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:42 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb er nog steeds een uitermate zwaar hoofd in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Volgens mij heeft Barcelona ook nog nooit de treble binnengesleept.quote:
Sportiefquote:
Mooi gespeeldquote:
Er kan nog een Europese en Spaanse supercup bij als het echt helemaal perfect moetquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef venomsnake het volgende:
2-6![]()
Copa![]()
La Liga
Chapions League![]()
Meer dan 100 goals in de competitie![]()
ZIEK![]()
Zo'n seizoen evenaar je nooit weer.
Mee eens. Nu de supercup en de wereldbeker nogquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef venomsnake het volgende:
2-6![]()
Copa![]()
La Liga![]()
Chapions League![]()
Meer dan 100 goals in de competitie![]()
ZIEK![]()
Zo'n seizoen evenaar je nooit weer.
Nee, dat hoort bij het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef sezten het volgende:
[..]
Er kan nog een Europese en Spaanse supercup bij als het echt helemaal perfect moet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |